Dan draait de backupquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Een saxo
Maar pas op, saxodaken hebben de neiging te verkleuren
Ik had een aantal jaar geleden een rode Polo, waarvan de linkerdeur, de motorkap en een plekje achterop langzaamaan roze/wit werden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koop je een rode, heb je een half jaar later een knalroze.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In het land der klonen......
Sorry Muckje
Ik heb een rode Golf, maar nog geen problemen ondervonden wat betreft het verkleuren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar geleden een rode Polo, waarvan de linkerdeur, de motorkap en een plekje achterop langzaamaan roze/wit werden...![]()
De groene verkleurt welquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien als je gewoon een normale lak hebt. Ik heb een metallic grijze wagen, die verkleurt niet
.
Watvoor?quote:
Whehequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar geleden een rode Polo, waarvan de linkerdeur, de motorkap en een plekje achterop langzaamaan roze/wit werden...![]()
Ja, neem de Prius met alles er op en eraan. lelijke kutbak, maar he, ik zit er in dus laat anderen zich er aan ergerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? Gaat dat hybride verhaal nog door?
Van de week stond er verderop in de straat een blauwe Panda met een rode deur en witte motorkap... over verkleuring gesprokenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes, ik kan geen Hybride kiezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, neem de Prius met alles er op en eraan. lelijke kutbak, maar he, ik zit er in dus laat anderen zich er aan ergerenIk rijd goedkoop
pwnquote:
Mja, kostte toch maar ¤500...quote:[..]
Whehe
Pwn
In ieder geval wel vaderlands gezindquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de week stond er verderop in de straat een blauwe Panda met een rode deur en witte motorkap... over verkleuring gesproken![]()
.
teringquote:Op donderdag 22 mei 200810:02 schreef OA het volgende:
[..]
pwn [afbeelding]
[..]
Mja, kostte toch maar ¤500... [afbeelding]
Toch nog 2 jaar in rondgereden, tot het echt niet meer verantwoord was... 312.000 km... [afbeelding] [afbeelding]
oranje bolletje was het toch? en vlaggetjes in de deurenquote:Op donderdag 22 mei 200810:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het oranje vlaggetje aan de antenne ontbrak nog [afbeelding].
Picsquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Een saxo
Maar pas op, saxodaken hebben de neiging te verkleuren
Het is er zoeen:quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een Citroen Saxo, bj okt-2002, 180.000 km, ¤ 5.000,-
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |