quote:Hallo allemaal
Omdat de zomer nu steeds dichterbij komt wordt het tijd om eens een datum voor de meet te prikken
De meet gaat plaatsvinden in Utrecht, op een vrijdagmiddag/avond. Er zijn 3 datums geselecteerd, namelijk 13, 20 of 27 juni. Pm mij op welke datum je wel/niet kunt, dan kunnen we kiezen op welke dag de meeste mensen kunnen![]()
Als iedereen een beetje snel reageert (voor zondag) kunnen we de datum vastzetten
Greetz,
Piles
Talpaquote:
Ik zal morgen ff mn tentamenrooster checken en reagerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
Mensen hebben pm![]()
Voor wie niet in het meet-lijstje stond:
[..]
Nee, zoals gebruikelijk is er niks leuks op tv. Nou ja, South Park, maar die ken ik inmiddels ook wel eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is er iets leuks op tv? Ik ben eigenlijk nooit thuis op donderdag...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:01 schreef Bootje84 het volgende:
hmm.. bowlen en pannekoeken.. klinkt wel gaaf eigenlijk....
Geen probleem ouwe.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:04 schreef Bootje84 het volgende:
btw, houniet, lief dat je aan me denkt!
Ongetwijfeld, maar ik doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
zijn er nog gouden kooi-finale-kijkers?
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik vraag me net af.... word dit niet de allereerste Stage SC meet in de geschiedenis?
* meldtquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Gouden kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, drie jaar terug hebben we die ook niet gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik vraag me net af.... word dit niet de allereerste Stage SC meet in de geschiedenis?
De Gouden Kooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Welke?quote:
quote:
Shagspeare hiero.quote:
amaranth......vind ik een heerlijk liedje....maar luister gewoon op alfabetische volgordequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |