quote:
quote:
Ik smeer dat gewoon 's ochtends in mn haar. Om er nou mee rond te rennen lijkt me ook niet zo nuttigquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben iig nog een gel aan het runnen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik smeer dat gewoon 's ochtends in mn haar. Om er nou mee rond te rennen lijkt me ook niet zo nuttig
Serieus? Wat een puike stagequote:
Boontjesquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Serieus? Wat een puike stage.
Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond zal koken, iets wokken zal het wel weer worden. Lekker easy!
Ik vind dat ik met het zoeken naar PCR wel weer genoeg interesse getoont hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:47 schreef Californium het volgende:
Je hebt ook gevonden wat een PCR is...Dan kun je ook vinden wat een gelelektroforese is..
Wil je een massage?quote:.Ik ren niet rondIk heb spierpijn
Heb vrij genomen vanmiddagquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind dat ik met het zoeken naar PCR wel weer genoeg interesse getoont hebt
[..]
Wil je een massage?
Ik heb het toch ff opgezochtquote:
Moet je niet bij mij zijnquote:En jah...kan er wel een gebruiken....
Ik ook, vind het wel interessantquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het toch ff opgezocht
Maar het zegt me niet zoveel
Balinese kip. Met rijst. En cashewnoten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Serieus? Wat een puike stage.
Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond zal koken, iets wokken zal het wel weer worden. Lekker easy!
Waar ga je vanavond heen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
Whoej vanavond concert. Ga naar een tent waar ik nog niet ben geweest, zie net dat hij praktisch bij mij om de hoek zit. Dat is nog eens luxe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |