Haha, stoerquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga straks bowlen met me huisgenoten!
Bowlenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha, stoer
Bowlen is leuk
Gaan we bowlen met de meet
Aahh, toooeeee
Fuckin hell. Ik ga hem even succes wensen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals verwacht. Jaar uitgesloten en eruit bij ING.
pannekoekenquote:
Heb hem ef een PM gestuurdquote:
Dat hoor je om te draaien slimmerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef The_Dean het volgende:
Zal vast wel iemand zijn toch?? Anders vraag je een leuke meid mee
Ja, zie maar eens een leuke meid te vinden die ook nog eens van franse chansons houdt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef The_Dean het volgende:
Zal vast wel iemand zijn toch?? Anders vraag je een leuke meid mee
Naja, maar je snapt me welquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hoor je om te draaien slimmerd
Eerst die leuke meid, en anders maar iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Oh, ik dacht eerst een leuke meid, dan kaarten kopen. Maar dat bedoelde je niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hoor je om te draaien slimmerd
Eerst die leuke meid, en anders maar iemand anders
Je zorgt goed voor je users.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, maar je snapt me wel
Ik wou dat ik het lef hadEn de muzieksmaak, maar nee, punk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
Gewoon tijd laten makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zie maar eens een leuke meid te vinden die ook nog eens van franse chansons houdt.
Nou ja, ik ken er 2 hoor. Waarvan 1 het leerde kennen toen ik haar vorige keer mee nam. Dus als 1 van die 2 tijd heeft, dan is het opgelost, maar anders moet ik toch echt goed op zoek.
Niet alleen punk hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En de muzieksmaak, maar nee, punk...
quote:
Dan heb je toch niks om ze mee om te kopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eerst een leuke meid, dan kaarten kopen. Maar dat bedoelde je niet.
Waarheen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, gelukkig kan ik wel gewoon met de trein heen en zelfs nog terug reizen. Nou ja, ik heb nog tot eind augustus om iemand te vinden die mee wil.
Welja, komt wel goed. Het was alleen een beetje stom dat ik er eigenlijk pas bij nadacht toen de bevestiging mijn mailbox binnen kwam.quote:
Hehe, gelukkig maar, zou niet goed zijn.quote:
Lees even terug, zo ver terug is het niet, pagina 2 met 50 posts per pagina.quote:
Je kunt wel doen alsof je ze al hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
Dan heb je toch niks om ze mee om te kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |