Ik mis het probleem totaal geloof ik ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
Lieve lieve lieve lieve lieve Piles [ afbeelding ] Wil je aub ophouden met dat gedoe?
Ik niet vermoed ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef Renesite het volgende:
Hebben we trouwens al StuFi? Zometeen ff bij de bank saldo opvragen... stond gisteren nog 20 euro ofzo!
Jij kon die plaatjes niet zienquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik mis het probleem totaal geloof ik ?
Ahja, nou om dat soort dingen maak ik me sowieso niet drukquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij kon die plaatjes niet zien
Deze wel: Stage SC #446 Waar Piles en Cali samen zweten...
Komt die ook binnenkort? De teruggaaf? Ik moet nog 150 euro vangenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
Ik had trouwens wel 870 euro van de belasting terug van vorig jaar....
Ik heb hem al binnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt die ook binnenkort? De teruggaaf? Ik moet nog 150 euro vangen!
Daarom. Over een uur is het 10 voor 5. Dus hup, typen kreng!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot iets voor 5 eigenlijk
Ik wil m vandaag nog opsturen
Ja mevrouwquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Jipje het volgende:
Daarom. Over een uur is het 10 voor 5. Dus hup, typen kreng!
Ligt vast niet aan jou zeker ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
gesprek is dus geweest. Of het nut heeft gehad weet ik niet, want de keuze was al gemaakt. Integriteit is een belangrijke pijler binnen ING en je heb dat verneukt. Een werknemer zou op staande voet worden ontslagen en we zien weinig verschil tussen een vaste werknemer en jou, behalve dat het buiten ING gebeurde.
met andere woorden, dikke lul 3 bier, daar is de deur..
zucht. nu maar een traineeship volgen ergens..
Hmp... Mijn achternaam zit ergens achteraan in het alfabetquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb hem al binnen
Meteen richting spaarrekening gedaan, daar ga ik een gedeelte van mijn nieuwe bed van kopen
Ik moet mijn belastinggeld nog terug krijgen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
Ik had trouwens wel 870 euro van de belasting terug van vorig jaar....
TJa... als ik vreemde dingnen zou doen dan was het voor mij ook einde verhaal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
gesprek is dus geweest. Of het nut heeft gehad weet ik niet, want de keuze was al gemaakt. Integriteit is een belangrijke pijler binnen ING en je heb dat verneukt. Een werknemer zou op staande voet worden ontslagen en we zien weinig verschil tussen een vaste werknemer en jou, behalve dat het buiten ING gebeurde.
shit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
quote:
Een bed met alles erop en eraan kost snel 1000 euro, dan heb je nog niks bijzondersquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmp... Mijn achternaam zit ergens achteraan in het alfabet!
Heb deze maand een nieuw bed betaald, dus het is schwarz zaad atm...
Succes bootquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
Ik heb vorig jaar teveel teruggekregenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet mijn belastinggeld nog terug krijgen..
Zou wel mooi zijn, heb de laatste tijd wel iets te veel geld uitgegevenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef Renesite het volgende:
Hebben we trouwens al StuFi? Zometeen ff bij de bank saldo opvragen... stond gisteren nog 20 euro ofzo!
Vorige maand kwam het de 24e hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, heb de laatste tijd wel iets te veel geld uitgegeven
Ik vind het echt kut voor je...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
Mijn bed hier in Barcelona was in totaal ongeveer ¤ 300 euro. Bed voor ¤ 100, matras voor ¤ 130 en nog een dunne deken en beddengoed. Hoeft dus echt niet duur te zijn en mijn lover en ik hebben niks te klagen over het bed!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Een bed met alles erop en eraan kost snel 1000 euro, dan heb je nog niks bijzonders. Maarja, een beetje lekker slapen (met) vriendin is wel gewenst
Zal het niet meer doenquote:
boxspring á 650 euroquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Een bed met alles erop en eraan kost snel 1000 euro, dan heb je nog niks bijzonders. Maarja, een beetje lekker slapen (met) vriendin is wel gewenst
Jeetje door spieken op school je baan kwijt raken, dat verwacht je toch niet. Weet je al wat je nu gaat doen, even rust nemen en dan rustig zoeken naar een nieuwe stage?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
Hmm... dan kijk ik naar de verkeerde bedden denk. Een matras kost net 200-300 euro in mijn belevingquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn bed hier in Barcelona was in totaal ongeveer ¤ 300 euro. Bed voor ¤ 100, matras voor ¤ 130 en nog een dunne deken en beddengoed. Hoeft dus echt niet duur te zijn en mijn lover en ik hebben niks te klagen over het bed!
Matras, waar ik er 2 van wil zijn 300 per stuk is 600 + 300 voor het verhaal eromheen. Kastje ernaast...quote:
uhm, het is afstuderen, maar okquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jeetje door spieken op school je baan kwijt raken, dat verwacht je toch niet. Weet je al wat je nu gaat doen, even rust nemen en dan rustig zoeken naar een nieuwe stage?
Had je nou je boek mee genomen naar het tentamen of iets gekopieerd?
Wat zei je vriendinnetje eigenlijk? Succes iig.
Ja, was leuk geweest... Zit er niet in. Ik vond je al een vage knakker en dan verbazen mij dit soort dingen niet. Succes ermeequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh jackson, voor je sarcasme is nu ff geen ruimte. Een beetje inlevingsvermogen had leuk geweest...
trainership is meer een baan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, het is afstuderen, maar okuh, ik ga zoeken naar een vaste baan en dan traineeship (of is dat de naam van een baan?
)
2 matrassen, (boxsprings) + een topper. Boxsprings hebben stoffen zijkanten dus geen ombouw en andere crap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Matras, waar ik er 2 van wil zijn 300 per stuk is 600 + 300 voor het verhaal eromheen. Kastje ernaast...
Rond de 1000 dus
Even vergeten erbij te vertellen dat het van Ikea is. En 1 tweepersoonsmatras vind ik persoonlijk fijner, en die heb je bij Ikea (Barcelona) al vanaf 80 ¤. De goedkoopste leek mij ook iets te veel van het goede dus heb ik er eentje van ¤ 130 gekozen. Ligt prima, eerlijk waar! Daarbij moet ik wel vertellen dat het geen super trendy bed is ofzo, maar goed, ik blijf toch niet eeuwig in Spanje wonenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... dan kijk ik naar de verkeerde bedden denk. Een matras kost net 200-300 euro in mijn beleving. Ik wil wel goed liggen natuurlijk
hoezo ben ik nou weer een vage knakker..? pas ik niet in je boxje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, was leuk geweest... Zit er niet in. Ik vond je al een vage knakker en dan verbazen mij dit soort dingen niet. Succes ermee
Ik geloof morgen stagevergoedingquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:06 schreef jna het volgende:
Nog geen stufi hier. Wel m'n stagevergoeding met vakantiegeld erbij
Ik wil niet lullig doen maar je onderschift is wel erg toepasselijk nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoezo ben ik nou weer een vage knakker..? pas ik niet in je boxje?
Ja whatever, ik noem mijn afstudeerwerk ook gewoon stage hoewel dat ook niet helemaal klopt, you get the point ok? Traineeship doe je meestal na je studie, dat is werken en leren bij een bepaald bedrijf, krijg je meestal allemaal van die cursussen enzo. Betaalt wel goed ivm een stage. Dit is tenminste wat ik heb begrepen en hoe ze het in Duitsland doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, het is afstuderen, maar okuh, ik ga zoeken naar een vaste baan en dan traineeship (of is dat de naam van een baan?
) iig, was er al wel een beetje bang voor.. maar goed, het is beetje extreem doorgetrokken. ING staat er redelijk buiten, en mij kan je niet vertellen dat er 500 heilige boontjes binnen ING IM werken... Dus ja.. vind het nog steeds erg jammer en als ze nu bellen om verder te gaan, had ik direct gegaan.
Lilly was redelijk neutraal.. die voelde het voorzichtig al aankomen..
ennuh jackson, voor je sarcasme is nu ff geen ruimte. Een beetje inlevingsvermogen had leuk geweest...
Hij heeft m er voor aangepastquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar je onderschift is wel erg toepasselijk nu
Ik vind jouw vaagheid altijd wel een van je beste karaktertrekjesquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoezo ben ik nou weer een vage knakker..? pas ik niet in je boxje?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef Jipje het volgende:
http://www.iwanexstudio.com/
Gave website als je bij het portfolio gaat kijken
Oh jippie vakantiegeld moet ik ook nog ontvangen, vanavond mijn account even checken! *dollaroogjes*quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:06 schreef jna het volgende:
Nog geen stufi hier. Wel m'n stagevergoeding met vakantiegeld erbij
best piemelig zeg.. ik snap jouw verhaal wel, maar ik snap ook wel dat ING dit doet..quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
ja, wilde je ook niet pesten op je taalgebruik oid..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja whatever, ik noem mijn afstudeerwerk ook gewoon stage hoewel dat ook niet helemaal klopt, you get the point ok? Traineeship doe je meestal na je studie, dat is werken en leren bij een bepaald bedrijf, krijg je meestal allemaal van die cursussen enzo. Betaalt wel goed ivm een stage. Dit is tenminste wat ik heb begrepen en hoe ze het in Duitsland doen.
Dat kan ik mee ook niet voorstellen, en ik vind het eerlijk gezegd nogal flauw. Maar niks aan te doen, je kunt jezelf wel voor je kop slaan denk ik? Nou ja, goede les iig (misschien ook voor de mensen hier haha).
Ik vind het niet erg verrassend in een sector die voor een zeer groot deel afhankelijk is van het vertrouwen van de consumenten. Vervelend voor je, maar zeker begrijpelijk van ING.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind het alleen ook best flauw dat ik niet nog een kans krijg. "Ja, hier krijg je maar 1 kans"... ja, daar heb ik veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |