Vergelijk mezelf liever niet met een Feyenoorder, ben intelligenter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Jansen speelde bij Ajax en werd door de Feijenoord supporters gekmozen tot op één na favoriete Feijenoorder. Die zijn helaas realistischer.
Zo, echt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef tong80 het volgende:
Cruijff haalde Bergkamp uit de B-2 en liet hem een half jaar later debuteren
Omdat de Kromme de beste Nederlandse voetballer na Cruijff isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vergelijk mezelf liever niet met een Feyenoorder, ben intelligenter.![]()
Daarbij, omdat zij het niet belangrijk vinden, moeten wij het ook maar niet belangrijk vinden?
Offtopic, als niet-Feyenoorder vraag ik me af waarom Ove Kindvall en Coen Moulijn niet op nummer één staan?
Sarcastisch weerwoord zonder impactquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo, echt?. Nu ga ik zeker op Cruijff stemmen. Want ja, als je iemand laat debuteren ben je ge-wel-dig.
Als jij lekker op Cruijff stemt omdat-ie toevallig een speler heeft laten debuteren moet je dat vooral doen.quote:
Moet je nagaan, die vergat ik nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat de Kromme de beste Nederlandse voetballer na Cruijff is
Op FOK! werd Van Hanegem verkozen tot favoriete Feijenoorder. Zelfde toernooi als dit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je nagaan, die vergat ik nog.En dat wordt Wim Jansen twee?
![]()
Je leest verkeerd het gaat om de grootste Ajaciked. Zonder Cruijff geen Bergkampquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als jij lekker op Cruijff stemt omdat-ie toevallig een speler heeft laten debuteren moet je dat vooral doen.
Flauwekul argument.
Ja en ? Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op FOK! werd Van Hanegem verkozen tot favoriete Feijenoorder. Zelfde toernooi als dit.
Niemand geeft ze ongelijk, alleen dwaal jij af. Jij vind dat wij Johan Cruijff zijn uitstapje niet kwalijk mogen nemen, omdat de Feyenoordsupporters dat ook niet doen bij Wim Jansen en hij zelfs tweede is geworden in de favoriete Feyenoord-verkiezing (boven Coen Moulijn en Ove Kindvall).quote:
Oh?quote:
Wat een plaat heb jij voor je kop, zeg. Van Ajax naar Atlético Madrid is op alle punten een vooruitgang, als je dat niet ziet, verdien je het niet meer om serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derde in Spanje. Nou en ?
Ga dan naar een echte topclub als je zo goed bent.
Puur een kwestie van geld dit. Ajax is tien keer zo groot als Atletico Madrid
Wat heeft Blind dan gezegd ? Blind had zijn woord aan Spasrta gegeven maar gaat voor het geld naar AQjax. Hij is de mindere van de trainer. Wat heb je dan te zeggenj als technisch directeur ?
Ik neem niemand zijn keuze kwalijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het idee is toch sowieso dat mensen hun persoonlijke favoriete Ajacieden kiezen? Dan hoeven die keuzes toch niet beargumenteerd te worden? Frank de Boer heeft ook een arbitragezaak tegen Ajax aangespannen maar hij zal altijd een van mijn favoriete Ajacieden zijn. Litmanen heeft langer bij Ajax gespeeld dan Bergkamp maar ik kies toch voor Bergkamp. Allemaal gebaseerd op eigen gevoel, beleving en herinnering. Klaar.
Wie is de grootste Ajacied eigenlijk? Nwanko Kanu misschien?quote:
Denk eerder Van der Sar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie is de grootste Ajacied eigenlijk? Nwanko Kanu misschien?
Ajax is een club die in elk decennium een EC-1 heeft gewonnen. Buiten dat hebben Ze wereldsterren voorgebracht en in andere EC - tournooien gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een plaat heb jij voor je kop, zeg. Van Ajax naar Atlético Madrid is op alle punten een vooruitgang, als je dat niet ziet, verdien je het niet meer om serieus genomen te worden.
je zegt dat tong kutargumenten heeft, maar dat vind ik van deze ook. Cruijff is 60+, heeft jaaaaren bij Ajax gespeeld en getraind. Zonder hem was Ajax niet de topclub die het geworden is, Cruijff is Ajax. Dat een 24-jarige zijn clubgevoel uitspreekt is natuurlijk hartstikke mooi, maar dat weegt by far niet op tegen datgene dat Cruijff voor Ajax heeft betekend. Dat jaartje Feyenoord is een smetje, maar dat maakt hem imo niet minder ajacied dan een 24-jarige die zegt dat Ajax altijd zijn club zal blijven en nog een heel (voetbal)leven voor zich heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heitinga >>>> Cruijff qua favoriete Ajacied. By far.
Sjaak Swart natuurlijkquote:
Die is één centimeter kleiner dan Nwanko Kanu.quote:
Oh op die manier.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die is één centimeter kleiner dan Nwanko Kanu.
Je noemt de beste spelers van Atletico en de slechtste van Ajaxsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef RayMania het volgende:
Geschiedenis maakt niet uit, het gaat om het nu. Je gaat toch ook niet naar Nottingham Forest omdat zij het vroeger zo fantastisch deden?
Atlético is op dit moment een hele goede club in Spanje. Spelen hoogstwaarschijnlijk Champions League volgend seizoen, hebben fantastische spelers als Aguëro, Reyes, Rodríguez, Forlán en ga maar door. Daar speel je echt liever mee dan met een Vermaelen, Rommedahl of Kennedy hoor.
Het punt is dat we dan niet zoveel echte Ajacieden overhouden aangezien op enig moment bijna iedereen bij Ajax is vertrokken. Zeker gezien de huidige verhoudingen in het voetbal denk ik dat een speler die heel zijn carriere bij Ajax blijft gewoon te kort is gekomen voor de echte top.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is een club die in elk decennium een EC-1 heeft gewonnen. Buiten dat hebben Ze wereldsterren voorgebracht en in andere EC - tournooien gewonnen.
Ik ben een Ajacied ern ga der nog steeds vanuit dat we één van de grootste clubs zijn.
Ajax is een instituut en Atletico een club die het net niet heeft.
De enige vooruitgang ligt in het geld. AQls het een echte Ajacied was geweest was ie gevbleven en Ajax weer aan de top gebracht waar we horen
Salaris is beter, Primera Division is sterker en hij speelt CL met Atlético Madrid. Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij de uitdaging aanging, Ajax is nu eenmaal geen (Europese) top meer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is een club die in elk decennium een EC-1 heeft gewonnen. Buiten dat hebben Ze wereldsterren voorgebracht en in andere EC - tournooien gewonnen.
Ik ben een Ajacied ern ga der nog steeds vanuit dat we één van de grootste clubs zijn.
De enige vooruitgang ligt in het geld. AQls het een echte Ajacied was geweest was ie gevbleven en Ajax weer aan de top gebracht waar we horen
Cruijff is ook een held en iedereen weet dat hij ontzettend belangrijk is geweest. Iedereen die hier stemt is denk ik gewoon hartstikke trots op deze acht Ajacieden. Alleen je móet er vier weghalen. En de argumenten om dat te doen verschillen per persoon. De één vindt dat jaartje Feyenoord jammer, de ander vindt weer dat Blind geen echte Ajacied is omdat-ie bij Sparta heeft gespeeld. Het is gewoon lastig, maar ik respecteer gewoon elke beslissing, het is een persoonlijke keuze. En de meeste stemmen tellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je zegt dat tong kutargumenten heeft, maar dat vind ik van deze ook. Cruijff is 60+, heeft jaaaaren bij Ajax gespeeld en getraind. Zonder hem was Ajax niet de topclub die het geworden is, Cruijff is Ajax. Dat een 24-jarige zijn clubgevoel uitspreekt is natuurlijk hartstikke mooi, maar dat weegt by far niet op tegen datgene dat Cruijff voor Ajax heeft betekend. Dat jaartje Feyenoord is een smetje, maar dat maakt hem imo niet minder ajacied dan een 24-jarige die zegt dat Ajax altijd zijn club zal blijven en nog een heel (voetbal)leven voor zich heeft.
Wamberto en Wesley Sneijder zullen ook hoog scoren in dat tournament.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Wie is dan de kleinste Ajacied ?
Davids
Die spelers zijn in klasse nog steeds beter dan een Huntelaar of Suárez, de beste spelers van Ajax op dit moment.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je noemt de beste spelers van Atletico en de slechtste van Ajaxs
Lekker vergel,ijken
Daarnaast zou ik ook liever Barcelona-uit en Villareal-thuis spelen dan RKC-uit en De Graafschap-thuis, zeker als je dat al een jaar of zes hebt gedaan. Als Ajax dan ook Europees niet zo goed presteert dan blijven er wel heel weinig uitdagingen over.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Salaris is beter, Primera Division is sterker en hij speelt CL met Atlético Madrid. Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij de uitdaging aanging, Ajax is nu eenmaal geen (Europese) top meer.
Niemand neemt het hem kwalijk, als er iemand een transfer verdient is het Johnny Heitinga wel. Maar goed, tong80 valt wat dat betreft ook niet echt serieus te nemen, leeft in een andere tijd dan wij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarnaast zou ik ook liever Barcelona-uit en Villareal-thuis spelen dan RKC-uit en De Graafschap-thuis, zeker als je dat al een jaar of zes hebt gedaan. Als Ajax dan ook Europees niet zo goed presteert dan blijven er wel heel weinig uitdagingen over.
Atletico een club die het net niet heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee.....ik leef in alle tijden jullie leven bij de waan van de dagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niemand neemt het hem kwalijk, als er iemand een transfer verdient is het Johnny Heitinga wel. Maar goed, tong80 valt wat dat betreft ook niet echt serieus te nemen, leeft in een andere tijd dan wij.
Noem hun laatste internationale succes eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Atletico een club die het net niet heeft?
Atletico is na de grootmachten Barca en Real de 3e club van Spanje.
Napoli en Betis Sevilla ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef VoreG het volgende:
Overigens vind ik een Levante, een Washington Diplomats en LA ook geen wereldclubs of wel Tong?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef VoreG het volgende:
Overigens vind ik een Levante, een Washington Diplomats en LA ook geen wereldclubs of wel Tong?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef tong80 het volgende:
Puur een kwestie van geld dit.
Neequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
Ajax zal altijd toppers leveren tong. Maar je begrijpt toch wel dat HSV en Atlético Madrid op dit moment een stap hogerop is dan Ajax?
Dat een geweldige voetballer als Cruijff het alleen voor de sportieve ambitie deed die hij ook buiten Amsterdam kon vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Napoli en Betis Sevilla ook niet
Wat is je punt ?
Wake up, die jongens blijven niet meer bij Ajax tot hun dertigste. Misschien als de 6+5- (of 7+4, 8+3) regel wordt ingevoerd, maar tot die tijd absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef tong80 het volgende:
In 95 hadden we ook jonge spelers die er voor gingen. Wonnen drie keer van AC Milan en werden daardoor wereldvedettes.
Heitinga enzo gaan naar het buitenland en zullen een modale speler blijven.
Als ze met z'n allen een jaartje langer blijven winnen we met Sneijder Van der Vsaart een Heitingsa de EC-1.
Maar de euro's zijn te groot en verlaten de topclub Ajax voor HSV en Atletico Madrid.
Zijn ze de beste in een subtopper terwijl AQjax steeds weer talenten voortbrengt.
Nu evenj geen top maar ik durf te wedden dat er weer een generatie toppers staat te dringen
Péle speelde voor de New York Cosmos omdat ie in het grootste voetballanxd wilde spelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat een geweldige voetballer als Cruijff het alleen voor de sportieve ambitie deed die hij ook buiten Amsterdam kon vinden.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wake up, die jongens blijven niet meer bij Ajax tot hun dertigste. Misschien als de 6+5- (of 7+4, 8+3) regel wordt ingevoerd, maar tot die tijd absoluut niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |