Ajax heeft daarna nog de finale gespeeld en de halve finale gehaald een jaar later.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is straks al 12 jaar geleden dat Ajax op Europees niveau iets gepresteerd heeft, tong.
Benfica heeft ook niet meer de naam die ze vroeger hadden, laat staan een Nottingham Forrest.
Waarom denk je dat Sjaak Swart de ere-titel Mister Ajax ooit heeft gekregen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:02 schreef Zwansen het volgende:
Omdat het nogmaals niet gaat om de voetbalkwaliteiten van de speler, maar om de emotie en de passie voor de club die ze uitstralen.
Dat is hetgene dat een speler wel of niet geliefd maakt.
Ronald de Boer kon zelfs huilen als Ajax won.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:02 schreef Zwansen het volgende:
Heitinga kan zelfs huilen als Ajax verliest.
Dat is precies wat ik al die tijd probeer duidelijke te maken: het gebrek aan historisch besef van de fokkertjes.quote:
Wat is dat voor award?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je bent je goed aan het profileren voor een nominatie voor de Aad de Mos-award of niet, Golfer?
Beetje syndroom van Down is blijkbaar noodzakelijk om favoriete Ajacied te worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:17 schreef RayMania het volgende:
Johnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:19 schreef RayMania het volgende:
We hebben het over een kwartfinale waar waarschijnlijk Heitinga geen eens door gaat. Het is niet de finale of zo.
Een kwartfinale zonder Pietje Keizer en Sjakie Swart.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:19 schreef RayMania het volgende:
We hebben het over een kwartfinale waar waarschijnlijk Heitinga geen eens door gaat. Het is niet de finale of zo.
En zonder Stefan Pettersonquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een kwartfinale zonder Pietje Keizer en Sjakie Swart.
Maar wel op Danny Blind stemmen ipv Cruijffquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En zonder Stefan Petterson![]()
Schande Schande
Ik heb Blind nooit in een Feyenoordshirt zien spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel op Danny Blind stemmen ipv Cruijff
Daar had ie op zijn 36ste de capaciteiten niet voorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb Blind nooit in een Feyenoordshirt zien spelen
Ik was niet eens van plan nog te stemmen omdat mijn favoriet Petterson allang eruit isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar had ie op zijn 36ste de capaciteiten niet voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |