Derde in Spanje. Nou en ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
Spaanse middenmoter. Gewoon derde in Spanje geëindigd en speelt volgend seizoen waarschijnlijk gewoon Champions League. Misschien wat vaker naar voetbal over de grens kijken?
Over Blind lul je onzin, dat heeft-ie niet zo gezegd.
[..]
Je bent weer niet serieus te nemen. Zal ik een substand golfer-tong80 maken?.
Nou kom op op welke manieren heeft ie Ajax geschaadquote:
Vergelijk mezelf liever niet met een Feyenoorder, ben intelligenter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Jansen speelde bij Ajax en werd door de Feijenoord supporters gekmozen tot op één na favoriete Feijenoorder. Die zijn helaas realistischer.
Zo, echt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef tong80 het volgende:
Cruijff haalde Bergkamp uit de B-2 en liet hem een half jaar later debuteren
Omdat de Kromme de beste Nederlandse voetballer na Cruijff isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vergelijk mezelf liever niet met een Feyenoorder, ben intelligenter.![]()
Daarbij, omdat zij het niet belangrijk vinden, moeten wij het ook maar niet belangrijk vinden?
Offtopic, als niet-Feyenoorder vraag ik me af waarom Ove Kindvall en Coen Moulijn niet op nummer één staan?
Sarcastisch weerwoord zonder impactquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo, echt?. Nu ga ik zeker op Cruijff stemmen. Want ja, als je iemand laat debuteren ben je ge-wel-dig.
Als jij lekker op Cruijff stemt omdat-ie toevallig een speler heeft laten debuteren moet je dat vooral doen.quote:
Moet je nagaan, die vergat ik nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat de Kromme de beste Nederlandse voetballer na Cruijff is
Op FOK! werd Van Hanegem verkozen tot favoriete Feijenoorder. Zelfde toernooi als dit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je nagaan, die vergat ik nog.En dat wordt Wim Jansen twee?
![]()
Je leest verkeerd het gaat om de grootste Ajaciked. Zonder Cruijff geen Bergkampquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als jij lekker op Cruijff stemt omdat-ie toevallig een speler heeft laten debuteren moet je dat vooral doen.
Flauwekul argument.
Ja en ? Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op FOK! werd Van Hanegem verkozen tot favoriete Feijenoorder. Zelfde toernooi als dit.
Niemand geeft ze ongelijk, alleen dwaal jij af. Jij vind dat wij Johan Cruijff zijn uitstapje niet kwalijk mogen nemen, omdat de Feyenoordsupporters dat ook niet doen bij Wim Jansen en hij zelfs tweede is geworden in de favoriete Feyenoord-verkiezing (boven Coen Moulijn en Ove Kindvall).quote:
Oh?quote:
Wat een plaat heb jij voor je kop, zeg. Van Ajax naar Atlético Madrid is op alle punten een vooruitgang, als je dat niet ziet, verdien je het niet meer om serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derde in Spanje. Nou en ?
Ga dan naar een echte topclub als je zo goed bent.
Puur een kwestie van geld dit. Ajax is tien keer zo groot als Atletico Madrid
Wat heeft Blind dan gezegd ? Blind had zijn woord aan Spasrta gegeven maar gaat voor het geld naar AQjax. Hij is de mindere van de trainer. Wat heb je dan te zeggenj als technisch directeur ?
Ik neem niemand zijn keuze kwalijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het idee is toch sowieso dat mensen hun persoonlijke favoriete Ajacieden kiezen? Dan hoeven die keuzes toch niet beargumenteerd te worden? Frank de Boer heeft ook een arbitragezaak tegen Ajax aangespannen maar hij zal altijd een van mijn favoriete Ajacieden zijn. Litmanen heeft langer bij Ajax gespeeld dan Bergkamp maar ik kies toch voor Bergkamp. Allemaal gebaseerd op eigen gevoel, beleving en herinnering. Klaar.
Wie is de grootste Ajacied eigenlijk? Nwanko Kanu misschien?quote:
Denk eerder Van der Sar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie is de grootste Ajacied eigenlijk? Nwanko Kanu misschien?
Ajax is een club die in elk decennium een EC-1 heeft gewonnen. Buiten dat hebben Ze wereldsterren voorgebracht en in andere EC - tournooien gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een plaat heb jij voor je kop, zeg. Van Ajax naar Atlético Madrid is op alle punten een vooruitgang, als je dat niet ziet, verdien je het niet meer om serieus genomen te worden.
je zegt dat tong kutargumenten heeft, maar dat vind ik van deze ook. Cruijff is 60+, heeft jaaaaren bij Ajax gespeeld en getraind. Zonder hem was Ajax niet de topclub die het geworden is, Cruijff is Ajax. Dat een 24-jarige zijn clubgevoel uitspreekt is natuurlijk hartstikke mooi, maar dat weegt by far niet op tegen datgene dat Cruijff voor Ajax heeft betekend. Dat jaartje Feyenoord is een smetje, maar dat maakt hem imo niet minder ajacied dan een 24-jarige die zegt dat Ajax altijd zijn club zal blijven en nog een heel (voetbal)leven voor zich heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heitinga >>>> Cruijff qua favoriete Ajacied. By far.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |