quote:Op woensdag 21 mei 200817:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In het land der klonen......
Sorry Muckje [afbeelding]
Ook dat.quote:
whehe.. goed opgelostquote:Op woensdag 21 mei 200817:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook dat.
En wasmachine opengebroken.
Kutding.
Was nu in drogert.
Huisbaas fixt het verder maar, ik heb al m'n kleren gewassen [afbeelding]
ik ga mezelf even wassen.. en dan slapenquote:Op woensdag 21 mei 200817:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben ook aan het wassen! [afbeelding]
ik hoop dat het goed gaat. [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry Muckje
Het woord "kloon" maakte het beest in me los.quote:
niemand dus, ik wordt genegeerdquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:01 schreef Stak het volgende:
koffie
wie wil er een bakkie voor mij zetten?
vind je het gek als je "ik wordt" schrijft?quote:
quote:
quote:Momenteel is het niet mogelijk om verbinding te maken met de databaseservers. Wij adviseren je om een kop koffie te zetten, tv te kijken, een goed boek te pakken, of over 12 maanden het nog eens te proberen. De problemen zijn van structurele aard en zullen niet in één avondje opgelost zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Stuur m op naar Danny of die foutmelding wel de bedoeling is
Geregeld !!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
Ik zou maar eens een head first EJB richting breuls sturen
Weet ik toch.quote:
Zou in mei/juni moeten gebeuren.quote:
Duidelijk FP nieuwsquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef OA het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)fieplanten_ontd.html
Enterprise Java Bean. Iets nerderigsquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef OA het volgende:
Wat is een EJB.
Mja, ware het niet dat spitsnieuws niet als bron wordt gebruikt. In hun bron is niet echt iets te vinden.quote:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Stuur m op naar Danny of die foutmelding wel de bedoeling is
Ik ken iemand die bij spitsnieuws werkt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:30 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ware het niet dat spitsnieuws niet als bron wordt gebruikt. In hun bron is niet echt iets te vinden.
De telex?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij spitsnieuws werkt.
En weet ook wel waar ze dat nieuws vaak vandaan halen![]()
Mijn pm-box is één en al oor!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij spitsnieuws werkt.
En weet ook wel waar ze dat nieuws vaak vandaan halen![]()
Muckjequote:
Is 'ie echt van Sander? Ik had dit niet achter hem gezocht. Goede column!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:04 schreef OA het volgende:
Goeie column voor Sander170: http://frontpage.fok.nl/column/7599/1
quote:
Zoals ik al eerder vroeg: Komt die G3 in mei/juni naar Nederland?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
Neuk een eend zeg, wat is fok weer traag. Gvd zeg.
vóór sander popje, vóór sanderquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is 'ie echt van Sander? Ik had dit niet achter hem gezocht. Goede column!
Ik zal even met Steve bellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder vroeg: Komt die G3 in mei/juni naar Nederland?
Dat dus!quote:
te laatquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet op pagina 1 kijken, hè?
Ik had net achter de schermen zo'n momentje...quote:
Zo af en toe mag het wel eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had net achter de schermen zo'n momentje...
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:45[/url] schreef Muck het volgende:
ja, hoi, dan staat er al een KSC-meet gepland, dus ik pas
quote:
Ken beuren OA, ken beuren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had net achter de schermen zo'n momentje...
quote:
Ik lees gewoon niet verder dan ± 10 posts terug en dan ga ik iets beweren... Tsja ik had even in de 11e post moeten kijken...quote:
Sorry, heb al een doekje gepakt...quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, want die meets vinden altijd doorgang
Die van komende zaterdag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, want die meets vinden altijd doorgang
Ergens deze maand, ergens in het land, met een zootje crewleden...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wanneer, met wie en waar is die meet dan?
Oh, crewmeet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ergens deze maand, ergens in het land, met een zootje crewleden...Ik ga niet.
Ookquote:
houwniequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef Houniet het volgende:
Ik smeer hem ook, Chelsea.
Morgen nog een kut dag, en dan lekker weekend!
Laters!
Toch nog spannendquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef Houniet het volgende:
Ik smeer hem ook, Chelsea.
Morgen nog een kut dag, en dan lekker weekend!
Laters!
Dank en insgelijksquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik wil jullie nog even een goede nacht wensen!
truste martquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik wil jullie nog even een goede nacht wensen!
eenschquote:
slaapzequote:
Muckquote:
Die OA loopt steeds verder uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:33 schreef MPG het volgende:
#325 Papierversnipperaar 29797
#331 OA 29633
#332 Muck 29508
#345 MPG 28950
#355 DaMart 28447
Vrijdag toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Die OA loopt steeds verder uit
wanneer gaat ie weer op vakantie?
binnenkortquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Die OA loopt steeds verder uit
wanneer gaat ie weer op vakantie?
quote:
F5quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:lost_connection)
F5quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Te vroeg geroepenquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
Fok is nog even snel, dus ik post nog maar wat. Voordat het middag is
Nu al...quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Join the db error clubquote:
quote:04. 130 indahnesia.com
10. 096 Pheno
12. 087 JortK
30. 067 OA
40. 059 Tha_Erik
53. 051 Muck
64. 047 Papierversnipperaar
85. 038 vrolijke-frits
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Met wat?quote:Op donderdag 22 mei 200808:01 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje laat [afbeelding]
Waarin?quote:
Meer postenpostenpostenpostenpostenpostenposten.quote:
Drukdrukdruk op het werk en hele avond weg vanwege wedstrijdquote:Op donderdag 22 mei 200808:05 schreef OA het volgende:
[..]
Meer postenpostenpostenpostenpostenpostenposten. [afbeelding]
zou een oplossing kunnen zijnquote:Op donderdag 22 mei 200808:05 schreef OA het volgende:
[..]
Meer postenpostenpostenpostenpostenpostenposten. [afbeelding]
Alsof je dat nog niet wist...quote:
je weet maar nooit he..quote:Op donderdag 22 mei 200808:14 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet wist... [afbeelding]
Alleen naaktvrouwen worstelen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan leuk zijn, als ik mag kijken dan
Gij spamz0r. ben je kloon van MPG/JortK?quote:
niet dat ik weet...quote:Op donderdag 22 mei 200808:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gij spamz0r. ben je kloon van MPG/JortK?
Als ze met mijn keu spelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is wel iets ja.. en naakt biljarten? (vrouwen uiteraard)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk naar je sigquote:
Vroeg vandaagquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Lekker op tijd dusquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Koffie, Internet, Airco, langslopende vrouwen. Werk is niet eens zo erg eigenlijk.quote:
Eenschquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
6 uur opstaan is echt veel en veel te vroeg.
Stel je niet aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
6 uur opstaan is echt veel en veel te vroeg.
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
gebakquote:
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weerquote:
Het is vroeg, niet te vroeg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weer.
Dan moet je ook met de wagen gaan, ipvquote:Het is gewoon te vroeg, zeker als je 2,5 uur later pas op je werk hoeft te zijn, maar dat niet redt als je later opstaat.
Ik woon een kwartier van mn werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weer.
Het is gewoon te vroeg, zeker als je 2,5 uur later pas op je werk hoeft te zijn, maar dat niet redt als je later opstaat.
Heb je trouwens alweer een nieuwe/andere wagen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon een kwartier van mn werk
quote:
quote:
Dan moet ik om half zes opstaan... zonder file is het al bijna 5 kwartier, en ik moet over 3 filesnelwegenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Het is vroeg, niet te vroeg.![]()
[..]
Dan moet je ook met de wagen gaan, ipvV
Ruilen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon een kwartier van mn werk
Ik heb geen klonenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Randstadquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik om half zes opstaan... zonder file is het al bijna 5 kwartier, en ik moet opver 3 filesnelwegen.
whehe... snoozequote:Met OV is 1,5 uur, trouwens... maar ik heb bijna een uur nodig om wakker te worden en zo.
pwnquote:OV is gewoon snelste oplossing dus (en de meest wenselijke, want ik haat files).
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je trouwens alweer een nieuwe/andere wagen?
En dan te bedenken dat ik een half jaar geleden maar een half uur hoefde te fietsen voor ik op werk was...quote:
WMzquote:
vroeger kon ik eerlijk zeggen dat ik geen kloon had.. helaas gaat die vlieger nu niet meer op.quote:
Vind je het gek, als hier steeds meldingen alsquote:
komen....quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Goede oude tijd. Toen deed je dus anderhalf uur over de afstand bed -> werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik een half jaar geleden maar een half uur hoefde te fietsen voor ik op werk was...
Kwootverkloterquote:
Whehequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroeger kon ik eerlijk zeggen dat ik geen kloon had.. helaas gaat die vlieger nu niet meer op.
Geen last van hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Vind je het gek, als hier steeds meldingen als
[..]
komen....
Nee, ik ga de komende weken eens rustig rondkijken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je trouwens alweer een nieuwe/andere wagen?
Ja precies... en 7 uur opstaan vind ik minder erg dan om 6 uurquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede oude tijd. Toen deed je dus anderhalf uur over de afstand bed -> werk
[..]
Een saxoquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga de komende weken eens rustig rondkijken.
Heb je iets in de aanbieding?
wanneer?quote:Op donderdag 22 mei 200809:35 schreef MPG het volgende:
EN fok! is sinds tijden weer eens retesnel [afbeelding]
Ah, jij zorgt voor deze enorme traagheid. Ban MPG en fok is weer snelquote:
Koop je een rode, heb je een half jaar later een knalrozequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Een saxo
Maar pas op, saxodaken hebben de neiging te verkleuren
Lijkt me best tof, een auto die verkleurt, dat is tenminste niet saaiquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koop je een rode, heb je een half jaar later een knalroze.
als dat zo was... dan zouden ze 'm nog niet bannenquote:Op donderdag 22 mei 200809:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij zorgt voor deze enorme traagheid. Ban MPG en fok is weer snel
rijd je met die rooie al voor lul, wordt het met roze niet beterquote:Op donderdag 22 mei 200809:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koop je een rode, heb je een half jaar later een knalroze [afbeelding].
Nu, netquote:
Timfritsquote:
Zoietsquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij zorgt voor deze enorme traagheid. Ban MPG en fok is weer snel
Ja, een Citroen Saxo, bj okt-2002, 180.000 km, ¤ 5.000,-quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga de komende weken eens rustig rondkijken.
Heb je iets in de aanbieding?
Dan draait de backupquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Een saxo
Ik had een aantal jaar geleden een rode Polo, waarvan de linkerdeur, de motorkap en een plekje achterop langzaamaan roze/wit werden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry Muckje
Ik heb een rode Golf, maar nog geen problemen ondervonden wat betreft het verkleuren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar geleden een rode Polo, waarvan de linkerdeur, de motorkap en een plekje achterop langzaamaan roze/wit werden...![]()
De groene verkleurt welquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien als je gewoon een normale lak hebt. Ik heb een metallic grijze wagen, die verkleurt niet
.
Watvoor?quote:
Whehequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar geleden een rode Polo, waarvan de linkerdeur, de motorkap en een plekje achterop langzaamaan roze/wit werden...![]()
Ja, neem de Prius met alles er op en eraan. lelijke kutbak, maar he, ik zit er in dus laat anderen zich er aan ergerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? Gaat dat hybride verhaal nog door?
Van de week stond er verderop in de straat een blauwe Panda met een rode deur en witte motorkap... over verkleuring gesprokenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes, ik kan geen Hybride kiezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, neem de Prius met alles er op en eraan. lelijke kutbak, maar he, ik zit er in dus laat anderen zich er aan ergerenIk rijd goedkoop
pwnquote:
Mja, kostte toch maar ¤500...quote:[..]
Whehe
Pwn
In ieder geval wel vaderlands gezindquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de week stond er verderop in de straat een blauwe Panda met een rode deur en witte motorkap... over verkleuring gesproken![]()
.
teringquote:Op donderdag 22 mei 200810:02 schreef OA het volgende:
[..]
pwn [afbeelding]
[..]
Mja, kostte toch maar ¤500... [afbeelding]
Toch nog 2 jaar in rondgereden, tot het echt niet meer verantwoord was... 312.000 km... [afbeelding] [afbeelding]
oranje bolletje was het toch? en vlaggetjes in de deurenquote:Op donderdag 22 mei 200810:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het oranje vlaggetje aan de antenne ontbrak nog [afbeelding].
Picsquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Een saxo
Het is er zoeen:quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een Citroen Saxo, bj okt-2002, 180.000 km, ¤ 5.000,-
quote:
Das voor het EKquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de week stond er verderop in de straat een blauwe Panda met een rode deur en witte motorkap... over verkleuring gesproken![]()
.
Whehe.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
pwn![]()
[..]
Mja, kostte toch maar ¤500...![]()
Toch nog 2 jaar in rondgereden, tot het echt niet meer verantwoord was... 312.000 km...![]()
Armoedzaaier?quote:
quote:[..]
Gebak gehad?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was ie weer.
quote:
Vlot vergaderdquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was ie weer.
fijn he, dat onbeschofte gedoequote:Op donderdag 22 mei 200810:23 schreef OA het volgende:
Ik werd net door een zeikwijf van het WNF gebeld. Nou vind ik het best een goede organisatie, maar niet als er zoeen figuur belt, dat zo dramt en zeikt. [afbeelding]
Daaromquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat is er helemaal niet meer in Nederland joh..
Ja, duidelijke mededeling, eind dit jaar ga ik weer wat anders doenquote:
Wel in het oosten des lands.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat is er helemaal niet meer in Nederland joh..
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, neem de Prius met alles er op en eraan. lelijke kutbak, maar he, ik zit er in dus laat anderen zich er aan ergerenIk rijd goedkoop
Je bent ontslagen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, duidelijke mededeling, eind dit jaar ga ik weer wat anders doen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, duidelijke mededeling, eind dit jaar ga ik weer wat anders doen
Latersquote:
nee, dat kunnenz e niet. Zou ook vreemd zijn, eerst mij met alle geweld willen houden als ik weg wil en dan alsnog ontslaan. nee, het werk stopt, niet rendabel voor hogere piefen en zo.quote:
Gij heidenquote:
Dat kan ook in een auto van 1500 Equote:Op donderdag 22 mei 2008 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je wel airco, elektrische ramen en spiegels, centr. duervergrendeling, stuurbekrachtiging, etc...
Maar das dan geen saxo uit 2002quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan ook in een auto van 1500 E
Welneequote:
Je bent niet rendabelquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat kunnenz e niet. Zou ook vreemd zijn, eerst mij met alle geweld willen houden als ik weg wil en dan alsnog ontslaan. nee, het werk stopt, niet rendabel voor hogere piefen en zo.
/care, dan ga ik wel andere leuke dingen doen. En anders ga ik wel weer lesgeven
Ik vind 5000 een beetje veel voor een auto.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar das dan geen saxo uit 2002![]()
EN al helemaal geen OAwagen
Als die piefen voor goede contracten met de klanten kunnen zorgen, prima. Ondertussen ben ik voor vrij veel geld software aan het optimaliseren, dus ikzelf voel me best rendabel. Maar hoge piefen rekenen in tonnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent niet rendabel![]()
Mag je nu zelf een functie verzinnen?
Dat zijn natuurlijk de mensen met de 'visie'quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die piefen voor goede contracten met de klanten kunnen zorgen, prima. Ondertussen ben ik voor vrij veel geld software aan het optimaliseren, dus ikzelf voel me best rendabel. Maar hoge piefen rekenen in tonnen
Goeie instelling!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
/care voor de rest, natuurlijk.
Zo is dat!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar das dan geen saxo uit 2002![]()
EN al helemaal geen OAwagen
Tuig van de richelquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef OA het volgende:
Werkstraf na mishandelen zoener zusje
Vlaardingers
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Zo is dat!![]()
+ dat er geen spoortje roest aan zit, dat de koppeling net vervangen is en dat ie gemiddeld 1/18 rijdt.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:07 schreef OA het volgende:
Vakantiegeld leidt tot meer schulden
Ik ga me er ook mee in de schulden steken! Enige verschil is dat ik nu geen schulden heb, afgezien van de hypotheek, maar die rekent niemand als zodanig.
Ik beheer nu dingen, over een jaar is er geen beheer meer. Wat zullen de klanten dat tof vindenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk de mensen met de 'visie'
Schuld is voor polenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:07 schreef OA het volgende:
Vakantiegeld leidt tot meer schulden
Ik ga me er ook mee in de schulden steken! Enige verschil is dat ik nu geen schulden heb, afgezien van de hypotheek, maar die rekent niemand als zodanig.
Wat tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |