Duidelijk FP nieuwsquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef OA het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)fieplanten_ontd.html
Enterprise Java Bean. Iets nerderigsquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef OA het volgende:
Wat is een EJB.
Mja, ware het niet dat spitsnieuws niet als bron wordt gebruikt. In hun bron is niet echt iets te vinden.quote:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Stuur m op naar Danny of die foutmelding wel de bedoeling is
Ik ken iemand die bij spitsnieuws werkt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:30 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ware het niet dat spitsnieuws niet als bron wordt gebruikt. In hun bron is niet echt iets te vinden.
De telex?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij spitsnieuws werkt.
En weet ook wel waar ze dat nieuws vaak vandaan halen![]()
Mijn pm-box is één en al oor!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij spitsnieuws werkt.
En weet ook wel waar ze dat nieuws vaak vandaan halen![]()
Muckjequote:
Is 'ie echt van Sander? Ik had dit niet achter hem gezocht. Goede column!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:04 schreef OA het volgende:
Goeie column voor Sander170: http://frontpage.fok.nl/column/7599/1
quote:
Zoals ik al eerder vroeg: Komt die G3 in mei/juni naar Nederland?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
Neuk een eend zeg, wat is fok weer traag. Gvd zeg.
vóór sander popje, vóór sanderquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is 'ie echt van Sander? Ik had dit niet achter hem gezocht. Goede column!
Ik zal even met Steve bellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder vroeg: Komt die G3 in mei/juni naar Nederland?
Dat dus!quote:
te laatquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet op pagina 1 kijken, hè?
Ik had net achter de schermen zo'n momentje...quote:
Zo af en toe mag het wel eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had net achter de schermen zo'n momentje...
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:45[/url] schreef Muck het volgende:
ja, hoi, dan staat er al een KSC-meet gepland, dus ik pas
quote:
Ken beuren OA, ken beuren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had net achter de schermen zo'n momentje...
quote:
Ik lees gewoon niet verder dan ± 10 posts terug en dan ga ik iets beweren... Tsja ik had even in de 11e post moeten kijken...quote:
Sorry, heb al een doekje gepakt...quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, want die meets vinden altijd doorgang
Die van komende zaterdag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, want die meets vinden altijd doorgang
Ergens deze maand, ergens in het land, met een zootje crewleden...quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wanneer, met wie en waar is die meet dan?
Oh, crewmeet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ergens deze maand, ergens in het land, met een zootje crewleden...Ik ga niet.
Ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |