Ben je nou nog niet aan het werk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
Fipo
Een beetjequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het werk?
quote:
We gaan naar Utregquote:
PCRquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
Ow kut! Me PCR....Ben ervan door....Tot zo!
quote:De polymerase-kettingreactie, vaak afgekort tot PCR (van Polymerase Chain Reaction), is een manier om uit zeer kleine hoeveelheden DNA (enkele moleculen) specifiek een of meer gedeeltes te vermenigvuldigen (amplificeren) tot er genoeg van is om het te analyseren.
Verkeerde instelling Piles...quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
Ik heb mn stageverslag ff opgegeven. Morgen afmaken en opsturen
En waarom ben ik zo moe![]()
Ik weet hetquote:
Eigenlijk wel, maar ik heb al zo weinig vrije tijd, en dan geniet ik nog ff van de avondquote:Misschien moet je wat eerder naar bed?
Tja, het leven bestaat uit keuzes maken hequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
[..]
Eigenlijk wel, maar ik heb al zo weinig vrije tijd, en dan geniet ik nog ff van de avond
ik begrijp volledig het standpunt van ING, laat dat duidelijk zijn. ik vind het alleen jammer dat het zo gelopen is. Ik had het dolgraag teruggedraait.. maarja, zaken nemen geen keer en ik ben de lul..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg verrassend in een sector die voor een zeer groot deel afhankelijk is van het vertrouwen van de consumenten. Vervelend voor je, maar zeker begrijpelijk van ING.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:29 schreef Jipje het volgende:
Tja, het leven bestaat uit keuzes maken he
Ach ja, niet meer teveel aan denken. Grappig trouwens dat je altijd op andermans spelfouten zat te mekkeren terwijl je zelf de d/t-structuur ook niet zo best beheerstquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik begrijp volledig het standpunt van ING, laat dat duidelijk zijn. ik vind het alleen jammer dat het zo gelopen is. Ik had het dolgraag teruggedraait.. maarja, zaken nemen geen keer en ik ben de lul..
d/t-structuurquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja, niet meer teveel aan denken. Grappig trouwens dat je altijd op andermans spelfouten zat te mekkeren terwijl je zelf de d/t-structuur ook niet zo best beheerst.
Ik ken het, lukt me de laatste tijd niet zo best om voor half 1 te gaan slapen, de avonden gaan ook zo snel voorbij! Gewoon even doorbijten!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
[..]
Eigenlijk wel, maar ik heb al zo weinig vrije tijd, en dan geniet ik nog ff van de avond
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
PCR
Ik hoorde net iets over een lab, dus dit zal het wel zijn:
[..]
ik zat ook zwaar te twijfelen welke het moest zijn.. ach.. D/T is niet mijn sterkste vak, de rest redelijk..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja, niet meer teveel aan denken. Grappig trouwens dat je altijd op andermans spelfouten zat te mekkeren terwijl je zelf de d/t-structuur ook niet zo best beheerst.
quote:
quote:
Ik smeer dat gewoon 's ochtends in mn haar. Om er nou mee rond te rennen lijkt me ook niet zo nuttigquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben iig nog een gel aan het runnen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik smeer dat gewoon 's ochtends in mn haar. Om er nou mee rond te rennen lijkt me ook niet zo nuttig
Serieus? Wat een puike stagequote:
Boontjesquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Serieus? Wat een puike stage.
Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond zal koken, iets wokken zal het wel weer worden. Lekker easy!
Ik vind dat ik met het zoeken naar PCR wel weer genoeg interesse getoont hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:47 schreef Californium het volgende:
Je hebt ook gevonden wat een PCR is...Dan kun je ook vinden wat een gelelektroforese is..
Wil je een massage?quote:.Ik ren niet rondIk heb spierpijn
Heb vrij genomen vanmiddagquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind dat ik met het zoeken naar PCR wel weer genoeg interesse getoont hebt
[..]
Wil je een massage?
Ik heb het toch ff opgezochtquote:
Moet je niet bij mij zijnquote:En jah...kan er wel een gebruiken....
Ik ook, vind het wel interessantquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het toch ff opgezocht
Maar het zegt me niet zoveel
Balinese kip. Met rijst. En cashewnoten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Serieus? Wat een puike stage.
Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond zal koken, iets wokken zal het wel weer worden. Lekker easy!
Waar ga je vanavond heen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
Whoej vanavond concert. Ga naar een tent waar ik nog niet ben geweest, zie net dat hij praktisch bij mij om de hoek zit. Dat is nog eens luxe!
Ja dankje, eerst maar ff bijlezen zo te zienquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dankje, eerst maar ff bijlezen zo te zien
*zucht*quote:
stufi?quote:
alweer genoeg pleepapier in huis?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef eer-ik het volgende:
jooo
Ja, goeie set gehaaldquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alweer genoeg pleepapier in huis?
Toch wel van dat superzachte van 3-4 velletjes dik he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, goeie set gehaald
Kan voorlopig weer vooruit
Dan moet ik dus nog langer wachten... maar eens even mn koelkast gaan bekijken wat ik nog hebquote:
lmfd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toch wel van dat superzachte van 3-4 velletjes dik he?
[..]
Dan moet ik dus nog langer wachten... maar eens even mn koelkast gaan bekijken wat ik nog heb
Ik heb hier pleepapier met lammetjes erop, nog nooooooit zulk zacht toilet papier gehad!quote:
de site zegt de 23ste, dus ik verwacht het ergens rond de middag!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef Jipje het volgende:
thuis...
dat word rennenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef Jipje het volgende:
en lage accuspanning en lader ligt 2 verdiepingen hoger
Ik heb gewoon een lammetje in de plee staan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb hier pleepapier met lammetjes erop, nog nooooooit zulk zacht toilet papier gehad!
Lage accuspanning ftl.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef Jipje het volgende:
en lage accuspanning en lader ligt 2 verdiepingen hoger
douche en toilet in 1 ruimte?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lammetje in de plee staan.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lammetje in de plee staan.
Nee, helaas nog niet.quote:
nou ja, zo gauw die te groot word slacht je hem toch gewoon? en koop je weer een nieuwe, lamsvlees moet heel goed zijn geloof ik...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet.
Komt nog wel, wel wasmachine in de kamer naast de plee staan.
Past ie nog goed in nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |