Dat weet ik ook wel maar toch dat lelijke shirt he en zoals ik al zei ik stem voornamelijk om Heitinga eruit te kicken, die mag nog niet eens het eelt onder de voeten van die andere spelers in dat lijstje aanraken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:36 schreef tong80 het volgende:
Cruijff kreeg trouwens geen nieuw contract van Ton Harmsen de voorzitter. Terwijl ie door wilde gaan bij Ajax. Logisch dat ie wraak nam
Dat doe je alleen niet bij Feyenoord, de grote rivaal, waar je als Ajacied een afkeer van hebt,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:36 schreef tong80 het volgende:
Cruijff kreeg trouwens geen nieuw contract van Ton Harmsen de voorzitter. Terwijl ie door wilde gaan bij Ajax. Logisch dat ie wraak nam
Juist wel, omdat je zoveel Ajacied bent, dat het je zo pijn doet dat je weg moet, dat je het ervoor over hebt om je tanden op elkaar te zetten en bij Feyenoord te tekenen.. dat getuigt van echte pijn en zelfkastijdingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe je alleen niet bij Feyenoord, de grote rivaal, waar je als Ajacied een afkeer van hebt,
Ik verbaas me sowieso al dat hij zoveel stemmen kreeg een speler die net zoveel fouten maakt als urby per wedstrijd en op zijn 24e Ajax verlaat voor een spaanse middenmoter.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:43 schreef DrDentz het volgende:
en Sjonnie hoort serieus niet in dit lijstje thuis
Eens maar het zal wel de generatiekloof zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:51 schreef DrDentz het volgende:
dan kun je toch net zo goed Stekelenburg erbij zetten, of Emanuelson.. ik vind dat Heitinga nog helemaal geen staat van dienst heeft
F'noorders die o.a. bij Ajax hebben gespeeld: Eddy Pieters Graafland, Wim Jansen, Theo van Duivenbode.....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:42 schreef VoreG het volgende:
Dat doe je alleen niet bij Feyenoord, de grote rivaal, waar je als Ajacied een afkeer van hebt,
Je vergeet er nog zoveel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:43 schreef DrDentz het volgende:
allemaal Nederlanders die een Europacup 1 gewonnen hebben met Ajax
Henk Grootquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
F'noorders die o.a. bij Ajax hebben gespeeld: Eddy Pieters Graafland, Wim Jansen, Theo van Duivenbode.....
Zeker maar die won geen 3 europacupsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:03 schreef DrDentz het volgende:
Dani was ook populair bij de vrouwtjes hoor
Dani heeft half vrouwelijk Amsterdam gepaald in die jarenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:03 schreef DrDentz het volgende:
Dani was ook populair bij de vrouwtjes hoor
Suurbier, Swart, Krol, Nuninga, Neeskens.....en ik kan er zo nog en stel op noemen als Nederlanders die de Europacup1 hebben gewonnen met Ajax.quote:
Ja maar daar kon ik niet uit kiezen in het lijstje... Bergkamp, van Basten en Heitinga hebben dat niet en Jari is een Fin.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Suurbier, Swart, Krol, Nuninga, Neeskens.....en ik kan er zo nog en stel op noemen als Nederlanders die de Europacup1 hebben gewonnen met Ajax.
Ik heb ooit eens een scharrel gehad die het ook ooit met Neeskens heeft gedaan, en inderdaad, hij was nogal populair bij de dames.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef tong80 het volgende:
Neeskens was inmens populair in de jaren zeventig.
De vrouwen smolten voor hem en iedere man wilde zijn zoals de Nees.
Lol, iedereen weet wie Sjaak Swart is. Maar hoe kan iemand die hem nooit heeft zien spelen, hem als favoriet hebben dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al die tijd probeer duidelijke te maken: het gebrek aan historisch besef van de fokkertjes.
Niet lullig bedoelld maar hebben de F'noorders ook niet iets minder te kiezen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
Tong, bespaar je de moeite.
Ik geef het op om geschiedenislessen te geven.![]()
Als o.a. Sjaak Swart, Henk Groot, Benny Muller en Piet Keizer als oer-Ajacieden die nooit voor een andere club hebben gespeeld al niet meer in de lijstjes voorkomen, wat kan je dan nog verwachten van de voetbal-historie kennis van de fokkertjes?
Heitinga? Die op z'n 24ste al verkast naar een B-club?
Blijkbaar hebben de F'noorders meer historisch besef om wel mensen als Coen Moulijn, Wim Jansen en Wilem van Hanegem hoog te laten eindigen ondanks dat ze die over het algemeen ook niet zelf hebben zien spelen.
Volgend jaar is bij dezelfde verkiezing Siem de Jong of Donovan Slijngaard vast de favoriete Ajacied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |