Ik ben tegen, terwijl ik ze alle 8 gewoon zo goed vindquote:
fa·vo·rietquote:
oke, dus je geeft jouw 4 favorieten ? Of geef je de 4 die weg moeten?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
De laatste acht spelers. Geen poules, want dat zou in dit stadium oneerlijk zijn. Haal uit het onderstaand rijtje vier Ajacieden weg, zodat er vier Ajacieden overblijven. Niet via vet of doorstrepen, maar echt weghalen.
De acht Ajacieden:
Danny Blind
Jari Litmanen
Frank Rijkaard
Dennis Bergkamp
Marco van Basten
Frank de Boer
John Heitinga
Johan Cruijff
Ben je nou echt zo domquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
fa·vo·riet
(bijvoeglijk naamwoord; favorieter, favorietst)
1 meest geliefd
Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.quote:
Ik ook niet. Prima gozer hoor, en een redelijke voetballer maar ik vind het een beetje een belediging ten opzichte van de Ajax-iconen van de tijd toen Ajax nog toonaangevende Europese top was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:19 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.
Een groot deel van de Ajacieden denkt er dus anders over.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:19 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.
Ben je nou echt zo dom?
Ajacieden van na geboortedatum 1980 dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:54 schreef _Mike_ het volgende:
Een groot deel van de Ajacieden denkt er dus anders over.
Als je ze had zien spelen zou je er anders over denken. Zeker wat Krol en Suurbier (Knabbel en Babbel) betreft. Vazovic valt in de categorie Litmanen, als buitenlander en buitengewoon populaire speler/aanvoerder van het meest succesvolle elftal ooit van Ajax.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:42 schreef RayMania het volgende:
Ja, want een Krol of Suurbier of Vasovic hoort ook echt in de plaats van Rijkaard, Blind, Litmanen, Van Basten, Cruijff, Bergkamp, F. de Boer of Heitinga.
Ik weet wel dat ze allemaal heel belangrijk voor Ajax zijn geweest, maar in dit stadium heb je winnaars en verliezers. Er zijn meer dan acht toppers die hier niet zouden misstaan, maar het past niet allemaal. Er zijn ook recente spelers die recht hebben op een plekje hier, maar nu worden alleen de oudere spelers genoemd, omdat de jonge stemmers die spelers misschien niet hebben zien spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ze had zien spelen zou je er anders over denken. Zeker wat Krol en Suurbier (Knabbel en Babbel) betreft. Vazovic valt in de categorie Litmanen, als buitenlander en buitengewoon populaire speler/aanvoerder van het meest succesvolle elftal ooit van Ajax.
Volgens mij is de gemiddelde stemmer in 1996 geborenquote:
Kleine moeite om je te verdiepen in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze allemaal heel belangrijk voor Ajax zijn geweest, maar in dit stadium heb je winnaars en verliezers. Er zijn meer dan acht toppers die hier niet zouden misstaan, maar het past niet allemaal. Er zijn ook recente spelers die recht hebben op een plekje hier, maar nu worden alleen de oudere spelers genoemd, omdat de jonge stemmers die spelers misschien niet hebben zien spelen.
Ik ook, de drie grootste en beste Ajacieden aller tijden en m'n jeugdheld Jari.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
De laatste acht spelers. Geen poules, want dat zou in dit stadium oneerlijk zijn. Haal uit het onderstaand rijtje vier Ajacieden weg, zodat er vier Ajacieden overblijven. Niet via vet of doorstrepen, maar echt weghalen.
De acht Ajacieden:
Jari Litmanen
Dennis Bergkamp
Marco van Basten
Johan Cruijff
Jij bent geen Ajaciedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Danny Blind
Jari Litmanen
Marco van Basten
John Heitinga
En jij begrijpt nog steeds niet de opzet van dit toernooiquote:
Het gaat om je persoonlijke favoriet, niet om de beste Ajacied-verkiezing.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze Cruijff niet kiezen
Jij bent zoveel niet, maar laten we het daar even niet over hebben.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij bent zoveel niet, maar laten we het daar even niet over hebben.
Mag wel hoor
Naar mijn weten heeft Heitinga nog nooit de club op welke manier dan ook geschaad noch voor de allergrootste rivaal gespeeld. Daarnaast heb je nog het enorme uiten van zijn liefde voor de club.
Ja hij verlaat Ajax voor een Spaanse middenmotor.
Danny Blind hoeft totaal geen argumentatie.
Oh nee ? Voelde zich een echte Spartaan zei ie. Komt terug voor het geld omdat ie verder niks te zeggen zal hebben.
Marco van Basten heb ik boven Rijkaard, ondanks de terugkeer van Rijkaard in '95. Vond ik erg lastig tussen te kiezen.
Zelfde voor Litmanen boven Bergkamp. Bergkamp heeft daarvoor eigenlijk toch net weer te kort voor Ajax gespeeld, terwijl ik Litmanen sowieso altijd direct associeer met Ajax. Litmanen vertrok naar Barcelona en Liverpool waar ie faalde. Falen deed ie ook bij zijn terugkeer bij Ajax.
Frank de Boer is aardig, maar niet bij de laatste 4.
Je laat de grootste speler samen met Maradona en Pele buiten beschouwing. Depeler die Ajax groot heeft gemaakt. De speler waar zonder Ajaxs nlooit Ajax had geworden.
Maar wel een voorstopper die vorig jaar geen pakje in een slap pakje boter schopte. E$n Ajax dit jaar niet naar het landskampioenschap kon leiden. En dan laat ik het falen inj de europa cup nog buiten beschouwing
Wim Jansen speelde bij Ajax en werd door de Feijenoord supporters gekmozen tot op één na favoriete Feijenoorder. Die zijn helaas realistischer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
tong80 is zo iemand bij wie Johan Cruijff helemaal niets verkeerd kan doen, puur omdat hij hem verafgood. Zelfs als Cruijff de holocaust gaat ontkennen, zal tong80 hem gelijk geven. Maar goed, hij heeft bij Feyenoord gespeeld om Ajax een hak te zetten, niet echt een actie van een persoonlijk favoriet van mij.
Noem die acties dan eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:53 schreef kevin6188 het volgende:
Ze hebben er ook niet beter...
Cruijff maakt zich de laatste jaren door zijn acties bij veel Ajacieden niet geliefd. Begrijpelijk dat er nu dan minder op hem wordt gestemd, vind ik.
Je bent weer niet serieus te nemen. Zal ik een substand golfer-tong80 maken?quote:"Toen ik een contract als technisch directeur tekende bij Sparta Rotterdam voor de duur van 4 jaar was dat in de vaste overtuiging om dat contract ook uit te dienen. Toch hebben wij in het contract vaste voorwaarden opgenomen die het mogelijk maken om naar Ajax te gaan wanneer die situatie zich zou aandienen. Ik heb de afgelopen periode met bijzonder veel plezier bij Sparta Rotterdam gewerkt maar deze aanbieding van Ajax kan ik simpelweg niet laten lopen”.
Kom op, Tong.quote:
Heitinga >>>> Cruijff qua favoriete Ajacied. By far.quote:Ajacied Johnny Heitinga was maandagavond samen Feyenoord-speler Giovanni van Bronckhorst te gast in het tv-programma Holland Sport. Beide internationals gaven aan échte clubvoetballers te zijn. "Ik zal nooit voor Feyenoord spelen. Ajax is mijn club", aldus de 24-jarige Heitinga resoluut.
Derde in Spanje. Nou en ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Spaanse middenmoter. Gewoon derde in Spanje geëindigd en speelt volgend seizoen waarschijnlijk gewoon Champions League. Misschien wat vaker naar voetbal over de grens kijken?
Over Blind lul je onzin, dat heeft-ie niet zo gezegd.
[..]
Je bent weer niet serieus te nemen. Zal ik een substand golfer-tong80 maken?.
Nou kom op op welke manieren heeft ie Ajax geschaadquote:
Vergelijk mezelf liever niet met een Feyenoorder, ben intelligenter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Jansen speelde bij Ajax en werd door de Feijenoord supporters gekmozen tot op één na favoriete Feijenoorder. Die zijn helaas realistischer.
Zo, echt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef tong80 het volgende:
Cruijff haalde Bergkamp uit de B-2 en liet hem een half jaar later debuteren
Omdat de Kromme de beste Nederlandse voetballer na Cruijff isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vergelijk mezelf liever niet met een Feyenoorder, ben intelligenter.![]()
Daarbij, omdat zij het niet belangrijk vinden, moeten wij het ook maar niet belangrijk vinden?
Offtopic, als niet-Feyenoorder vraag ik me af waarom Ove Kindvall en Coen Moulijn niet op nummer één staan?
Sarcastisch weerwoord zonder impactquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo, echt?. Nu ga ik zeker op Cruijff stemmen. Want ja, als je iemand laat debuteren ben je ge-wel-dig.
Als jij lekker op Cruijff stemt omdat-ie toevallig een speler heeft laten debuteren moet je dat vooral doen.quote:
Moet je nagaan, die vergat ik nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat de Kromme de beste Nederlandse voetballer na Cruijff is
Op FOK! werd Van Hanegem verkozen tot favoriete Feijenoorder. Zelfde toernooi als dit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je nagaan, die vergat ik nog.En dat wordt Wim Jansen twee?
![]()
Je leest verkeerd het gaat om de grootste Ajaciked. Zonder Cruijff geen Bergkampquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als jij lekker op Cruijff stemt omdat-ie toevallig een speler heeft laten debuteren moet je dat vooral doen.
Flauwekul argument.
Ja en ? Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op FOK! werd Van Hanegem verkozen tot favoriete Feijenoorder. Zelfde toernooi als dit.
Niemand geeft ze ongelijk, alleen dwaal jij af. Jij vind dat wij Johan Cruijff zijn uitstapje niet kwalijk mogen nemen, omdat de Feyenoordsupporters dat ook niet doen bij Wim Jansen en hij zelfs tweede is geworden in de favoriete Feyenoord-verkiezing (boven Coen Moulijn en Ove Kindvall).quote:
Oh?quote:
Wat een plaat heb jij voor je kop, zeg. Van Ajax naar Atlético Madrid is op alle punten een vooruitgang, als je dat niet ziet, verdien je het niet meer om serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derde in Spanje. Nou en ?
Ga dan naar een echte topclub als je zo goed bent.
Puur een kwestie van geld dit. Ajax is tien keer zo groot als Atletico Madrid
Wat heeft Blind dan gezegd ? Blind had zijn woord aan Spasrta gegeven maar gaat voor het geld naar AQjax. Hij is de mindere van de trainer. Wat heb je dan te zeggenj als technisch directeur ?
Ik neem niemand zijn keuze kwalijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het idee is toch sowieso dat mensen hun persoonlijke favoriete Ajacieden kiezen? Dan hoeven die keuzes toch niet beargumenteerd te worden? Frank de Boer heeft ook een arbitragezaak tegen Ajax aangespannen maar hij zal altijd een van mijn favoriete Ajacieden zijn. Litmanen heeft langer bij Ajax gespeeld dan Bergkamp maar ik kies toch voor Bergkamp. Allemaal gebaseerd op eigen gevoel, beleving en herinnering. Klaar.
Wie is de grootste Ajacied eigenlijk? Nwanko Kanu misschien?quote:
Denk eerder Van der Sar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie is de grootste Ajacied eigenlijk? Nwanko Kanu misschien?
Ajax is een club die in elk decennium een EC-1 heeft gewonnen. Buiten dat hebben Ze wereldsterren voorgebracht en in andere EC - tournooien gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een plaat heb jij voor je kop, zeg. Van Ajax naar Atlético Madrid is op alle punten een vooruitgang, als je dat niet ziet, verdien je het niet meer om serieus genomen te worden.
je zegt dat tong kutargumenten heeft, maar dat vind ik van deze ook. Cruijff is 60+, heeft jaaaaren bij Ajax gespeeld en getraind. Zonder hem was Ajax niet de topclub die het geworden is, Cruijff is Ajax. Dat een 24-jarige zijn clubgevoel uitspreekt is natuurlijk hartstikke mooi, maar dat weegt by far niet op tegen datgene dat Cruijff voor Ajax heeft betekend. Dat jaartje Feyenoord is een smetje, maar dat maakt hem imo niet minder ajacied dan een 24-jarige die zegt dat Ajax altijd zijn club zal blijven en nog een heel (voetbal)leven voor zich heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heitinga >>>> Cruijff qua favoriete Ajacied. By far.
Sjaak Swart natuurlijkquote:
Die is één centimeter kleiner dan Nwanko Kanu.quote:
Oh op die manier.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die is één centimeter kleiner dan Nwanko Kanu.
Je noemt de beste spelers van Atletico en de slechtste van Ajaxsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef RayMania het volgende:
Geschiedenis maakt niet uit, het gaat om het nu. Je gaat toch ook niet naar Nottingham Forest omdat zij het vroeger zo fantastisch deden?
Atlético is op dit moment een hele goede club in Spanje. Spelen hoogstwaarschijnlijk Champions League volgend seizoen, hebben fantastische spelers als Aguëro, Reyes, Rodríguez, Forlán en ga maar door. Daar speel je echt liever mee dan met een Vermaelen, Rommedahl of Kennedy hoor.
Het punt is dat we dan niet zoveel echte Ajacieden overhouden aangezien op enig moment bijna iedereen bij Ajax is vertrokken. Zeker gezien de huidige verhoudingen in het voetbal denk ik dat een speler die heel zijn carriere bij Ajax blijft gewoon te kort is gekomen voor de echte top.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is een club die in elk decennium een EC-1 heeft gewonnen. Buiten dat hebben Ze wereldsterren voorgebracht en in andere EC - tournooien gewonnen.
Ik ben een Ajacied ern ga der nog steeds vanuit dat we één van de grootste clubs zijn.
Ajax is een instituut en Atletico een club die het net niet heeft.
De enige vooruitgang ligt in het geld. AQls het een echte Ajacied was geweest was ie gevbleven en Ajax weer aan de top gebracht waar we horen
Salaris is beter, Primera Division is sterker en hij speelt CL met Atlético Madrid. Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij de uitdaging aanging, Ajax is nu eenmaal geen (Europese) top meer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is een club die in elk decennium een EC-1 heeft gewonnen. Buiten dat hebben Ze wereldsterren voorgebracht en in andere EC - tournooien gewonnen.
Ik ben een Ajacied ern ga der nog steeds vanuit dat we één van de grootste clubs zijn.
De enige vooruitgang ligt in het geld. AQls het een echte Ajacied was geweest was ie gevbleven en Ajax weer aan de top gebracht waar we horen
Cruijff is ook een held en iedereen weet dat hij ontzettend belangrijk is geweest. Iedereen die hier stemt is denk ik gewoon hartstikke trots op deze acht Ajacieden. Alleen je móet er vier weghalen. En de argumenten om dat te doen verschillen per persoon. De één vindt dat jaartje Feyenoord jammer, de ander vindt weer dat Blind geen echte Ajacied is omdat-ie bij Sparta heeft gespeeld. Het is gewoon lastig, maar ik respecteer gewoon elke beslissing, het is een persoonlijke keuze. En de meeste stemmen tellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je zegt dat tong kutargumenten heeft, maar dat vind ik van deze ook. Cruijff is 60+, heeft jaaaaren bij Ajax gespeeld en getraind. Zonder hem was Ajax niet de topclub die het geworden is, Cruijff is Ajax. Dat een 24-jarige zijn clubgevoel uitspreekt is natuurlijk hartstikke mooi, maar dat weegt by far niet op tegen datgene dat Cruijff voor Ajax heeft betekend. Dat jaartje Feyenoord is een smetje, maar dat maakt hem imo niet minder ajacied dan een 24-jarige die zegt dat Ajax altijd zijn club zal blijven en nog een heel (voetbal)leven voor zich heeft.
Wamberto en Wesley Sneijder zullen ook hoog scoren in dat tournament.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Wie is dan de kleinste Ajacied ?
Davids
Die spelers zijn in klasse nog steeds beter dan een Huntelaar of Suárez, de beste spelers van Ajax op dit moment.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je noemt de beste spelers van Atletico en de slechtste van Ajaxs
Lekker vergel,ijken
Daarnaast zou ik ook liever Barcelona-uit en Villareal-thuis spelen dan RKC-uit en De Graafschap-thuis, zeker als je dat al een jaar of zes hebt gedaan. Als Ajax dan ook Europees niet zo goed presteert dan blijven er wel heel weinig uitdagingen over.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Salaris is beter, Primera Division is sterker en hij speelt CL met Atlético Madrid. Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij de uitdaging aanging, Ajax is nu eenmaal geen (Europese) top meer.
Niemand neemt het hem kwalijk, als er iemand een transfer verdient is het Johnny Heitinga wel. Maar goed, tong80 valt wat dat betreft ook niet echt serieus te nemen, leeft in een andere tijd dan wij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarnaast zou ik ook liever Barcelona-uit en Villareal-thuis spelen dan RKC-uit en De Graafschap-thuis, zeker als je dat al een jaar of zes hebt gedaan. Als Ajax dan ook Europees niet zo goed presteert dan blijven er wel heel weinig uitdagingen over.
Atletico een club die het net niet heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee.....ik leef in alle tijden jullie leven bij de waan van de dagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niemand neemt het hem kwalijk, als er iemand een transfer verdient is het Johnny Heitinga wel. Maar goed, tong80 valt wat dat betreft ook niet echt serieus te nemen, leeft in een andere tijd dan wij.
Noem hun laatste internationale succes eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Atletico een club die het net niet heeft?
Atletico is na de grootmachten Barca en Real de 3e club van Spanje.
Napoli en Betis Sevilla ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef VoreG het volgende:
Overigens vind ik een Levante, een Washington Diplomats en LA ook geen wereldclubs of wel Tong?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef VoreG het volgende:
Overigens vind ik een Levante, een Washington Diplomats en LA ook geen wereldclubs of wel Tong?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef tong80 het volgende:
Puur een kwestie van geld dit.
Neequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
Ajax zal altijd toppers leveren tong. Maar je begrijpt toch wel dat HSV en Atlético Madrid op dit moment een stap hogerop is dan Ajax?
Dat een geweldige voetballer als Cruijff het alleen voor de sportieve ambitie deed die hij ook buiten Amsterdam kon vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Napoli en Betis Sevilla ook niet
Wat is je punt ?
Wake up, die jongens blijven niet meer bij Ajax tot hun dertigste. Misschien als de 6+5- (of 7+4, 8+3) regel wordt ingevoerd, maar tot die tijd absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef tong80 het volgende:
In 95 hadden we ook jonge spelers die er voor gingen. Wonnen drie keer van AC Milan en werden daardoor wereldvedettes.
Heitinga enzo gaan naar het buitenland en zullen een modale speler blijven.
Als ze met z'n allen een jaartje langer blijven winnen we met Sneijder Van der Vsaart een Heitingsa de EC-1.
Maar de euro's zijn te groot en verlaten de topclub Ajax voor HSV en Atletico Madrid.
Zijn ze de beste in een subtopper terwijl AQjax steeds weer talenten voortbrengt.
Nu evenj geen top maar ik durf te wedden dat er weer een generatie toppers staat te dringen
Péle speelde voor de New York Cosmos omdat ie in het grootste voetballanxd wilde spelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat een geweldige voetballer als Cruijff het alleen voor de sportieve ambitie deed die hij ook buiten Amsterdam kon vinden.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wake up, die jongens blijven niet meer bij Ajax tot hun dertigste. Misschien als de 6+5- (of 7+4, 8+3) regel wordt ingevoerd, maar tot die tijd absoluut niet.
Je punt is?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Péle speelde voor de New York Cosmos omdat ie in het grootste voetballanxd wilde spelen
Reactie op jpuw niet ter zaken doende postquote:
Als je als speler (Heitinga) ziet dat je beste spelers steeds worden verkocht (Sneijder, van der Vaart, Ibrahimovic, Chivu, enzovoort) en je ziet dat de club elk seizoen spelers van het kaliber Rommedahl, Colin en Delorge haalt, dan kan ik wel begrijpen dat je dat niet echt ziet zitten. En tegenwoordig is er van échte clubliefde (als in je hele leven bij één club blijven) geen sprake. Degene die dat wel doen spelen al bij wereldclubs (Maldini, Giggs, Scholes, Totti).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:37 schreef Breach het volgende:
Als je naar Atletico gaat (en je wilt zelf een stap hogerop) dan vind je dus eigenlijk dat je een hoger niveau aankan. Maar als je dan Ajacied in hart en nieren bent zou je er ook voor kunnen kiezen om met jou hoger niveau, je club weer gelijk te trekken met clubs als HSV en Atletico die nu beter zijn...
Supporters gelul.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:37 schreef Breach het volgende:
Overigens gun ik als geen ander Heitinga zijn transfer. Maar ik zou het zelf (mocht ik zijn kwaliteiten hebben) niet doen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reactie op jpuw niet ter zaken doende post
Ja, ach. Spelen voor Feyenoord om Ajax te fucken vind ik not done, net zoals een arbitragezaak aanspannen tegen je club. Kan me dus best voorstellen dat om die redenen iemand niet wordt gekozen, het maakt dan helemaal niet uit hoe een voetbalgrootheid iemand was.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Maar daar het niet om. Het ging eriom dat ze Heitinga boven Cruijff plaatsten
Dat betekent dus dat niet iedereen de stap hoeft te maken. Als je zo emotioneel afscheid neemt (en zijn tranen waren 100% zeker echt, daar twijfel ik niet aan) dan lijkt het me toch dat je het moeilijk krijgt als je bij een andere club gaat spelen, ook al is dat tegen grotere namen en voor meer geld (al zal dat laatste zeker geen reden voor hem zijn geweest).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Supporters gelul.
Op gegeven moment krijg je de kans om in het buitenland te voetballen, tegen wereldsterren, in wereldstadions en je krijgt meer betaald.
Iedereen denkt daar over na.
Tijden waren toen natuurlijk heel anders. Het is heel hard gegaan in de laatste 10/15 jaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Danny Blind bleef wel bij Ajax, ook toen we een minder periode hadden. En die kon ook naar een grotere club en tegen grotere voetballers spelen. Maar hij bleef en in 95 maakte ie de winnende penalty waarmee ie de wereldbeker binnenhaalde...
In die periode werden we in 8 jaar tijd maar 1 keer kampioen hoor...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tijden waren toen natuurlijk heel anders. Het is heel hard gegaan in de laatste 10/15 jaar.
Dat was in zijn nadagen toen ie weer geld moest verdienen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..].
Je zegt dat Heitinga en VDV gek zijn omdat ze naar middelmatige ploegjes als HSV en Atletico gaan, maar je grote held Cruijff aanbid je terwijl hij voor ploegjes heeft gespeeld die de WC's van RKC Waalwijk niet eens mogen poetsen
Naar welke club kon Blind dan. Ik vond het maar een beperkte voetballer. Hij had Koeman voor zich in het Nederlands elftal die wel van wereldklasse wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:46 schreef Breach het volgende:
Danny Blind bleef wel bij Ajax, ook toen we een minder periode hadden. En die kon ook naar een grotere club en tegen grotere voetballers spelen. Maar hij bleef en in 95 maakte ie de winnende penalty waarmee ie de wereldbeker binnenhaalde...
Circus of cursus?quote:
Dat is wel heel erg naief. Geld is voor elke voetballer 80% van de motivatie, en zeker als je zoals Heitinga waarschijnlijk minstens twee keer zoveel gaat verdienen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:46 schreef Breach het volgende:
[..]
en voor meer geld (al zal dat laatste zeker geen reden voor hem zijn geweest).
Nah, als je voor geld kiest dan heb je geen clubliefde. En dat heeft hij wel. Bovendien zal ie van zijn salaris bij Ajax ook al voor de rest van zijn leven financieel onafhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg naief. Geld is voor elke voetballer 80% van de motivatie, en zeker als je zoals Heitinga waarschijnlijk minstens twee keer zoveel gaat verdienen.
In 1995 is er zeer serieuze interesse van Aston Villa geweest. De Engelse competitie was ook toen financieel al veel aantrekkelijker dan de Nederlandse (toen stelde Ajax sportief natuurlijk wel veel meer voor)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar welke club kon Blind dan. Ik vond het maar een beperkte voetballer. Hij had Koeman voor zich in het Nederlands elftal die wel van wereldklasse was
Toen wonnen jullie in 8 jaar tijd wel 3 EC's....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef Breach het volgende:
[..]
In die periode werden we in 8 jaar tijd maar 1 keer kampioen hoor...
Soms zeg je nog best weleens verstandige dingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:37 schreef Zwansen het volgende:
Cruijff is natuurlijk de beste Ajacied by far. En Heitinga zalwss niet eens in de top 30 terecht komen.
Maar is Cruijff altijd wel populair geweest? Volgens mij niet. De laatste jaren is de populariteit van Cruijff sowieso minder geworden. En dat ie ooit eens naar Feyenoord ging, zal niet geholpen hebben.
En Heitinga is nu gewoon Mister Ajax. Meer favoriet dan Huntelaar of Davids. Zegt toch wel iets.
Probeer nu eens in het heden te leven. Een jongen als Heitinga zou achterlijk zijn om een mooie competitie en veel geld mis te lopen omdat Ajax meer dan dertig jaar geleden een Europese grootmacht was.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:12 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Probeer nu eens in het heden te leven. Een jongen als Heitinga zou achterlijk zijn om een mooie competitie en veel geld mis te lopen omdat Ajax meer dan dertig tien jaar geleden een Europese grootmacht was.
Ajax zou nog steeds een grootmacht zijn als spelers als Heitinga blevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:12 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Probeer nu eens in het heden te leven. Een jongen als Heitinga zou achterlijk zijn om een mooie competitie en veel geld mis te lopen omdat Ajax meer dan dertig jaar geleden een Europese grootmacht was.
Klopt, maar niet alleen Johnny Heitinga. Hij heeft iedereen om zich heen zien vertrekken, in de eredivisie is hij uitgeleerd en Ajax speelt opnieuw geen CL, logisch toch dat hij vertrekt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax zou nog steeds een grootmacht zijn als spelers als Heitinga bleven
In feite wel maar dan wordt het een vicieueze cirkelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar niet alleen Johnny Heitinga. Hij heeft iedereen om zich heen zien vertrekken, in de eredivisie is hij uitgeleerd en Ajax speelt opnieuw geen CL, logisch toch dat hij vertrekt?
Alleen financieel al. Of niet mee eens?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
In feite wel maar dan wordt het een vicieueze cirkel
Maar ik blijf erbij dat ie er niks op vooruit gaat
Tuurlijk geld is alles tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen financieel al. Of niet mee eens?
Toen gingen de toppers van Ajax naar een nog grotere topper. En niet naar net niet clubs zoals Atletico Madridquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef VoreG het volgende:
En geld was vroeger ook al alles natuurlijk, alleen waren de verschillen niet zo groot als tegenwoordig.
Dat komt omdat Ajax zich toen ook financieel kon meten met die toppers. Tegenwoordig schieten de kleinste clubs uit de grote 3 competitie Ajax gigantisch voorbij qua salarissen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen gingen de toppers van Ajax naar een nog grotere topper. En niet naar net niet clubs zoals Atletico Madrid
Ajax als club zijnde is natuurlijk groter, maar je speelt natuurlijk liever wekelijks tegen tegenstanders waarbij je voor de volle 100% voor moet gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef tong80 het volgende:
Mar je bent het met me eens dat Ajax veel groter is ondanks de dip van de laatste jaren
Niet alleen het geld, alles is veranderd. De grote 3 competities worden steeds sterker, dat zijn competities geworden waarin Ajax 10e zou worden, omdat ze het niet trekken om elke week er vol voor te gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:05 schreef tong80 het volgende:
Dat zeg ik het geld doet alles tegtenwoordig helaas
Het is straks al 12 jaar geleden dat Ajax op Europees niveau iets gepresteerd heeft, tong.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen gingen de toppers van Ajax naar een nog grotere topper. En niet naar net niet clubs zoals Atletico Madrid
Ajax heeft daarna nog de finale gespeeld en de halve finale gehaald een jaar later.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is straks al 12 jaar geleden dat Ajax op Europees niveau iets gepresteerd heeft, tong.
Benfica heeft ook niet meer de naam die ze vroeger hadden, laat staan een Nottingham Forrest.
Waarom denk je dat Sjaak Swart de ere-titel Mister Ajax ooit heeft gekregen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:02 schreef Zwansen het volgende:
Omdat het nogmaals niet gaat om de voetbalkwaliteiten van de speler, maar om de emotie en de passie voor de club die ze uitstralen.
Dat is hetgene dat een speler wel of niet geliefd maakt.
Ronald de Boer kon zelfs huilen als Ajax won.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:02 schreef Zwansen het volgende:
Heitinga kan zelfs huilen als Ajax verliest.
Dat is precies wat ik al die tijd probeer duidelijke te maken: het gebrek aan historisch besef van de fokkertjes.quote:
Wat is dat voor award?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je bent je goed aan het profileren voor een nominatie voor de Aad de Mos-award of niet, Golfer?
Beetje syndroom van Down is blijkbaar noodzakelijk om favoriete Ajacied te worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:17 schreef RayMania het volgende:
Johnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:19 schreef RayMania het volgende:
We hebben het over een kwartfinale waar waarschijnlijk Heitinga geen eens door gaat. Het is niet de finale of zo.
Een kwartfinale zonder Pietje Keizer en Sjakie Swart.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:19 schreef RayMania het volgende:
We hebben het over een kwartfinale waar waarschijnlijk Heitinga geen eens door gaat. Het is niet de finale of zo.
En zonder Stefan Pettersonquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een kwartfinale zonder Pietje Keizer en Sjakie Swart.
Maar wel op Danny Blind stemmen ipv Cruijffquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En zonder Stefan Petterson![]()
Schande Schande
Ik heb Blind nooit in een Feyenoordshirt zien spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel op Danny Blind stemmen ipv Cruijff
Daar had ie op zijn 36ste de capaciteiten niet voorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb Blind nooit in een Feyenoordshirt zien spelen
Ik was niet eens van plan nog te stemmen omdat mijn favoriet Petterson allang eruit isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar had ie op zijn 36ste de capaciteiten niet voor
Dat weet ik ook wel maar toch dat lelijke shirt he en zoals ik al zei ik stem voornamelijk om Heitinga eruit te kicken, die mag nog niet eens het eelt onder de voeten van die andere spelers in dat lijstje aanraken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:36 schreef tong80 het volgende:
Cruijff kreeg trouwens geen nieuw contract van Ton Harmsen de voorzitter. Terwijl ie door wilde gaan bij Ajax. Logisch dat ie wraak nam
Dat doe je alleen niet bij Feyenoord, de grote rivaal, waar je als Ajacied een afkeer van hebt,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:36 schreef tong80 het volgende:
Cruijff kreeg trouwens geen nieuw contract van Ton Harmsen de voorzitter. Terwijl ie door wilde gaan bij Ajax. Logisch dat ie wraak nam
Juist wel, omdat je zoveel Ajacied bent, dat het je zo pijn doet dat je weg moet, dat je het ervoor over hebt om je tanden op elkaar te zetten en bij Feyenoord te tekenen.. dat getuigt van echte pijn en zelfkastijdingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe je alleen niet bij Feyenoord, de grote rivaal, waar je als Ajacied een afkeer van hebt,
Ik verbaas me sowieso al dat hij zoveel stemmen kreeg een speler die net zoveel fouten maakt als urby per wedstrijd en op zijn 24e Ajax verlaat voor een spaanse middenmoter.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:43 schreef DrDentz het volgende:
en Sjonnie hoort serieus niet in dit lijstje thuis
Eens maar het zal wel de generatiekloof zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:51 schreef DrDentz het volgende:
dan kun je toch net zo goed Stekelenburg erbij zetten, of Emanuelson.. ik vind dat Heitinga nog helemaal geen staat van dienst heeft
F'noorders die o.a. bij Ajax hebben gespeeld: Eddy Pieters Graafland, Wim Jansen, Theo van Duivenbode.....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:42 schreef VoreG het volgende:
Dat doe je alleen niet bij Feyenoord, de grote rivaal, waar je als Ajacied een afkeer van hebt,
Je vergeet er nog zoveel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:43 schreef DrDentz het volgende:
allemaal Nederlanders die een Europacup 1 gewonnen hebben met Ajax
Henk Grootquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
F'noorders die o.a. bij Ajax hebben gespeeld: Eddy Pieters Graafland, Wim Jansen, Theo van Duivenbode.....
Zeker maar die won geen 3 europacupsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:03 schreef DrDentz het volgende:
Dani was ook populair bij de vrouwtjes hoor
Dani heeft half vrouwelijk Amsterdam gepaald in die jarenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:03 schreef DrDentz het volgende:
Dani was ook populair bij de vrouwtjes hoor
Suurbier, Swart, Krol, Nuninga, Neeskens.....en ik kan er zo nog en stel op noemen als Nederlanders die de Europacup1 hebben gewonnen met Ajax.quote:
Ja maar daar kon ik niet uit kiezen in het lijstje... Bergkamp, van Basten en Heitinga hebben dat niet en Jari is een Fin.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Suurbier, Swart, Krol, Nuninga, Neeskens.....en ik kan er zo nog en stel op noemen als Nederlanders die de Europacup1 hebben gewonnen met Ajax.
Ik heb ooit eens een scharrel gehad die het ook ooit met Neeskens heeft gedaan, en inderdaad, hij was nogal populair bij de dames.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef tong80 het volgende:
Neeskens was inmens populair in de jaren zeventig.
De vrouwen smolten voor hem en iedere man wilde zijn zoals de Nees.
Lol, iedereen weet wie Sjaak Swart is. Maar hoe kan iemand die hem nooit heeft zien spelen, hem als favoriet hebben dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al die tijd probeer duidelijke te maken: het gebrek aan historisch besef van de fokkertjes.
Niet lullig bedoelld maar hebben de F'noorders ook niet iets minder te kiezen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
Tong, bespaar je de moeite.
Ik geef het op om geschiedenislessen te geven.![]()
Als o.a. Sjaak Swart, Henk Groot, Benny Muller en Piet Keizer als oer-Ajacieden die nooit voor een andere club hebben gespeeld al niet meer in de lijstjes voorkomen, wat kan je dan nog verwachten van de voetbal-historie kennis van de fokkertjes?
Heitinga? Die op z'n 24ste al verkast naar een B-club?
Blijkbaar hebben de F'noorders meer historisch besef om wel mensen als Coen Moulijn, Wim Jansen en Wilem van Hanegem hoog te laten eindigen ondanks dat ze die over het algemeen ook niet zelf hebben zien spelen.
Volgend jaar is bij dezelfde verkiezing Siem de Jong of Donovan Slijngaard vast de favoriete Ajacied.
Als Johnny Heitinga in die tijd voetbalde, zou hij ook nooit zijn vertrekken. Tegenwoordig is het gewoon een logisch vertrek, in feite is hij nog laat ook, vergeleken met anderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
Tong, bespaar je de moeite.
Ik geef het op om geschiedenislessen te geven.![]()
Als o.a. Sjaak Swart, Henk Groot, Benny Muller en Piet Keizer als oer-Ajacieden die nooit voor een andere club hebben gespeeld al niet meer in de lijstjes voorkomen, wat kan je dan nog verwachten van de voetbal-historie kennis van de fokkertjes?
Heitinga? Die op z'n 24ste al verkast naar een B-club?
Blijkbaar hebben de F'noorders meer historisch besef om wel mensen als Coen Moulijn, Wim Jansen en Wilem van Hanegem hoog te laten eindigen ondanks dat ze die over het algemeen ook niet zelf hebben zien spelen.
Volgend jaar is bij dezelfde verkiezing Siem de Jong of Donovan Slijngaard vast de favoriete Ajacied.
golfer heeft die allemaal wel zien spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:35 schreef RayMania het volgende:
Het echt hebben zien spelen speelt gewoon een grote deel mee. Ben benieuwd naar de keuze van golfer als hij moet kiezen tussen Lenstra, Wilkes of Bergkamp als favoriete voetballer.
Heitinga met spelers als Swart en Keizer vergelijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Johnny Heitinga in die tijd voetbalde, zou hij ook nooit zijn vertrekken. Tegenwoordig is het gewoon een logisch vertrek, in feite is hij nog laat ook, vergeleken met anderen.
Zie je die lange passes eigenlijk in de samenvatting van RTL?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn lange pass. Zijn goal tegen Feyenoord
. Zijn goal tegen Sparta
. Prachtige kopbal tegen Heerenveen
.
Middelmatige verdediger naar een middelmatige club. Johnny komt op zijn 30ste terug bij Ajax
.
Wat een twee maanden wel niet kan veranderenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:37 schreef Breach het volgende:
Leuke discussie inderdaadMisschien speel ik nu een beetje advocaat van de duivel
Maar Er werd net gesteld dat HSV en Atletico op dit moment een stap hogerop is. En dat valt door geen enkele voetballiefhebber te ontkenne, ook door mij niet.
Als je naar Atletico gaat (en je wilt zelf een stap hogerop) dan vind je dus eigenlijk dat je een hoger niveau aankan. Maar als je dan Ajacied in hart en nieren bent zou je er ook voor kunnen kiezen om met jou hoger niveau, je club weer gelijk te trekken met clubs als HSV en Atletico die nu beter zijn...
Overigens gun ik als geen ander Heitinga zijn transfer. Maar ik zou het zelf (mocht ik zijn kwaliteiten hebben) niet doen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:44 schreef Breach het volgende:
Ik vind het een goede keuze van hem. Hij weet dat ie hier elke week zal spelen. Wanneer ie naar het al vaker genoemde Real of Barca zou gaan dan is ie verre van zeker van zijn speelminuten. Bovendien is het (helaas) een grote stap wanneer je van Ajax naar zo'n grote club gaat. Daarom kan ie beter wat jaartjes bewijzen wat ie waard is en dan komt die grote club vanzelf en kan ie er wel in de basis spelen. Zo niet.. Dan komt ie toch lekker terug naar ajax. Johnny
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn.. wat kan hij komende jaren bij Ajax nog bijleren.. Onze competitie is van een steeds minder niveau en we winnen die niet eens en ook Europees is het niks meer afgelopen jaren. Het is cru om vast te stellen maar het is wel zo.
Wat dan welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:26 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat enkele users nog eens de titel moeten lezen. De voetbalkwaliteiten, gewonnen prijzen of aantal gespeelde wedstrijden maken helemaal niet uit bij deze verkiezing.
Per-soon-lijk-heidquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dan wel
Of ie oude vrouwtjes helpt bij het oversteken ?
Ja dan staat Heitinga er terecht tussen. Wat een charisma, wat een uitstraling en wat een geweldige teksten heeft ie altijd.quote:
Respecteer gewoon elkaars keuze. Kan mij het schelen of jij op Groot, Swart of Keizer gestemd hebt en waarom je dat hebt gedaan. Misschien andersom ook eens doen?quote:Ajacied Johnny Heitinga was maandagavond samen Feyenoord-speler Giovanni van Bronckhorst te gast in het tv-programma Holland Sport. Beide internationals gaven aan échte clubvoetballers te zijn. "Ik zal nooit voor Feyenoord spelen. Ajax is mijn club", aldus de 24-jarige Heitinga resoluut.
Waar respecteer ik die keuze niet ? Ik zeg alleen dat het me verbaast. Ik vind het leuk om er over te discussieren. Is toch niks mis mee ? Daar is dit forum voor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:
Geweldige teksten inderdaad.
[..]
Respecteer gewoon elkaars keuze. Kan mij het schelen of jij op Groot, Swart of Keizer gestemd hebt en waarom je dat hebt gedaan. Misschien andersom ook eens doen?
In elk topic komen er wel vraagtekens langs als er spelers als Heitinga doorgaan en oud-spelers als Swart of Keizer afvallen. En elke keer het argument jonge FOK!kertjes die geen geschiedenis zouden kennen of geen Ajacied zouden zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar respecteer ik die keuze niet ? Ik zeg alleen dat het me verbaast. Ik vind het leuk om er over te discussieren. Is toch niks mis mee ? Daar is dit forum voor.
Nee hoor niet elke keer. Maar ben je het niet met me eens dat het absurd zou zijn mocht Heitinga de halve finale halen. Vorig jaar had ie bijvoorbeeld een totaal mislukt seizoen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
In elk topic komen er wel vraagtekens langs als er spelers als Heitinga doorgaan en oud-spelers als Swart of Keizer afvallen. En elke keer het argument jonge FOK!kertjes die geen geschiedenis zouden kennen of geen Ajacied zouden zijn.
Kijk nou alsjeblieft eens naar de TT.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor niet elke keer. Maar ben je het niet met me eens dat het absurd zou zijn mocht Heitinga de halve finale halen. Vorig jaar had ie bijvoorbeeld een totaal mislukt seizoen.
Ok, wat een schatje is het.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Kijk nou alsjeblieft eens naar de TT.
fa·vo·riet2 (bijvoeglijk naamwoord; favorieter, favorietst)
1 meest geliefd
Eigenlijk moeten dat Petterson, Rich. Witschge, Litmanen en Rijkaard zijnquote:Danny Blind
Jari Litmanen
Frank Rijkaard
Marco van Basten
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij begrijpt de oude garde het verschil tussen beste en favoriete nog niet helemaal.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef tong80 het volgende:
Neeskens was inmens populair in de jaren zeventig.
De vrouwen smolten voor hem en iedere man wilde zijn zoals de Nees.
Maar goed Heitinga is nu populairder.
Ik vergeet trouwens steeds zijn voornaam.
Stefan Petterson was idd ongekend populair. Zijn afscheid in de Meer is nooit meer geevenaard.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten dat Petterson, Rich. Witschge, Litmanen en Rijkaard zijn
Die matten in de hekken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Stefan Petterson was idd ongekend populair. Zijn afscheid in de Meer is nooit meer geevenaard.
Zeker wetenquote:Op zondag 25 mei 2008 02:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die matten in de hekken..
Hele meer blauw.. Was dat trouwens niet de introductie van die vlaggetjes ook? Of was dat bij Rijkaards afscheid? Dat was ook wel mooi trouwens, maar dat van Petterson was echt kippenvel tot aan een brok in je keel.
Sorry tong. Maar doe je nu net alsof je dom bent?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor niet elke keer. Maar ben je het niet met me eens dat het absurd zou zijn mocht Heitinga de halve finale halen. Vorig jaar had ie bijvoorbeeld een totaal mislukt seizoen.
Nee...ben gewoon domquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry tong. Maar doe je nu net alsof je dom bent?
Aan de stemmen hier zie je al dat Jari bij iedereen sowieso in de top 4 staat. Denk ook wel dat hij grote kans maakt voor de eindstreepquote:
Er zijn er al drie sowieso door, die zijn te ver weggelopen van de rest. Het gaat om de vierde plek, die is nog spannend.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aan de stemmen hier zie je al dat Jari bij iedereen sowieso in de top 4 staat. Denk ook wel dat hij grote kans maakt voor de eindstreep
Al druk tellende danquote:Op zondag 25 mei 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn er al drie sowieso door, die zijn te ver weggelopen van de rest. Het gaat om de vierde plek, die is nog spannend.
Deadline was toch 20.00 ong half uur geleden?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wacht je net zolang tot Heitinga genoeg stemmen heeft om door te gaan?
Dannyquote:Op zondag 25 mei 2008 21:49 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
79 stemmers in totaal, wat 316 stemmen maakt.
Was spannend tussen Blind en Cruijff, ging op en neer. Vier stemmen verschil over 79 stemmers is weinig.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:50 schreef Godlike02 het volgende:
Dennis!![]()
Dat johan nog spannend was ik had verwacht bergkamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |