Ben je nou nog niet aan het werk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
Fipo
Een beetjequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het werk?
quote:
We gaan naar Utregquote:
PCRquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
Ow kut! Me PCR....Ben ervan door....Tot zo!
quote:De polymerase-kettingreactie, vaak afgekort tot PCR (van Polymerase Chain Reaction), is een manier om uit zeer kleine hoeveelheden DNA (enkele moleculen) specifiek een of meer gedeeltes te vermenigvuldigen (amplificeren) tot er genoeg van is om het te analyseren.
Verkeerde instelling Piles...quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
Ik heb mn stageverslag ff opgegeven. Morgen afmaken en opsturen
En waarom ben ik zo moe![]()
Ik weet hetquote:
Eigenlijk wel, maar ik heb al zo weinig vrije tijd, en dan geniet ik nog ff van de avondquote:Misschien moet je wat eerder naar bed?
Tja, het leven bestaat uit keuzes maken hequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
[..]
Eigenlijk wel, maar ik heb al zo weinig vrije tijd, en dan geniet ik nog ff van de avond
ik begrijp volledig het standpunt van ING, laat dat duidelijk zijn. ik vind het alleen jammer dat het zo gelopen is. Ik had het dolgraag teruggedraait.. maarja, zaken nemen geen keer en ik ben de lul..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg verrassend in een sector die voor een zeer groot deel afhankelijk is van het vertrouwen van de consumenten. Vervelend voor je, maar zeker begrijpelijk van ING.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:29 schreef Jipje het volgende:
Tja, het leven bestaat uit keuzes maken he
Ach ja, niet meer teveel aan denken. Grappig trouwens dat je altijd op andermans spelfouten zat te mekkeren terwijl je zelf de d/t-structuur ook niet zo best beheerstquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik begrijp volledig het standpunt van ING, laat dat duidelijk zijn. ik vind het alleen jammer dat het zo gelopen is. Ik had het dolgraag teruggedraait.. maarja, zaken nemen geen keer en ik ben de lul..
d/t-structuurquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja, niet meer teveel aan denken. Grappig trouwens dat je altijd op andermans spelfouten zat te mekkeren terwijl je zelf de d/t-structuur ook niet zo best beheerst.
Ik ken het, lukt me de laatste tijd niet zo best om voor half 1 te gaan slapen, de avonden gaan ook zo snel voorbij! Gewoon even doorbijten!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
[..]
Eigenlijk wel, maar ik heb al zo weinig vrije tijd, en dan geniet ik nog ff van de avond
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
PCR
Ik hoorde net iets over een lab, dus dit zal het wel zijn:
[..]
ik zat ook zwaar te twijfelen welke het moest zijn.. ach.. D/T is niet mijn sterkste vak, de rest redelijk..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja, niet meer teveel aan denken. Grappig trouwens dat je altijd op andermans spelfouten zat te mekkeren terwijl je zelf de d/t-structuur ook niet zo best beheerst.
quote:
quote:
Ik smeer dat gewoon 's ochtends in mn haar. Om er nou mee rond te rennen lijkt me ook niet zo nuttigquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben iig nog een gel aan het runnen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik smeer dat gewoon 's ochtends in mn haar. Om er nou mee rond te rennen lijkt me ook niet zo nuttig
Serieus? Wat een puike stagequote:
Boontjesquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Serieus? Wat een puike stage.
Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond zal koken, iets wokken zal het wel weer worden. Lekker easy!
Ik vind dat ik met het zoeken naar PCR wel weer genoeg interesse getoont hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:47 schreef Californium het volgende:
Je hebt ook gevonden wat een PCR is...Dan kun je ook vinden wat een gelelektroforese is..
Wil je een massage?quote:.Ik ren niet rondIk heb spierpijn
Heb vrij genomen vanmiddagquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind dat ik met het zoeken naar PCR wel weer genoeg interesse getoont hebt
[..]
Wil je een massage?
Ik heb het toch ff opgezochtquote:
Moet je niet bij mij zijnquote:En jah...kan er wel een gebruiken....
Ik ook, vind het wel interessantquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het toch ff opgezocht
Maar het zegt me niet zoveel
Balinese kip. Met rijst. En cashewnoten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Serieus? Wat een puike stage.
Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond zal koken, iets wokken zal het wel weer worden. Lekker easy!
Waar ga je vanavond heen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
Whoej vanavond concert. Ga naar een tent waar ik nog niet ben geweest, zie net dat hij praktisch bij mij om de hoek zit. Dat is nog eens luxe!
Ja dankje, eerst maar ff bijlezen zo te zienquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dankje, eerst maar ff bijlezen zo te zien
*zucht*quote:
stufi?quote:
alweer genoeg pleepapier in huis?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef eer-ik het volgende:
jooo
Ja, goeie set gehaaldquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alweer genoeg pleepapier in huis?
Toch wel van dat superzachte van 3-4 velletjes dik he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, goeie set gehaald
Kan voorlopig weer vooruit
Dan moet ik dus nog langer wachten... maar eens even mn koelkast gaan bekijken wat ik nog hebquote:
lmfd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toch wel van dat superzachte van 3-4 velletjes dik he?
[..]
Dan moet ik dus nog langer wachten... maar eens even mn koelkast gaan bekijken wat ik nog heb
Ik heb hier pleepapier met lammetjes erop, nog nooooooit zulk zacht toilet papier gehad!quote:
de site zegt de 23ste, dus ik verwacht het ergens rond de middag!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef Jipje het volgende:
thuis...
dat word rennenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef Jipje het volgende:
en lage accuspanning en lader ligt 2 verdiepingen hoger
Ik heb gewoon een lammetje in de plee staan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb hier pleepapier met lammetjes erop, nog nooooooit zulk zacht toilet papier gehad!
Lage accuspanning ftl.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef Jipje het volgende:
en lage accuspanning en lader ligt 2 verdiepingen hoger
douche en toilet in 1 ruimte?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lammetje in de plee staan.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lammetje in de plee staan.
Nee, helaas nog niet.quote:
nou ja, zo gauw die te groot word slacht je hem toch gewoon? en koop je weer een nieuwe, lamsvlees moet heel goed zijn geloof ik...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet.
Komt nog wel, wel wasmachine in de kamer naast de plee staan.
Past ie nog goed in nu
lamsvlees is ook goed ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja, zo gauw die te groot word slacht je hem toch gewoon? en koop je weer een nieuwe, lamsvlees moet heel goed zijn geloof ik...
wat denk je dan van een lammetje wat een paar uur staat op te drogen na het gebruik als toiletpapier?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lamsvlees is ook goed ja.
Maar het stinkt wel superhard als je h et bakt.
Je moet hem ook wel schoonmaken, niet zomaar op laten drogen, wat denk je wel niet!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat denk je dan van een lammetje wat een paar uur staat op te drogen na het gebruik als toiletpapier?
nou ja weet ik niet, ik spoel mn toiletpapier altijd weg, maar ja om nou een lammetje door te spoelen.. is ook zo wat he!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet hem ook wel schoonmaken, niet zomaar op laten drogen, wat denk je wel niet!
Ja, dat is ook zonde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja weet ik niet, ik spoel mn toiletpapier altijd weg, maar ja om nou een lammetje door te spoelen.. is ook zo wat he!
Zoals verwacht. Jaar uitgesloten en eruit bij ING.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
Hoe is het afgelopen?
Kees! Is je verslag nou al af? Nee zekerquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals verwacht. Jaar uitgesloten en eruit bij ING.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef Jipje het volgende:
die waarschijnlijk maar tot een uur of half 10 duurt aangezien vriendlief in den bosch ziten ik toch echt een halve griep heb...
Waarvoor?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb daarnet voor 41,50 ofzo 2 kaarten besteld voor een concert in Bloemendaal, me niet beseffende dat dat best een eind hier vandaan is, zonder te weten of er uberhaupt iemand is die met me mee wil. Ik moet zelfs even kijken of ik zelf wel kan. Geweldige impulsaankopen heb ik soms toch.
Wende Snijdersquote:
Ik ga straks bowlen met me huisgenoten!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
Wat zal ik de rest van de avond nog eens gaan doen
Haha, stoerquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga straks bowlen met me huisgenoten!
Bowlenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha, stoer
Bowlen is leuk
Gaan we bowlen met de meet
Aahh, toooeeee
Fuckin hell. Ik ga hem even succes wensen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals verwacht. Jaar uitgesloten en eruit bij ING.
pannekoekenquote:
Heb hem ef een PM gestuurdquote:
Dat hoor je om te draaien slimmerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef The_Dean het volgende:
Zal vast wel iemand zijn toch?? Anders vraag je een leuke meid mee
Ja, zie maar eens een leuke meid te vinden die ook nog eens van franse chansons houdt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef The_Dean het volgende:
Zal vast wel iemand zijn toch?? Anders vraag je een leuke meid mee
Naja, maar je snapt me welquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hoor je om te draaien slimmerd
Eerst die leuke meid, en anders maar iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Oh, ik dacht eerst een leuke meid, dan kaarten kopen. Maar dat bedoelde je niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hoor je om te draaien slimmerd
Eerst die leuke meid, en anders maar iemand anders
Je zorgt goed voor je users.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, maar je snapt me wel
Ik wou dat ik het lef hadEn de muzieksmaak, maar nee, punk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
Gewoon tijd laten makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zie maar eens een leuke meid te vinden die ook nog eens van franse chansons houdt.
Nou ja, ik ken er 2 hoor. Waarvan 1 het leerde kennen toen ik haar vorige keer mee nam. Dus als 1 van die 2 tijd heeft, dan is het opgelost, maar anders moet ik toch echt goed op zoek.
Niet alleen punk hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En de muzieksmaak, maar nee, punk...
quote:
Dan heb je toch niks om ze mee om te kopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eerst een leuke meid, dan kaarten kopen. Maar dat bedoelde je niet.
Waarheen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, gelukkig kan ik wel gewoon met de trein heen en zelfs nog terug reizen. Nou ja, ik heb nog tot eind augustus om iemand te vinden die mee wil.
Welja, komt wel goed. Het was alleen een beetje stom dat ik er eigenlijk pas bij nadacht toen de bevestiging mijn mailbox binnen kwam.quote:
Hehe, gelukkig maar, zou niet goed zijn.quote:
Lees even terug, zo ver terug is het niet, pagina 2 met 50 posts per pagina.quote:
Je kunt wel doen alsof je ze al hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
Dan heb je toch niks om ze mee om te kopen![]()
Slimquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt wel doen alsof je ze al hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lees even terug, zo ver terug is het niet, pagina 2 met 50 posts per pagina.
Het is dan ook om hem een hart onder de riem te steken, had ik ook gedaan als ik zwart was.quote:
Wende is geweldig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wende snijders, das wel leuk toch?
* Jipje Youtube bekjkt
Het klinkt zeer zeker erg positief!quote:
Naja, nu hebben vrienden wat 'geregeld'. Zij kenden een leuke meid, en toen hebben ze bij haar gepolsd of ze wellicht een vriend zocht, en wat over mij verteld... nu vertelden ze mij dat ze wel interesse had, en heb haar email adres gekregen... maar nuquote:
Redder in nood is hier!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, nu hebben vrienden wat 'geregeld'. Zij kenden een leuke meid, en toen hebben ze bij haar gepolsd of ze wellicht een vriend zocht, en wat over mij verteld... nu vertelden ze mij dat ze wel interesse had, en heb haar email adres gekregen... maar nu![]()
Bellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, nu hebben vrienden wat 'geregeld'. Zij kenden een leuke meid, en toen hebben ze bij haar gepolsd of ze wellicht een vriend zocht, en wat over mij verteld... nu vertelden ze mij dat ze wel interesse had, en heb haar email adres gekregen... maar nu![]()
GOEDE SHIT OUWE!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
wat pili zegt....Bellen is zeker het beste...maar dat gaat nu even nietquote:
Skype? Of werkt dat niet met mailadresse?quote:
Hoe is het met Hou?quote:
quote:
Krijg ik weer dus schuldquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
wat pili zegt....Bellen is zeker het beste...maar dat gaat nu even niet
Zeker als je je vrienden iets hebt laten regelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Jipje het volgende:
![]()
Ik vind emailen altijd een beetje dom staan....Persoonlijk contact is toch veel beter?
Hij heeft toch alleen het mailadres of lees ik eroverheen dat hij ook telefoon nummer heeftquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik vind emailen altijd een beetje dom staan....Persoonlijk contact is toch veel beter?
Ik vraag me dan toch af hoe je zo'n mail opsteld:quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Redder in nood is hier!
stuur haar een mail en vraag of ze zin heeft om eens een keer iets te doen
Dat kan toch gevraagd worden? Of hij gaat de volgende keer met zn vrienden mee naar die meid... Potverdrie, moet dan alles via internet geregeld worden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft toch alleen het mailadres of lees ik eroverheen dat hij ook telefoon nummer heeft
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, het meisje dat vorige keer mee was naar Wende is geslaagd voor een opleiding. Ik kan haar natuurlijk een cadeau geven.
wat als je alleen haar e-mail hebt...bellen gaat zo moeilijk hequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af hoe je zo'n mail opsteld:
He hallo,
ik ben door mijn vrienden aan jou gekoppeld omdat ik zo wanhopig op zoek ben naar een vriendin maar zelf niet zo goed durf. Heb je zin om iets leuks te gaan doen?
He schoonheid, het gaat uitstekend. Ik ben even een witte stropdas zoekenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
wat als je alleen haar e-mail hebt...bellen gaat zo moeilijk he![]()
Bellen is beter maar er is geen alternatief
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat kan toch gevraagd worden? Of hij gaat de volgende keer met zn vrienden mee naar die meid... Potverdrie, moet dan alles via internet geregeld worden?
Primaquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
He schoonheid, het gaat uitstekend. Ik ben even een witte stropdas zoeken. Hoe is het met u?
Neem der mee uit eten, kan je veel meer uithalenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, het meisje dat vorige keer mee was naar Wende is geslaagd voor een opleiding. Ik kan haar natuurlijk een cadeau geven.
Waar z'n vrienden bij staan naar haar telefoon nummer vragen of haar mee uit vragen...dat werktquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat kan toch gevraagd worden? Of hij gaat de volgende keer met zn vrienden mee naar die meid... Potverdrie, moet dan alles via internet geregeld worden?
Wacht even, als hij met zn vrienden naar de kroeg gaat waar zij ook is, dan is er toch helemaal niks mis mee om te vragen of ze een keer samen met hem iets wil gaan doen???? Of zie ik dat nu fout?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar z'n vrienden bij staan naar haar telefoon nummer vragen of haar mee uit vragen...dat werkt
Als ze dat vaker zouden doen dan zouden ze elkaar toch al kennen? Moet toch een reden voor zijn van niet...misschien is het gewoon een vage kennis die ze niet goed kennen? Ga je niet zo snel mee in de kroeg hangenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wacht even, als hij met zn vrienden naar de kroeg gaat waar zij ook is, dan is er toch helemaal niks mis mee om te vragen of ze een keer samen met hem iets wil gaan doen???? Of zie ik dat nu fout?
Kom, een beetje jacht mag ook wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ze dat vaker zouden doen dan zouden ze elkaar toch al kennen? Moet toch een reden voor zijn van niet...misschien is het gewoon een vage kennis die ze niet goed kennen? Ga je niet zo snel mee in de kroeg hangen![]()
Neuh, was sowieso niet zozeer van plan iets uit te halen. Ach, zie ook wel wie ik meeneem en waarom.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Neem der mee uit eten, kan je veel meer uithalen.
Ja, en anders kunnen ze altijd nog hyven.quote:
oke.... maar dat doet Dean normaal gesproken ook niet....quote:
hyvesquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en anders kunnen ze altijd nog hyven.
Maar je moet het toch een keer zelf doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
oke.... maar dat doet Dean normaal gesproken ook niet....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en anders kunnen ze altijd nog hyven.
eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar je moet het toch een keer zelf doen
Precies! Jij snapt hetquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar je moet het toch een keer zelf doen
Maar ik blijf erbij dat Hyves stom is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
hyvesDean is heel makkelijk te vinden op hyves
Ik heb er idd laatst een oud buurmeisje gevonden, erg leuk. Maar verder doe ik er zelf nooit iets meequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar ik blijf erbij dat Hyves stom is.
Ook al zie ik wel in dat het handig is om mensen tegen te komen die je jaren niet gezien hebt enzo. En ik zou er ongetwijfeld wat oude vrienden mee vinden, allemaal leuk. Maar ik blijf gewoon dwars, ik doe er niet aan mee.
Wat jij zegt dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar ik blijf erbij dat Hyves stom is.
Ook al zie ik wel in dat het handig is om mensen tegen te komen die je jaren niet gezien hebt enzo. En ik zou er ongetwijfeld wat oude vrienden mee vinden, allemaal leuk. Maar ik blijf gewoon dwars, ik doe er niet aan mee.
quote:
Nou, waarom ben ik dan nog steeds alleenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat jij zegt dus
[..]
[..]
Nou, waarom ben ik dan nog steeds alleen![]()
Ik lijk hier wel een expert
Goed puntquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
Omdat je hier bent en niet ergens buiten een leven aan het hebben
Dat weet ikquote:
Neeeee!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Piles, ik zie een piepklein foutje in je statistieken
Dat je het allemaal weet wil nog niet zeggen dat je het ook allemaal toepastquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat jij zegt dus
[..]
[..]
Nou, waarom ben ik dan nog steeds alleen![]()
Ik lijk hier wel een expert
Ik oefen nog ff op jullie, ok?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef Jipje het volgende:
Dat je het allemaal weet wil nog niet zeggen dat je het ook allemaal toepast
quote:
quote:
Goedzo.quote:
Totaal aantal topics: 830quote:
er zijn 447 topics i.p.v 442 die is wel heel erg duidelijkquote:
Kan Sweex uberhaupt iets goed doen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goedzo.
Dean; ik heb toch nog een KVM switch met audio gevonden. Voor 23 euro ofzo. Het is dan wel een Sweex (), maar ja, een switch, daar kunnen ze vast niet veel fout aan doen, hoop ik.
Kan ik er wat aan doen dat jullie niet kunnen tellen, en dus een paar topics hebben overgeslagenquote:
Bespreek dat even lekker in de betreffende SC, wil je.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Totaal aantal topics: 830
Totaal aantal posts: 248506
Laatste update op 22-05-2008 19:54
We zitten op 835.
En niet pas na 19:54
quote:
Ik zal het een dezer dagen merken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan Sweex uberhaupt iets goed doen dan?
is dat zo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jullie niet kunnen tellen, en dus een paar topics hebben overgeslagen![]()
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bespreek dat even lekker in de betreffende SC, wil je.
Ik heb ooit de fout gemaakt een filmcamera van hun te kopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal het een dezer dagen merken.
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen een filmcamera en een switch. Dus ik houd voorlopig nog even goede moed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ooit de fout gemaakt een filmcamera van hun te kopen
Nooit zulks een brak ding gezien.
Maand erna verkocht voor hetzelfde bedrag
Er zijn er zelfs 3 volgens mij, op pagina 1, of ik heb het in het vorige topic gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is er al datum voor de meet?
Zie ik idd nietquote:
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen een filmcamera en een switch. Dus ik houd voorlopig nog even goede moed.
Ik zal zo de hele lijst eens pm-en dat iedereen moet reageren voor een datumquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is er al datum voor de meet?
13, 20 of 27 juni in Utrecht, bowlen en pannekoeken etenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs 3 volgens mij, op pagina 1, of ik heb het in het vorige topic gezien.
Juist. En groente voor Cali.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
13, 20 of 27 juni in Utrecht, bowlen en pannekoeken eten
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist. En groente voor Cali.
Ik ben tv kijken, tot later.
Hmmm.. maar we hadden al 3 mogelijkheden toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal zo de hele lijst eens pm-en dat iedereen moet reageren voor een datum
LLquote:
Is er iets leuks op tv? Ik ben eigenlijk nooit thuis op donderdag...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist. En groente voor Cali.
Ik ben tv kijken, tot later.
Die 3 datums was eigenlijk Kuno's idee, zomaar uit het niets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmmm.. maar we hadden al 3 mogelijkheden toch?
Ik bedoelde meer of er al eentje gekozen was
Was ook maar een eerste briljante combinatie van mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat meen je toch niet?
Maar dat werkt wel het bestequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 3 datums was eigenlijk Kuno's idee, zomaar uit het niets.
Maar volgens mij wordt er nog niet echt gereageerd door iedereen
Ik vind het niet zo geweldig, om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ook maar een eerste briljante combinatie van mij![]()
Bowlen komt van Cali, pannekoeken van Piliquote:
Was ook niet zoveel serieus aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het niet zo geweldig, om eerlijk te zijn
Heb je gelijk in denk ik, maar volgens mij had Kuno ook nog niet zoveel reactiesquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar dat werkt wel het beste
Als je iedereen maar uit een periode van anderhalve maand laat kiezen kom je nooooit op 1 dag uit.
Denk ik..
Het is ook lastig om zoiest te plannen voor een grotere groep.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ook niet zoveel serieus aan
[..]
Heb je gelijk in denk ik, maar volgens mij had Kuno ook nog niet zoveel reacties
Pannenkoeken voor Yessequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Bowlen komt van Cali, pannekoeken van Pili
Ja, maar iedereen moet komenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Je moet op een gegeven moment gewoon een datum prikken en kijken wie er komt en wie niet.
Ow ook goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Pannenkoeken voor Yesse![]()
* kijkt ondertussen Austin Powers![]()
Dat gaat inderdaad nooit lukken!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen moet komen![]()
Niet dat dat ooit lukt
Heeft ze gegeven, aan hun, om door te geven aan mij. Ze weet er dus van... wil daarom ook niet te lang wachten, maar, maar, maar...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Houniet het volgende:
Hebben ze de mail voor je geregeld, of heeft ze die écht gegeven?
Nicequote:
Je kan der op zijn minst toevoegen. Ik zou geen mail sturenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeft ze gegeven, aan hun, om door te geven aan mij. Ze weet er dus van... wil daarom ook niet te lang wachten, maar, maar, maar...![]()
Toch maar de finale van de Gouden Kooi kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Pannenkoeken voor Yesse![]()
* kijkt ondertussen Austin Powers![]()
waarom krijg ik geen mailquote:
Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan der op zijn minst toevoegen. Ik zou geen mail sturen.
Beter dan mailen ja..quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan der op zijn minst toevoegen. Ik zou geen mail sturen.
quote:
doe maar pm-enquote:
Sneakerz mailingquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
doe maar pm-enIk wil weten wat jullie met elkaar mailen enzo
Pm is primaquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat je zo nodig anoniem wilde blijven![]()
Maar je krijgt zo pm hoor![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
doe maar pm-enIk wil weten wat jullie met elkaar mailen enzo
Dat dusquote:
Het Grote Sneakerz Topic #15: Sun and Bouncing Harboursquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat gewoon over de meet hoor
[..]
Wattes![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het Grote Sneakerz Topic #15: Sun and Bouncing Harbours
Ik was eerscht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was eerscht.Ja nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Hallo allemaal
Omdat de zomer nu steeds dichterbij komt wordt het tijd om eens een datum voor de meet te prikken
De meet gaat plaatsvinden in Utrecht, op een vrijdagmiddag/avond. Er zijn 3 datums geselecteerd, namelijk 13, 20 of 27 juni. Pm mij op welke datum je wel/niet kunt, dan kunnen we kiezen op welke dag de meeste mensen kunnen![]()
Als iedereen een beetje snel reageert (voor zondag) kunnen we de datum vastzetten
Greetz,
Piles
Talpaquote:
Ik zal morgen ff mn tentamenrooster checken en reagerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
Mensen hebben pm![]()
Voor wie niet in het meet-lijstje stond:
[..]
Nee, zoals gebruikelijk is er niks leuks op tv. Nou ja, South Park, maar die ken ik inmiddels ook wel eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is er iets leuks op tv? Ik ben eigenlijk nooit thuis op donderdag...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:01 schreef Bootje84 het volgende:
hmm.. bowlen en pannekoeken.. klinkt wel gaaf eigenlijk....
Geen probleem ouwe.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:04 schreef Bootje84 het volgende:
btw, houniet, lief dat je aan me denkt!
Ongetwijfeld, maar ik doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
zijn er nog gouden kooi-finale-kijkers?
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik vraag me net af.... word dit niet de allereerste Stage SC meet in de geschiedenis?
* meldtquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Gouden kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, drie jaar terug hebben we die ook niet gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik vraag me net af.... word dit niet de allereerste Stage SC meet in de geschiedenis?
De Gouden Kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Welke?quote:
quote:
Shagspeare hiero.quote:
amaranth......vind ik een heerlijk liedje....maar luister gewoon op alfabetische volgordequote:
Die staat zeker op het laatste album? Titel komt me namelijk niet bekend voor en volgens mij heb ik alles op de laatste na (dus alles met Tarja).quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
amaranth......vind ik een heerlijk liedje....maar luister gewoon op alfabetische volgorde
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die staat zeker op het laatste album? Titel komt me namelijk niet bekend voor en volgens mij heb ik alles op de laatste na (dus alles met Tarja).
Ja, staat op de laatste. Zeker even checken, goede plaatquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die staat zeker op het laatste album? Titel komt me namelijk niet bekend voor en volgens mij heb ik alles op de laatste na (dus alles met Tarja).
Perenijsjes zijn goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef PieterBas het volgende:
Wordt zaterdag weer vroeg mijn bed uit.... Om 9.30 training... hopelijk weer er na aan de perenijsjes
Ik ben mijn interesse in Nightwish een beetje verloren na 6 albums en 4 of 5 concerten ofzo. Maar ik zal 'm wel eens opzoeken. Het is nu wel weer even geleden dat ik het geluisterd heb.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, staat op de laatste. Zeker even checken, goede plaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef The_Dean het volgende:
Is het bij jullie ook dood op MSN, of is dat alleen bij mij zo?14 mensen online, waarvan de meesten afwezig, en niemand die ik iets te vertellen heb. Ja, vrij dood, zoals gebruikelijk. Ik spreek eigenlijk maar een klein deel van mijn lijstje regelmatig. De rest staat er bij omdat het bij gelegenheid handig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef The_Dean het volgende:
Is het bij jullie ook dood op MSN, of is dat alleen bij mij zo?Hier ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef eer-ik het volgende:
gódverdomme wat zie ik er weer goed uit nu.
En ik ruik tyfuslekker
Wie wel dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 persoon tegelijk ondersteunen hoor
En jij bent niet zielig
En zo bescheiden ook he.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef eer-ik het volgende:
gódverdomme wat zie ik er weer goed uit nu.
En ik ruik tyfuslekker
Oh...quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
@PB: kom je ook nog naar de meet?
* luistert ff Captain Jack op 3FM![]()
Kom maar hier! dan zal ik dat wel een bepalenquote:
* Stapt in auto en rijdt naar Cali toequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom maar hier! dan zal ik dat wel een bepalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |