houwniequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef Houniet het volgende:
Ik smeer hem ook, Chelsea.
Morgen nog een kut dag, en dan lekker weekend!
Laters!
Toch nog spannendquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef Houniet het volgende:
Ik smeer hem ook, Chelsea.
Morgen nog een kut dag, en dan lekker weekend!
Laters!
Dank en insgelijksquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik wil jullie nog even een goede nacht wensen!
truste martquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik wil jullie nog even een goede nacht wensen!
eenschquote:
slaapzequote:
Muckquote:
Die OA loopt steeds verder uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:33 schreef MPG het volgende:
#325 Papierversnipperaar 29797
#331 OA 29633
#332 Muck 29508
#345 MPG 28950
#355 DaMart 28447
Vrijdag toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Die OA loopt steeds verder uit
wanneer gaat ie weer op vakantie?
binnenkortquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Die OA loopt steeds verder uit
wanneer gaat ie weer op vakantie?
quote:
F5quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:lost_connection)
F5quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Te vroeg geroepenquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
Fok is nog even snel, dus ik post nog maar wat. Voordat het middag is
Nu al...quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Join the db error clubquote:
quote:04. 130 indahnesia.com
10. 096 Pheno
12. 087 JortK
30. 067 OA
40. 059 Tha_Erik
53. 051 Muck
64. 047 Papierversnipperaar
85. 038 vrolijke-frits
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Met wat?quote:Op donderdag 22 mei 200808:01 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje laat [afbeelding]
Waarin?quote:
Meer postenpostenpostenpostenpostenpostenposten.quote:
Drukdrukdruk op het werk en hele avond weg vanwege wedstrijdquote:Op donderdag 22 mei 200808:05 schreef OA het volgende:
[..]
Meer postenpostenpostenpostenpostenpostenposten. [afbeelding]
zou een oplossing kunnen zijnquote:Op donderdag 22 mei 200808:05 schreef OA het volgende:
[..]
Meer postenpostenpostenpostenpostenpostenposten. [afbeelding]
Alsof je dat nog niet wist...quote:
je weet maar nooit he..quote:Op donderdag 22 mei 200808:14 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet wist... [afbeelding]
Alleen naaktvrouwen worstelen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan leuk zijn, als ik mag kijken dan
Gij spamz0r. ben je kloon van MPG/JortK?quote:
niet dat ik weet...quote:Op donderdag 22 mei 200808:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gij spamz0r. ben je kloon van MPG/JortK?
Als ze met mijn keu spelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is wel iets ja.. en naakt biljarten? (vrouwen uiteraard)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gij spamz0r. ben je kloon van MPG/JortK?
Kijk naar je sigquote:
Vroeg vandaagquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Lekker op tijd dusquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Koffie, Internet, Airco, langslopende vrouwen. Werk is niet eens zo erg eigenlijk.quote:
Eenschquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
6 uur opstaan is echt veel en veel te vroeg.
Stel je niet aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
6 uur opstaan is echt veel en veel te vroeg.
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
gebakquote:
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weerquote:
Het is vroeg, niet te vroeg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weer.
Dan moet je ook met de wagen gaan, ipvquote:Het is gewoon te vroeg, zeker als je 2,5 uur later pas op je werk hoeft te zijn, maar dat niet redt als je later opstaat.
Ik woon een kwartier van mn werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weer.
Het is gewoon te vroeg, zeker als je 2,5 uur later pas op je werk hoeft te zijn, maar dat niet redt als je later opstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |