Hmmm.. maar we hadden al 3 mogelijkheden toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal zo de hele lijst eens pm-en dat iedereen moet reageren voor een datum
LLquote:
Is er iets leuks op tv? Ik ben eigenlijk nooit thuis op donderdag...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist. En groente voor Cali.
Ik ben tv kijken, tot later.
Die 3 datums was eigenlijk Kuno's idee, zomaar uit het niets.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmmm.. maar we hadden al 3 mogelijkheden toch?
Ik bedoelde meer of er al eentje gekozen was
Was ook maar een eerste briljante combinatie van mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat meen je toch niet?
Maar dat werkt wel het bestequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 3 datums was eigenlijk Kuno's idee, zomaar uit het niets.
Maar volgens mij wordt er nog niet echt gereageerd door iedereen
Ik vind het niet zo geweldig, om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ook maar een eerste briljante combinatie van mij![]()
Bowlen komt van Cali, pannekoeken van Piliquote:
Was ook niet zoveel serieus aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het niet zo geweldig, om eerlijk te zijn
Heb je gelijk in denk ik, maar volgens mij had Kuno ook nog niet zoveel reactiesquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar dat werkt wel het beste
Als je iedereen maar uit een periode van anderhalve maand laat kiezen kom je nooooit op 1 dag uit.
Denk ik..
Het is ook lastig om zoiest te plannen voor een grotere groep.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ook niet zoveel serieus aan
[..]
Heb je gelijk in denk ik, maar volgens mij had Kuno ook nog niet zoveel reacties
Pannenkoeken voor Yessequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Bowlen komt van Cali, pannekoeken van Pili
Ja, maar iedereen moet komenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Je moet op een gegeven moment gewoon een datum prikken en kijken wie er komt en wie niet.
Ow ook goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Pannenkoeken voor Yesse![]()
* kijkt ondertussen Austin Powers![]()
Dat gaat inderdaad nooit lukken!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen moet komen![]()
Niet dat dat ooit lukt
Heeft ze gegeven, aan hun, om door te geven aan mij. Ze weet er dus van... wil daarom ook niet te lang wachten, maar, maar, maar...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Houniet het volgende:
Hebben ze de mail voor je geregeld, of heeft ze die écht gegeven?
Nicequote:
Je kan der op zijn minst toevoegen. Ik zou geen mail sturenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeft ze gegeven, aan hun, om door te geven aan mij. Ze weet er dus van... wil daarom ook niet te lang wachten, maar, maar, maar...![]()
Toch maar de finale van de Gouden Kooi kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Pannenkoeken voor Yesse![]()
* kijkt ondertussen Austin Powers![]()
waarom krijg ik geen mailquote:
Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan der op zijn minst toevoegen. Ik zou geen mail sturen.
Beter dan mailen ja..quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan der op zijn minst toevoegen. Ik zou geen mail sturen.
quote:
doe maar pm-enquote:
Sneakerz mailingquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
doe maar pm-enIk wil weten wat jullie met elkaar mailen enzo
Pm is primaquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat je zo nodig anoniem wilde blijven![]()
Maar je krijgt zo pm hoor![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
doe maar pm-enIk wil weten wat jullie met elkaar mailen enzo
Dat dusquote:
Het Grote Sneakerz Topic #15: Sun and Bouncing Harboursquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat gewoon over de meet hoor
[..]
Wattes![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het Grote Sneakerz Topic #15: Sun and Bouncing Harbours
Ik was eerscht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was eerscht.Ja nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Hallo allemaal
Omdat de zomer nu steeds dichterbij komt wordt het tijd om eens een datum voor de meet te prikken
De meet gaat plaatsvinden in Utrecht, op een vrijdagmiddag/avond. Er zijn 3 datums geselecteerd, namelijk 13, 20 of 27 juni. Pm mij op welke datum je wel/niet kunt, dan kunnen we kiezen op welke dag de meeste mensen kunnen![]()
Als iedereen een beetje snel reageert (voor zondag) kunnen we de datum vastzetten
Greetz,
Piles
Talpaquote:
Ik zal morgen ff mn tentamenrooster checken en reagerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
Mensen hebben pm![]()
Voor wie niet in het meet-lijstje stond:
[..]
Nee, zoals gebruikelijk is er niks leuks op tv. Nou ja, South Park, maar die ken ik inmiddels ook wel eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is er iets leuks op tv? Ik ben eigenlijk nooit thuis op donderdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |