En dan te bedenken dat ik een half jaar geleden maar een half uur hoefde te fietsen voor ik op werk was...quote:
WMzquote:
vroeger kon ik eerlijk zeggen dat ik geen kloon had.. helaas gaat die vlieger nu niet meer op.quote:
Vind je het gek, als hier steeds meldingen alsquote:
komen....quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Goede oude tijd. Toen deed je dus anderhalf uur over de afstand bed -> werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik een half jaar geleden maar een half uur hoefde te fietsen voor ik op werk was...
Kwootverkloterquote:
Whehequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroeger kon ik eerlijk zeggen dat ik geen kloon had.. helaas gaat die vlieger nu niet meer op.
Geen last van hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Vind je het gek, als hier steeds meldingen als
[..]
komen....
Nee, ik ga de komende weken eens rustig rondkijken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je trouwens alweer een nieuwe/andere wagen?
Ja precies... en 7 uur opstaan vind ik minder erg dan om 6 uurquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede oude tijd. Toen deed je dus anderhalf uur over de afstand bed -> werk
[..]
Een saxoquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga de komende weken eens rustig rondkijken.
Heb je iets in de aanbieding?
wanneer?quote:Op donderdag 22 mei 200809:35 schreef MPG het volgende:
EN fok! is sinds tijden weer eens retesnel [afbeelding]
Ah, jij zorgt voor deze enorme traagheid. Ban MPG en fok is weer snelquote:
Koop je een rode, heb je een half jaar later een knalrozequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Een saxo
Maar pas op, saxodaken hebben de neiging te verkleuren
Lijkt me best tof, een auto die verkleurt, dat is tenminste niet saaiquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koop je een rode, heb je een half jaar later een knalroze.
als dat zo was... dan zouden ze 'm nog niet bannenquote:Op donderdag 22 mei 200809:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij zorgt voor deze enorme traagheid. Ban MPG en fok is weer snel
rijd je met die rooie al voor lul, wordt het met roze niet beterquote:Op donderdag 22 mei 200809:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koop je een rode, heb je een half jaar later een knalroze [afbeelding].
Nu, netquote:
Timfritsquote:
Zoietsquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koop je een rode, heb je een half jaar later een knalroze.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij zorgt voor deze enorme traagheid. Ban MPG en fok is weer snel
Ja, een Citroen Saxo, bj okt-2002, 180.000 km, ¤ 5.000,-quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga de komende weken eens rustig rondkijken.
Heb je iets in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |