Neeeee!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Piles, ik zie een piepklein foutje in je statistieken
Dat je het allemaal weet wil nog niet zeggen dat je het ook allemaal toepastquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat jij zegt dus
[..]
[..]
Nou, waarom ben ik dan nog steeds alleen![]()
Ik lijk hier wel een expert
Ik oefen nog ff op jullie, ok?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef Jipje het volgende:
Dat je het allemaal weet wil nog niet zeggen dat je het ook allemaal toepast
quote:
quote:
Goedzo.quote:
Totaal aantal topics: 830quote:
er zijn 447 topics i.p.v 442 die is wel heel erg duidelijkquote:
Kan Sweex uberhaupt iets goed doen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goedzo.
Dean; ik heb toch nog een KVM switch met audio gevonden. Voor 23 euro ofzo. Het is dan wel een Sweex (), maar ja, een switch, daar kunnen ze vast niet veel fout aan doen, hoop ik.
Kan ik er wat aan doen dat jullie niet kunnen tellen, en dus een paar topics hebben overgeslagenquote:
Bespreek dat even lekker in de betreffende SC, wil je.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Totaal aantal topics: 830
Totaal aantal posts: 248506
Laatste update op 22-05-2008 19:54
We zitten op 835.
En niet pas na 19:54
quote:
Ik zal het een dezer dagen merken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan Sweex uberhaupt iets goed doen dan?
is dat zo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jullie niet kunnen tellen, en dus een paar topics hebben overgeslagen![]()
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bespreek dat even lekker in de betreffende SC, wil je.
Ik heb ooit de fout gemaakt een filmcamera van hun te kopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal het een dezer dagen merken.
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen een filmcamera en een switch. Dus ik houd voorlopig nog even goede moed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ooit de fout gemaakt een filmcamera van hun te kopen
Nooit zulks een brak ding gezien.
Maand erna verkocht voor hetzelfde bedrag
Er zijn er zelfs 3 volgens mij, op pagina 1, of ik heb het in het vorige topic gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is er al datum voor de meet?
Zie ik idd nietquote:
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen een filmcamera en een switch. Dus ik houd voorlopig nog even goede moed.
Ik zal zo de hele lijst eens pm-en dat iedereen moet reageren voor een datumquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is er al datum voor de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |