Ik ben tegen, terwijl ik ze alle 8 gewoon zo goed vindquote:
fa·vo·rietquote:
oke, dus je geeft jouw 4 favorieten ? Of geef je de 4 die weg moeten?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
De laatste acht spelers. Geen poules, want dat zou in dit stadium oneerlijk zijn. Haal uit het onderstaand rijtje vier Ajacieden weg, zodat er vier Ajacieden overblijven. Niet via vet of doorstrepen, maar echt weghalen.
De acht Ajacieden:
Danny Blind
Jari Litmanen
Frank Rijkaard
Dennis Bergkamp
Marco van Basten
Frank de Boer
John Heitinga
Johan Cruijff
Ben je nou echt zo domquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
fa·vo·riet
(bijvoeglijk naamwoord; favorieter, favorietst)
1 meest geliefd
Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.quote:
Ik ook niet. Prima gozer hoor, en een redelijke voetballer maar ik vind het een beetje een belediging ten opzichte van de Ajax-iconen van de tijd toen Ajax nog toonaangevende Europese top was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:19 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.
Een groot deel van de Ajacieden denkt er dus anders over.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:19 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.
Ben je nou echt zo dom?
Ajacieden van na geboortedatum 1980 dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:54 schreef _Mike_ het volgende:
Een groot deel van de Ajacieden denkt er dus anders over.
Als je ze had zien spelen zou je er anders over denken. Zeker wat Krol en Suurbier (Knabbel en Babbel) betreft. Vazovic valt in de categorie Litmanen, als buitenlander en buitengewoon populaire speler/aanvoerder van het meest succesvolle elftal ooit van Ajax.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:42 schreef RayMania het volgende:
Ja, want een Krol of Suurbier of Vasovic hoort ook echt in de plaats van Rijkaard, Blind, Litmanen, Van Basten, Cruijff, Bergkamp, F. de Boer of Heitinga.
Ik weet wel dat ze allemaal heel belangrijk voor Ajax zijn geweest, maar in dit stadium heb je winnaars en verliezers. Er zijn meer dan acht toppers die hier niet zouden misstaan, maar het past niet allemaal. Er zijn ook recente spelers die recht hebben op een plekje hier, maar nu worden alleen de oudere spelers genoemd, omdat de jonge stemmers die spelers misschien niet hebben zien spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ze had zien spelen zou je er anders over denken. Zeker wat Krol en Suurbier (Knabbel en Babbel) betreft. Vazovic valt in de categorie Litmanen, als buitenlander en buitengewoon populaire speler/aanvoerder van het meest succesvolle elftal ooit van Ajax.
Volgens mij is de gemiddelde stemmer in 1996 geborenquote:
Kleine moeite om je te verdiepen in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze allemaal heel belangrijk voor Ajax zijn geweest, maar in dit stadium heb je winnaars en verliezers. Er zijn meer dan acht toppers die hier niet zouden misstaan, maar het past niet allemaal. Er zijn ook recente spelers die recht hebben op een plekje hier, maar nu worden alleen de oudere spelers genoemd, omdat de jonge stemmers die spelers misschien niet hebben zien spelen.
Ik ook, de drie grootste en beste Ajacieden aller tijden en m'n jeugdheld Jari.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
De laatste acht spelers. Geen poules, want dat zou in dit stadium oneerlijk zijn. Haal uit het onderstaand rijtje vier Ajacieden weg, zodat er vier Ajacieden overblijven. Niet via vet of doorstrepen, maar echt weghalen.
De acht Ajacieden:
Jari Litmanen
Dennis Bergkamp
Marco van Basten
Johan Cruijff
Jij bent geen Ajaciedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Danny Blind
Jari Litmanen
Marco van Basten
John Heitinga
En jij begrijpt nog steeds niet de opzet van dit toernooiquote:
Het gaat om je persoonlijke favoriet, niet om de beste Ajacied-verkiezing.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze Cruijff niet kiezen
Jij bent zoveel niet, maar laten we het daar even niet over hebben.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij bent zoveel niet, maar laten we het daar even niet over hebben.
Mag wel hoor
Naar mijn weten heeft Heitinga nog nooit de club op welke manier dan ook geschaad noch voor de allergrootste rivaal gespeeld. Daarnaast heb je nog het enorme uiten van zijn liefde voor de club.
Ja hij verlaat Ajax voor een Spaanse middenmotor.
Danny Blind hoeft totaal geen argumentatie.
Oh nee ? Voelde zich een echte Spartaan zei ie. Komt terug voor het geld omdat ie verder niks te zeggen zal hebben.
Marco van Basten heb ik boven Rijkaard, ondanks de terugkeer van Rijkaard in '95. Vond ik erg lastig tussen te kiezen.
Zelfde voor Litmanen boven Bergkamp. Bergkamp heeft daarvoor eigenlijk toch net weer te kort voor Ajax gespeeld, terwijl ik Litmanen sowieso altijd direct associeer met Ajax. Litmanen vertrok naar Barcelona en Liverpool waar ie faalde. Falen deed ie ook bij zijn terugkeer bij Ajax.
Frank de Boer is aardig, maar niet bij de laatste 4.
Je laat de grootste speler samen met Maradona en Pele buiten beschouwing. Depeler die Ajax groot heeft gemaakt. De speler waar zonder Ajaxs nlooit Ajax had geworden.
Maar wel een voorstopper die vorig jaar geen pakje in een slap pakje boter schopte. E$n Ajax dit jaar niet naar het landskampioenschap kon leiden. En dan laat ik het falen inj de europa cup nog buiten beschouwing
Wim Jansen speelde bij Ajax en werd door de Feijenoord supporters gekmozen tot op één na favoriete Feijenoorder. Die zijn helaas realistischer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
tong80 is zo iemand bij wie Johan Cruijff helemaal niets verkeerd kan doen, puur omdat hij hem verafgood. Zelfs als Cruijff de holocaust gaat ontkennen, zal tong80 hem gelijk geven. Maar goed, hij heeft bij Feyenoord gespeeld om Ajax een hak te zetten, niet echt een actie van een persoonlijk favoriet van mij.
Noem die acties dan eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:53 schreef kevin6188 het volgende:
Ze hebben er ook niet beter...
Cruijff maakt zich de laatste jaren door zijn acties bij veel Ajacieden niet geliefd. Begrijpelijk dat er nu dan minder op hem wordt gestemd, vind ik.
Je bent weer niet serieus te nemen. Zal ik een substand golfer-tong80 maken?quote:"Toen ik een contract als technisch directeur tekende bij Sparta Rotterdam voor de duur van 4 jaar was dat in de vaste overtuiging om dat contract ook uit te dienen. Toch hebben wij in het contract vaste voorwaarden opgenomen die het mogelijk maken om naar Ajax te gaan wanneer die situatie zich zou aandienen. Ik heb de afgelopen periode met bijzonder veel plezier bij Sparta Rotterdam gewerkt maar deze aanbieding van Ajax kan ik simpelweg niet laten lopen”.
Kom op, Tong.quote:
Heitinga >>>> Cruijff qua favoriete Ajacied. By far.quote:Ajacied Johnny Heitinga was maandagavond samen Feyenoord-speler Giovanni van Bronckhorst te gast in het tv-programma Holland Sport. Beide internationals gaven aan échte clubvoetballers te zijn. "Ik zal nooit voor Feyenoord spelen. Ajax is mijn club", aldus de 24-jarige Heitinga resoluut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |