Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.quote:
Ik ook niet. Prima gozer hoor, en een redelijke voetballer maar ik vind het een beetje een belediging ten opzichte van de Ajax-iconen van de tijd toen Ajax nog toonaangevende Europese top was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:19 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.
Een groot deel van de Ajacieden denkt er dus anders over.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:19 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ik kan dus niet begrijpen dat hij tot de topfavorieten aller tijden behoort.
Ben je nou echt zo dom?
Ajacieden van na geboortedatum 1980 dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:54 schreef _Mike_ het volgende:
Een groot deel van de Ajacieden denkt er dus anders over.
Als je ze had zien spelen zou je er anders over denken. Zeker wat Krol en Suurbier (Knabbel en Babbel) betreft. Vazovic valt in de categorie Litmanen, als buitenlander en buitengewoon populaire speler/aanvoerder van het meest succesvolle elftal ooit van Ajax.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:42 schreef RayMania het volgende:
Ja, want een Krol of Suurbier of Vasovic hoort ook echt in de plaats van Rijkaard, Blind, Litmanen, Van Basten, Cruijff, Bergkamp, F. de Boer of Heitinga.
Ik weet wel dat ze allemaal heel belangrijk voor Ajax zijn geweest, maar in dit stadium heb je winnaars en verliezers. Er zijn meer dan acht toppers die hier niet zouden misstaan, maar het past niet allemaal. Er zijn ook recente spelers die recht hebben op een plekje hier, maar nu worden alleen de oudere spelers genoemd, omdat de jonge stemmers die spelers misschien niet hebben zien spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ze had zien spelen zou je er anders over denken. Zeker wat Krol en Suurbier (Knabbel en Babbel) betreft. Vazovic valt in de categorie Litmanen, als buitenlander en buitengewoon populaire speler/aanvoerder van het meest succesvolle elftal ooit van Ajax.
Volgens mij is de gemiddelde stemmer in 1996 geborenquote:
Kleine moeite om je te verdiepen in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze allemaal heel belangrijk voor Ajax zijn geweest, maar in dit stadium heb je winnaars en verliezers. Er zijn meer dan acht toppers die hier niet zouden misstaan, maar het past niet allemaal. Er zijn ook recente spelers die recht hebben op een plekje hier, maar nu worden alleen de oudere spelers genoemd, omdat de jonge stemmers die spelers misschien niet hebben zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |