Koffie, Internet, Airco, langslopende vrouwen. Werk is niet eens zo erg eigenlijk.quote:
Eenschquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
6 uur opstaan is echt veel en veel te vroeg.
Stel je niet aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
6 uur opstaan is echt veel en veel te vroeg.
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
gebakquote:
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weerquote:
Het is vroeg, niet te vroeg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weer.
Dan moet je ook met de wagen gaan, ipvquote:Het is gewoon te vroeg, zeker als je 2,5 uur later pas op je werk hoeft te zijn, maar dat niet redt als je later opstaat.
Ik woon een kwartier van mn werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef alleen de feiten weer.
Het is gewoon te vroeg, zeker als je 2,5 uur later pas op je werk hoeft te zijn, maar dat niet redt als je later opstaat.
Heb je trouwens alweer een nieuwe/andere wagen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon een kwartier van mn werk
quote:
quote:
Dan moet ik om half zes opstaan... zonder file is het al bijna 5 kwartier, en ik moet over 3 filesnelwegenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Het is vroeg, niet te vroeg.![]()
[..]
Dan moet je ook met de wagen gaan, ipvV
Ruilen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon een kwartier van mn werk
Ik heb geen klonenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gij spamz0r. ben je kloon van MPG/JortK?
Randstadquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik om half zes opstaan... zonder file is het al bijna 5 kwartier, en ik moet opver 3 filesnelwegen.
whehe... snoozequote:Met OV is 1,5 uur, trouwens... maar ik heb bijna een uur nodig om wakker te worden en zo.
pwnquote:OV is gewoon snelste oplossing dus (en de meest wenselijke, want ik haat files).
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je trouwens alweer een nieuwe/andere wagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |