Ik zou eigenlijk ook niet weten waar die rotonde is en ik ben paar weken geleden nog twee dagen op het Pinkpop terrein geweestquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef Hendrik_ het volgende:
De rotonde in Landgraaf, is dat naast het stoplicht in Landgraaf?
Leuke reis he vanuit Groningenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef Hulkio het volgende:
Ik ben er helaas pas laat, de eerste paar concerten ga ik missen. We vertrekken tegen half 3 vanuit Groningen met de trein.
Ik volg gewoon het spoor van D_A's biertjesquote:
Plan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik volg gewoon het spoor van D_A's biertjes
A rond 13:00, B ver in de middag.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef Joesse het volgende:
Hoe laat zijn campings A en B normaal gesproken ongeveer vol?
A rond 9-10u 's ochtends en B rond 12-13u meestal als de poorten open gaan 's nachtsquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef Joesse het volgende:
Hoe laat zijn campings A en B normaal gesproken ongeveer vol?
http://www.livexs.nl/media/pinkpop_magazine_2008.phpquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:24 schreef chansadres het volgende:
Heeft toevallig iemand een plattegrondje met het terrein incl. campings?
Als je in de pisgoot wil liggen nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef jvanm het volgende:
Door een rij examen kunnen we er pas rond 18.00 zijn met de tent, is dit een probleem denken jullie?
Whehe. 7 uur vertrekken met de auto, 7.30 uur bezig met de tent opzetten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk ook echt in the middle of nowhere.
Maar met de auto zou je er onder normale omstandigheden zo'n 2 uur over doen. Ik ga uit van 3 uur en zelfs met 4 uur is alles nog op schema.
Ach ja 1 keer per jaar is het een voordeel om daar te wonen, jullie ook een keer een lolletjequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Whehe. 7 uur vertrekken met de auto, 7.30 uur bezig met de tent opzetten.
Nou gewoon, camping C. De derde camping. Ligt nog verder dan B, geen idee eigenlijk waar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:45 schreef jvanm het volgende:
Haha, wat houdt camping C in?
B kom je dan al niet meer op ben ik bang.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:40 schreef zjroentje het volgende:
Rond 6 uur moet je denk ik naar camping C, of tussen de struiken op B.
Dat weet niemand, het is een hele geheimzinnige campingquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou gewoon, camping C. De derde camping. Ligt nog verder dan B, geen idee eigenlijk waar.
De mensen die er hebben gestaan durven het ook niet toe te geven dus niemand hoor je er overquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat weet niemand, het is een hele geheimzinnige camping
/care.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:46 schreef Lauriette91 het volgende:
Best wel een zielige actie van Metallica
Daar zijn ze zelf nog niet zo zeker van blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Op het podium is het allemaal prima hoor, maar verder.
Same here.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef Rubbish11 het volgende:
Laatste examen gemaaktLaat pinkpop nou maar komen als de perfecte opener van mijn te lange zomervakantie
Ja, daarom. Wat maakt mij het nou uit dat het niet uitgezonden word. Als ik er niet bij was heb ik echt nog nooit gekeken naar PP of LL ofzo. Komt toch nooit over. natuurlijk is de muziek de hoofdmoot, maar het erbij zijn maakt het gewoon supercool. Op TV is het meestal alsof het slecht klinkt etc.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef ioko het volgende:
Als festivalganger hebben wij in ieder geval weinig last van deze sterallures, alleen als ze niet komen opdagen dan.....
Dat is het meest hygiënischequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
niet poepen?
Sowieso moet je niets van waarde meenemen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Nog tips voor eerstejaarspinkpopper(s)? Eigen eten meenemen? Eigen WC-Rol meenemen/niet poepen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk/makkelijk om kostbare spullen in de auto te laten liggen, om die dan op te halen wanneer je ze nodig hebt in het weekend? Of nemen jullie alles mee in de tent?
Helpt ook erg goed als je graag aambeien wilt. Als een beetje primitiviteit teveel gevraagd is kun je beter een hotelletje in de buurt boeken.quote:
Als je het kunt betalen, niet teveel eten meenemen, dat is overal goed te krijgen en de prijzen zijn redelijk (ik zeg niet dat het goedkoop is).quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Nog tips voor eerstejaarspinkpopper(s)? Eigen eten meenemen? Eigen WC-Rol meenemen/niet poepen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk/makkelijk om kostbare spullen in de auto te laten liggen, om die dan op te halen wanneer je ze nodig hebt in het weekend? Of nemen jullie alles mee in de tent?
Ik zou het dan knap vinden als ze dingen weten te vinden in mijn tent, aangezien ik op festivals zélf al nooit iets kan terugvinden in mijn eigen tentquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sowieso moet je niets van waarde meenemen.
Als je het wel van plan bent, zeker niet in de tent laten, er wordt al jaren erg veel gestolen op de campings.
Tenten worden gewoon opengesneden.
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou het dan knap vinden als ze dingen weten te vinden in mijn tent, aangezien ik op festivals zélf al nooit iets kan terugvinden in mijn eigen tent
Dat is elk festival weer mijn grootste nachtmerrie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.
Tent, tent, ik ken mensen die de camping niet eens meer terugvinden op festivalsquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.
Ach, het is vaak ook wel weer gezellig. Vorig jaar op Wacken de eerste nacht 3 uur bezig geweest, maar heb me toen toch prima vermaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is elk festival weer mijn grootste nachtmerrie.
Een keer na 3 dagen Dynamo zat ik op de terugweg in de pendelbus naast een vent die al de eerste dag vergeten was waar z'n tent stond. Die heeft 3 dagen lang in de openlucht geslapen en z'n tent met al z'n spullen staat waarschijnlijk nog steeds ergens in de regio Eindhoven op een grasveldquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het is vaak ook wel weer gezellig. Vorig jaar op Wacken de eerste nacht 3 uur bezig geweest, maar heb me toen toch prima vermaakt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een keer na 3 dagen Dynamo zat ik op de terugweg in de pendelbus naast een vent die al de eerste dag vergeten was waar z'n tent stond. Die heeft 3 dagen lang in de openlucht geslapen en z'n tent met al z'n spullen staat waarschijnlijk nog steeds ergens in de regio Eindhoven op een grasveld
Dat was nog ergens in de mobielloze jaren '90quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
![]()
Was dat voordat de mobiele telefoon ingeburgerd was of was ie er gewoon in z'n eentje?
nee en als je ze meeneemt, doe ze dan in de beschikbaar gestelde kluisjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Als je het kunt betalen, niet teveel eten meenemen, dat is overal goed te krijgen en de prijzen zijn redelijk (ik zeg niet dat het goedkoop is).
Zoals aangegeven, neem geen kostbare spullen mee, behalve als je er bij kunt blijven. Lijkt me ook logisch. Elk jaar worden er spullen gejat, en dit jaar is het druk en dus makkelijker om spullen te ontvreemden.
hmmm. denk dat ik de lowlands laundry beter vond. Ben nog altijd op zoek naar zo'n overall (heb hem gemist/niet gehaaldquote:DIESEL PRESENTEERT
‘ONE HOUR HAPPY SHOWER’ ACTIE
Als nieuwste sponsor van Pinkpop zorgt Diesel voor een paar fijne treats..!
Zo kun je wel heel prettig douchen op zaterdag en zondag tussen 11:00 en 12:00 uur, want op Camping B is er de Diesel ‘One Hour Happy Shower’. Naast een heerlijke douche, zorgt Diesel voor een frisse handdoek, lekkere douchegel, anti-kater pillen en – omdat je moeilijk 3 dagen kunt rocken in dezelfde undies – krijg je zelfs schoon ondergoed mee. Zodat je fris en fruitig weer aan een nieuwe festivaldag kunt beginnen!
Ook de backstage area is deels in handen van Diesel en daar worden de artiesten heerlijk onthaald. De laatste collectie en denims liggen er klaar en onder het genot van een hapje en drankje èn deskundig advies worden de artiesten netjes aangekleed voor het optreden.
Probeert het uit tijdens Pinkpop op Camping B! Met Diesel rock je Pinkpop schoon en fris!
Het streekvervoer staakt op dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 mei 2008.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:44 schreef CherryLips het volgende:
zeg, staken die buschauffeurs vrijdag ook nog, anders mag ik m'n tent plus megatas op de fiets meezeulen en ik heb ook geen zin om m'n fiets tot maandag op het station te laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |