quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:01 schreef Bootje84 het volgende:
hmm.. bowlen en pannekoeken.. klinkt wel gaaf eigenlijk....
Geen probleem ouwe.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:04 schreef Bootje84 het volgende:
btw, houniet, lief dat je aan me denkt!
Ongetwijfeld, maar ik doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
zijn er nog gouden kooi-finale-kijkers?
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik vraag me net af.... word dit niet de allereerste Stage SC meet in de geschiedenis?
* meldtquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Gouden kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, drie jaar terug hebben we die ook niet gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik vraag me net af.... word dit niet de allereerste Stage SC meet in de geschiedenis?
De Gouden Kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Welke?quote:
quote:
Shagspeare hiero.quote:
amaranth......vind ik een heerlijk liedje....maar luister gewoon op alfabetische volgordequote:
Die staat zeker op het laatste album? Titel komt me namelijk niet bekend voor en volgens mij heb ik alles op de laatste na (dus alles met Tarja).quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
amaranth......vind ik een heerlijk liedje....maar luister gewoon op alfabetische volgorde
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die staat zeker op het laatste album? Titel komt me namelijk niet bekend voor en volgens mij heb ik alles op de laatste na (dus alles met Tarja).
Ja, staat op de laatste. Zeker even checken, goede plaatquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die staat zeker op het laatste album? Titel komt me namelijk niet bekend voor en volgens mij heb ik alles op de laatste na (dus alles met Tarja).
Perenijsjes zijn goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef PieterBas het volgende:
Wordt zaterdag weer vroeg mijn bed uit.... Om 9.30 training... hopelijk weer er na aan de perenijsjes
Ik ben mijn interesse in Nightwish een beetje verloren na 6 albums en 4 of 5 concerten ofzo. Maar ik zal 'm wel eens opzoeken. Het is nu wel weer even geleden dat ik het geluisterd heb.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, staat op de laatste. Zeker even checken, goede plaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef The_Dean het volgende:
Is het bij jullie ook dood op MSN, of is dat alleen bij mij zo?14 mensen online, waarvan de meesten afwezig, en niemand die ik iets te vertellen heb. Ja, vrij dood, zoals gebruikelijk. Ik spreek eigenlijk maar een klein deel van mijn lijstje regelmatig. De rest staat er bij omdat het bij gelegenheid handig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef The_Dean het volgende:
Is het bij jullie ook dood op MSN, of is dat alleen bij mij zo?Hier ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef eer-ik het volgende:
gódverdomme wat zie ik er weer goed uit nu.
En ik ruik tyfuslekker
Wie wel dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 persoon tegelijk ondersteunen hoor
En jij bent niet zielig
En zo bescheiden ook he.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef eer-ik het volgende:
gódverdomme wat zie ik er weer goed uit nu.
En ik ruik tyfuslekker
Oh...quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
@PB: kom je ook nog naar de meet?
* luistert ff Captain Jack op 3FM![]()
Kom maar hier! dan zal ik dat wel een bepalenquote:
* Stapt in auto en rijdt naar Cali toequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom maar hier! dan zal ik dat wel een bepalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |