Lekker is datquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:57 schreef Lips het volgende:
Belt net een vriedinnetje mij dat het met dit weer toch geen zin meer heeft om te gaan
Hoezo dat dan raar wijf, het is morgen pas en het is Pinkpop, stel je verdomme niet zo aan!!!
Ze is toch al niet het meest positief ingestelde type maar hier word ik zo moedeloos van!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker is dat. Het verpest de boel wel een beetje, maar om nou helemaal niet te gaan is ook een beetje jammer
.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als Limburg er nog wel is morgen
www.buienradar.nl
Is dat ook zo'n type dat een witte broek aantrekt als ze naar een festival gaat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:57 schreef Lips het volgende:
Belt net een vriedinnetje mij dat het met dit weer toch geen zin meer heeft om te gaan
Hoezo dat dan raar wijf, het is morgen pas en het is Pinkpop, stel je verdomme niet zo aan!!!
En erna Glastonbury-taferelenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?soort=grt-063regenverwachting&type=regenverwachting&jaar=-10
voor 12 uur geen regen meer. droog tent opzetten dus
Hoezo naar Udenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:08 schreef Duizendpootje het volgende:
jeeej morgen!!
ik ga vanavond al naar Uden en dan morgen rond 6.00 richting Landgraaf
moet ik toch optijd zijn voor camping A dacht ik zo he haha
Ik neem het terugquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
En een paar dagen geleden verklaarden jullie mij voor gek omdat ik een regenjas had gekocht. Hmm?
KNMI gaat over heel Nederland, daar heeft limburg niets mee te makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:35 schreef Opie het volgende:
Ach, als het KNMI de zonkans binnen 1 dag van 60% naar 10% aanpast, dan kan het ook ineens spontaan andersom... toch..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef CherryLips het volgende:
je kunt altijd nog pimpampetten in de tent.
Met die pinksterhitte was iedereen out gegaan johquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef kreuk050 het volgende:
Hmmzzz dit is wel kut...waarom zoveel ongeluk?? Kan iemand nog het pinksterweekend herrinneren?
DAMN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |