Slimquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt wel doen alsof je ze al hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lees even terug, zo ver terug is het niet, pagina 2 met 50 posts per pagina.
Het is dan ook om hem een hart onder de riem te steken, had ik ook gedaan als ik zwart was.quote:
Wende is geweldig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wende snijders, das wel leuk toch?
* Jipje Youtube bekjkt
Het klinkt zeer zeker erg positief!quote:
Naja, nu hebben vrienden wat 'geregeld'. Zij kenden een leuke meid, en toen hebben ze bij haar gepolsd of ze wellicht een vriend zocht, en wat over mij verteld... nu vertelden ze mij dat ze wel interesse had, en heb haar email adres gekregen... maar nuquote:
Redder in nood is hier!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, nu hebben vrienden wat 'geregeld'. Zij kenden een leuke meid, en toen hebben ze bij haar gepolsd of ze wellicht een vriend zocht, en wat over mij verteld... nu vertelden ze mij dat ze wel interesse had, en heb haar email adres gekregen... maar nu![]()
Bellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, nu hebben vrienden wat 'geregeld'. Zij kenden een leuke meid, en toen hebben ze bij haar gepolsd of ze wellicht een vriend zocht, en wat over mij verteld... nu vertelden ze mij dat ze wel interesse had, en heb haar email adres gekregen... maar nu![]()
GOEDE SHIT OUWE!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
wat pili zegt....Bellen is zeker het beste...maar dat gaat nu even nietquote:
Skype? Of werkt dat niet met mailadresse?quote:
Hoe is het met Hou?quote:
quote:
Krijg ik weer dus schuldquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
wat pili zegt....Bellen is zeker het beste...maar dat gaat nu even niet
Zeker als je je vrienden iets hebt laten regelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Jipje het volgende:
![]()
Ik vind emailen altijd een beetje dom staan....Persoonlijk contact is toch veel beter?
Hij heeft toch alleen het mailadres of lees ik eroverheen dat hij ook telefoon nummer heeftquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik vind emailen altijd een beetje dom staan....Persoonlijk contact is toch veel beter?
Ik vraag me dan toch af hoe je zo'n mail opsteld:quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Redder in nood is hier!
stuur haar een mail en vraag of ze zin heeft om eens een keer iets te doen
Dat kan toch gevraagd worden? Of hij gaat de volgende keer met zn vrienden mee naar die meid... Potverdrie, moet dan alles via internet geregeld worden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft toch alleen het mailadres of lees ik eroverheen dat hij ook telefoon nummer heeft
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, het meisje dat vorige keer mee was naar Wende is geslaagd voor een opleiding. Ik kan haar natuurlijk een cadeau geven.
wat als je alleen haar e-mail hebt...bellen gaat zo moeilijk hequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af hoe je zo'n mail opsteld:
He hallo,
ik ben door mijn vrienden aan jou gekoppeld omdat ik zo wanhopig op zoek ben naar een vriendin maar zelf niet zo goed durf. Heb je zin om iets leuks te gaan doen?
He schoonheid, het gaat uitstekend. Ik ben even een witte stropdas zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |