Grote Tyfus Rommelquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef Sackboy het volgende:
Thematopic![]()
Maar is niemand dan blij dat GTR toch nog uitkomt dit jaar? En alle GRiD-haters dan? Die wilden toch zo graag een sim? GTR is zo sim als het maar kan! Nog simmer dan Gran Turismo!
Vannacht zeker, smeerlapquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Straks eens bellen voor mijn 360. Geen RROD, wel veel disk read errors. Maar ik hou me dom en zeg gewoon dat ik een rode ring heb gezien.
En een benq drive is goed?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:59 schreef Sackboy het volgende:
Maar ff serieus, ik heb dat ook gedaan en ze hebben er gewoon een benq drive in gezet.
Dat is de beste van de drie ja, geeft geen disc read errors.quote:
Waarom vragen naar nieuwe games als je je backlog wil wegwerken? Ga eerst dat maar doenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zijn er nog mensen die LEUKE spellen spelen op de 360?
Ik ben m'n backlog aan het weg werken. Iemand nog aanraders voor XBLA games?
Maakt nog steeds veel herrie, vooral vergeleken met de PS3.quote:
quote:
Als jij graag een Toyota Prius wil rijden doe je dat maar in GTA IVquote:Zitten er alleen racewagens in? dat vind ik nooit tof ik wil juist die huis tuin en keuken wagens er in hebben!
Grid track en car listquote:Cars:
-DALLARA FORMULA 3
-FJ 1000
-BMW 320si
-CHEVROLET CORVETTE C5-R
-CHEVROLET CORVETTE C6-R
-CHEVROLET CAMARO CONCEPT
-CHEVROLET LACETTI
-MAZDA 787B
-MAZDA RX-7 FD3S
-TOYOTA SUPRA
-TOYOTA COROLLA GT-S (AE86)
-TOYOTA SOARER (JZZ30)
-SUBARU IMPREZA
-PONTIAC GTO
-NISSAN 350Z
-NISSAN SILVIA
-NISSAN SKYLINE GT-R Z-TUNE
-NISSAN R390 GT-1
-TVR TUSCAN CHALLENGE
-PORSCHE 911 GT3 RSR
-PANOZ ESPERANTE
-SPYKER C8 SPYDER
-LAMBORGHINI MURCIELAGO RGT
-ASTON MARTIN DBR9
-SALEEN S7R
-COURAGE C65
-COURAGE LC70
-LOLA B05/40
-LOLA B06/10
-FORD MUSTANG GT-R CONCEPT
-FORD MUSTANG BOSS 302
-DORAN RACING JE4
-DODGE VIPER SRT10
-MOPAR DODGE CHARGER SRT8 DRIFT
-DODGE CHALLENGER CONCEPT
-KOENIGSEGG CCXR
-KOENIGSEGG CCGT
-PAGANI ZONDA R
-AUDI R10 TDI
-CREATION CA06/H-JUDD
-JUPITER EAGLERAY MK5
-HONDA NSX-R
-PLYMOUTH AAR ‘CUDA
Tracks:
-Circuito del Jarama
-Nürburgring GP-Streckenlayout
-Donington Park
-Istanbul Park
-Milan
-Le Mans
-Circuit de Spa-Francorchamps
-Otukama Grand Circuit
-Yokohama Docks
-Shibuya
-Mount Haruna
-San Francisco
-Washington DC
-Detroit
-Long Beach
Nu noem je wel meteen de ergste opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:02 schreef Sackboy het volgende:
Als jij graag een Toyota Prius wil rijden doe je dat maar in GTA IV
nee dit is het ergstequote:
Er is natuurlijk een reden waarom ze in de backlog staan, en XBLA games kan ik op m'n parnernet account draaien.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom vragen naar nieuwe games als je je backlog wil wegwerken? Ga eerst dat maar doen
Zoiets ja, en hij gaat roeleren, maar hij komt dus volgende weekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:33 schreef Sickert het volgende:
Castle Crashers?
wat moet ik me er bij voorstellen?
een soort hack en slash vanaf de zijkant?
deed me meteen aan soldat denken eerlijk gezegd alleen is dat met pistolen e.d
Hier de trailer:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:33 schreef Sickert het volgende:
Castle Crashers?
wat moet ik me er bij voorstellen?
een soort hack en slash vanaf de zijkant?
deed me meteen aan soldat denken eerlijk gezegd alleen is dat met pistolen e.d
Nee, er zijn unlockable characters. Lees mn blog maar! (of de Dev Blog uit de OPquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Maar het blue, red, green gedoe is dus weg met de poppetjes, aangezien de nieuwe screens andere poppetjes tonen.
Inderdaad, Fight Night ziet er echt zoveel beter uit. Misschien dat een demo me nog kan overtuigen van Prizefighter maar waarschijnlijk wacht ik gewoon op Fight Night Round 4quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat Don King present Pricefighter ziet er ook karig uit in vergelijk met Fight Night Round 3 (2 jaar oud spel)
Eerste 2K game sinds een tijdje dat me grafisch tegenvalt, gameplay zag er wel leuk uit als ik die trailers mag geloven.
Yup, daarnaast zijn alle DBZ spellen natuurlijk hetzelfde alleen is dit de 1e voor de Next-Gen, ben bang dat ik hem ga kopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:27 schreef Scarface2004 het volgende:
En de DBZ demo is te kort, en zit daar nog verschil in ofzo.
Ik speelde 3 jaar geleden ook een DBZ spel op de ps2 en Burst Limit lijkt er verdacht veel op.
Alle gevechten die in de serie plaats hebben gevonden kun je nu zelf ervaren?
quote:
quote:
Zit daar niet ook gewoon 2 jaar garantie op?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar een nieuwe controller moeten kopen, een zwarte op ebay, 33 euro!
Mijn A knop hangt van diegene die ik nu heb
Ja die is dus al 6 maanden voorbijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit daar niet ook gewoon 2 jaar garantie op?
Dan koop je een nieuwe en stuur je met de nieuwe bon de oude controller opquote:
Waarom zo duur, ze staan er ook voor ¤23 inclusief.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar een nieuwe controller moeten kopen, een zwarte op ebay, 33 euro!
Sneaky Bastardquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe en stuur je met de nieuwe bon de oude controller op
Plastice hong kong troep.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom zo duur, ze staan er ook voor ¤23 inclusief.
Ik heb natuurlijk 3 maanden geleden een nieuwe xbox gekocht, zeg ik wel dat die daar van is, heb ik wel weer 3 controllers, iemand een controller kopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe en stuur je met de nieuwe bon de oude controller op
Is precies dezelfde als die je hier in de winkel koopt hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is precies dezelfde als die je hier in de winkel koopt hoor
Nee tuurlijk niet.quote:
Er is veel mis met een roze controller Edjequote:Op zondag 18 mei 2008 15:17 schreef Edwinuss het volgende:
Maar over die controller van mij: Het is gewoon een 2e controller. De andere doet het nog gewoon. En wat is er mis met Roze
niet als je vriendin het betaaldquote:Op zondag 18 mei 2008 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is veel mis met een roze controller Edje
Dan nog had je een witte moeten eisen maargoed!!quote:
het al machtige :quote:Op zondag 18 mei 2008 17:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan nog had je een witte moeten eisen maargoed!!
Komt er nog een leuke games uit binnen nu en 2 weken?
Die komt niet binnen nu en twee weken uit. Deze wel:quote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het al machtige :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat een plaatje meer zegt als 1000 woorden
Heb je die ergens voor een zacht prijsje gevonden? Ik twijfel nog of ik de gold edition moet nemen of de normale.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Zo mijn games voor Juni staan in bestelling
Ninja Gaiden, GRID, Bourne Conspiracy, MGS4, Top Spin 3 en Battlefield bad company
Twijfelen omdat?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik de gold edition moet nemen of de normale.
Is dat het enige verschil? Oh ik dacht dat er meer bij zat.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Twijfelen omdat?![]()
Alleen voor die 3/4 extra wapens die gewoon al bij normale editie horen te zitten?
Destijds voor 51 euro bij zuiderpark, nu is die daar al 57 ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je die ergens voor een zacht prijsje gevonden? Ik twijfel nog of ik de gold edition moet nemen of de normale.
op MGS4 na geen ECHTE topper die ertussen zit... Ninja Gaiden is niet mijn ding ...het zijn weer matige maanden... ik wacht op de nieuwe Star Wars en GoW 2 ... Soul Calibur 4 moet ik even aankijken, en Lego Indiana Jones haal ik misschien wel voor een leuk prijsjequote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je die ergens voor een zacht prijsje gevonden? Ik twijfel nog of ik de gold edition moet nemen of de normale.
Nouja of je moet het doen voor de gebruikelijke extra's als behind the scenes. Maar goed ik denk dat er maar weinig mensen zijn die rijkhalzend uitkijken naar wat er achter de schermen bij Dice gebeurtquote:Op zondag 18 mei 2008 19:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is dat het enige verschil? Oh ik dacht dat er meer bij zat.
Optical kabeltje!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je Rock Band ook met de GH3 gitaar spelen?
edit:
En waar is dat zwarte gaatje voor op de kabel?
[ afbeelding ]
Gvd je hebt gelijk man hoe kan ik Civilization Revolution missenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:04 schreef Wessiej het volgende:
Niet veel soeps? Men der komen echt veel goede games uit in juni en juli : (dit zijn alle games, niet allemaal goed uiteraard)
Race Driver GRID
PDC World Championship Darts 2008
Monster Jam
Enemy Territory: Quake Wars
Ninja Gaiden 2 Fighting
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
Lost Planet: Extreme Condition - Colonies Edition
Dragon Ball Z: Burst Limit
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Don King Presents: Prizefighter
Civilization Revolutio
NASCAR 09
Top Spin 3
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
SBK-08 Superbike World Championship
Battlefield: Bad Company
Kung Fu Panda
The Incredible Hulk
The Bourne Conspiracy
Smash Court Tennis 3
Hellboy: The Science of Evil Action
Unreal Tournament III
WALL-E Action/Adventure
Guitar Hero: Aerosmith Music
Beijing 2008
Soulcalibur IV
ZOMG! GOTY! Hoe konden we die vergeten..quote:
Barney Loverquote:Op zondag 18 mei 2008 21:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
ZOMG! GOTY! Hoe konden we die vergeten..
Dit zijn geen lijstjes, dit zijn alle games die in Juni en Juli uitkomenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Lijstjes
De games die interessant zijn is natuurlijk puur persoonlijk. Zelf heb ik genoeg aan NG II en MGS 4 volgende maand. En heel misschien nog BC in die maand alhoewel me dat erg stug lijkt.
Is dat die arrogante vetklep?quote:
Je weet toch.. Waar jij die poster van boven je bed hebt hangen!quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet toch.. Waar jij die poster van boven je bed hebt hangen!
[ afbeelding ]
ik kijk niet op een paar dagenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die komt niet binnen nu en twee weken uit. Deze wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik vragen waarom Civilization Revolution niet?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Nee, voor mij worden het GRiD, Bad Company, Top Spin 3 en Beijing 2008 uit dat lijstje.
En misschien Enemy Territory Quake Wars.. Wordt dat wat?
Niet echt mijn type spelquote:Op zondag 18 mei 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom Civilization Revolution niet?
Oke jammer hij lijkt me wel de moeite waard! Even afwachten nog of het je het lekker rustig kunt spelen of dat het een hectische bedoeling wordt.quote:
dat nieuwe bloed ziet er echt stukken beter uit , alleen jammer dat het teveel fps isquote:Op maandag 19 mei 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe beelden Project Origin
Creapy shit
Heb F.E.A.R nog steeds niet aangeschaft![]()
Jaquote:Op zondag 18 mei 2008 23:58 schreef Scarface2004 het volgende:
ff snel vraagje.
Is Civ. Rev. turn based?
FEAR roxors my boxors, maar die uitbreidingen zijn echt zoooo enorm slecht, die hebben de franchise echt verpest. Vooral die laatste is gewoon een fan-made map pack lijkt het wel.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat nieuwe bloed ziet er echt stukken beter uit , alleen jammer dat het teveel fps is
was snel uitgekeken op f.e.a.r toen ik de demo speelde
FEAR was dodelijk...quote:Op maandag 19 mei 2008 09:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
FEAR roxors my boxors, maar die uitbreidingen zijn echt zoooo enorm slecht, die hebben de franchise echt verpest. Vooral die laatste is gewoon een fan-made map pack lijkt het wel.
Mensen allemaal Stubbs downloaden, geniaal spelquote:Content: Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Price: 1200 Microsoft Points
Availability: Not available in Austria, Switzerland, Germany, Korea and Japan
Size: 1.92 GB
Dash Text: [ESRB: M (MATURE) CRUDE HUMOR, BLOOD AND GORE, INTENSE VIOLENCE, SEXUAL THEMES, STRONG LANGUAGE] Local Multiplayer 2, 5.1 Surround Sound. GAME-PLAY ALERT: This game has been fully tested to successfully play on your Xbox 360 console. However, in some cases, you may see some minor irregularities with audio/video for brief periods. For more details, see www.xbox.com/xboxoriginals. Punchbowl is a paradise of hovercars and helper robots, where crime and pollution simply don't exist. It's the perfect city: safe, clean, and convenient. Stubbs can't wait to move in … and have the last laugh on humanity. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Content: Gauntlet: Seven Sorrows
Price: 1200 Microsoft Points
Availability: Not available in Japan or Korea
Size: 1.17 GB
Dash Text: [ESRB: T (TEEN) VIOLENCE] Local Multiplayer 2-4. GAME-PLAY ALERT: This game has been fully tested to successfully play on your Xbox 360 console. However, in some cases, you may see some minor irregularities with audio/video for brief periods. For more details, see www.xbox.com/xboxoriginals. Seven Sorrows is the fusion of fantasy fighting action with the strategy and fascination of user-friendly RPG elements, challenging gamers in solo play, co-op, and a thriving online community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
ER!quote:
Zorg dat er 175w op de doos staat. Dan zit je altijd goed.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:04 schreef Thrilled het volgende:
welke 'versie' van de xbox kan ik het beste kopen? Ik begreep dat er 3 verschillende zijn, en dat je ook nog met je disk-drive zit ofzo? verschillende productie-codes etc? Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik nam aan dat je gewoon bij een willekeurige Nederlandse (fysieke) winkel hier in de stad gewoon een goede xbox koopt toch? Of moet je écht ergens op letten?
En hoe zit het dan met "Falcon" of de BenQ drive? en dat RROD-gebeuren?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zorg dat er 175w op de doos staat. Dan zit je altijd goed.
zit er allemaal in als er 175watt op staat ( stroom verbruik )quote:Op maandag 19 mei 2008 14:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met "Falcon" of de BenQ drive? en dat RROD-gebeuren?
Nieuwe lichting xboxen zijn echtquote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zit er allemaal in als er 175watt op staat ( stroom verbruik )
en dus weinig kans op een RROD
jammer dat het zolang moest durenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nieuwe lichting xboxen zijn echtHelemaal geen problemen meer mee
Ja dan mag je niet klagen neequote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer dat het zolang moest duren![]()
al heb ik zelf niks te klagen , op het lawaai en af en toe disc read errors na
werkt die altijd
Zo heb ik ook lang gepraat Jorgen maar ben nu wel blij dat ik toch een andere heb!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer dat het zolang moest duren![]()
al heb ik zelf niks te klagen , op het lawaai en af en toe disc read errors na
werkt die altijd
ja maar nog een keer een 360 importeren is zo duurquote:Op maandag 19 mei 2008 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo heb ik ook lang gepraat Jorgen maar ben nu wel blij dat ik toch een andere heb!
Ach joh, overhypte glijmiddelblinkgamequote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Man die demo van Ninja Gaiden II laat wel erg lang op zich wachten
eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach joh, overhypte glijmiddelblinkgame
true true...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik dacht dat er qua HDMI geen verschil meer zat tussen de normale witte en de bling-negert variant?
inderdaad ,ik wil NU ledematen zien vliegen en onthoofdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Man die demo van Ninja Gaiden II laat wel erg lang op zich wachten
Zegt meneertje die liever de avonturen beleefd van iemand die zijn tas moet ophalen uit het Amerikaanse consulaatquote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Een artikel in het Xbox World 360 magazine heeft veel stof doen opwaaien omtrent de game Splinter Cell: Conviction. Fans van de serie houden al enige tijd hun adem in. Volgens Xbox World 360 zullen zij echter nog lange tijd moeten wachten op de release van het eerstvolgende deel. De game zou namelijk pas tijdens kerst 2009 of begin 2010 verschijnen.
Xbox World 360 magazine zegt dat er een besluit binnen Ubisoft is genomen om de game terug naar de tekentafels te brengen. Hierdoor zou vrijwel het hele project opnieuw moeten starten. Een release voor kerst 2009 hoeven wij daarom niet te verwachten.
Deze speculaties zijn direct ontkend door de mensen van Ubisoft. Wel houden ze vervolgens hun mond stijf gesloten over de status van de ontwikkeling van Splinter Cell: Conviction. De game zou in eerste instantie namelijk in 2007 verschijnen en ook in 2008 hebben we tot nu toe weinig vernomen. Men verwacht meer informatie tijdens de UbiDays, die volgende week in Parijs plaatsvinden.
Ubidaysquote:
De teasersite van de Ubidays is online!quote:
Potverquote:
SNOWBOARDGAME!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En een filmpje van een onaangekondigde game, wat lijkt op een snowboardgame
instant buyquote:
quote:Apparently this game will get a 6/10 or a 7/10 in Edge magazine, according to the preview they have on their website. Thye gave the first a 9. Its a shame as NG1 is my favourite action game of all time
"the camera is such a surprisingly big issue. It is a constant problem: obscuring foes, breaking up combos, losing track of Ryu, and flicking back and forth between positions.
"Other irritants largely come down to personal preference: the increasing dependence on demons and other magical foes (in short, distance attacks) as the stages wear on, the rather anodyne puzzles, the usual ineffectiveness of your shuriken. The bosses for the first three stages present no challenge on the highest difficulty setting available
http://www.next-gen.biz/index.php?op...10470&Itemid=2
Ik zat gisteren nog even naar een aantal videos te kijken en de camera is inderdaad een groot disaster op het eerste gezichtquote:
Ja staan gewoon bij je 'friends'. Volgens mij logt ie standaard in op je MSN tenzij je anders in hebt gesteld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:23 schreef ZigoSOS het volgende:
Vraagje, heb ook net een Xbox 360.
Toen ik een account aanmaakte voor xbox live enzo, zag ik heel ff een lijstje van iedereen met xbox live uit mn msn lijst (maar toen liep ie vast), kan ik dat nu ergens opnieuw zien? Dus wie er allemaal xbox live hebben uit mn msn-lijst, en met welke gamertag?
Die met de oude games is een oude versie van de premium. Ik denk dat je beter af bent zo. Forza en Viva Pinata zijn toch suf.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:18 schreef Thrilled het volgende:
Net dus de xbox 360 gekocht met gta 4.. alleen heb het idee dat er iets niet helemaal kloptEr stonden 8 dozen op een rij, 2 prijskaartjes, allebei 269 euro.. op enkele dozen zat een sticker dat er Forza + 'een of andere game' bij zat, en op sommige zag ik die niet zitten. maar alle dozen stonden gedraaid dus dacht dat het voor elke doos gold. Kom ik thuis, zitten die 2 games er niet bij, dus ik ga vanavond nog even terug met het bonnetje, even vragen hoe of wat
Het lijkt me dat de camera in NG2 niet slechter zal zijn dan in NG1quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog even naar een aantal videos te kijken en de camera is inderdaad een groot disaster op het eerste gezichtIn deel 1 vond ik 'm ook al niet bepaald optimaal. Hebben ze nou niks geleerd?
![]()
Ergens dringt het tot me door dat ze hier best aan hadden kunnen werken maar MS heeft ze onder druk gezet. Het spel was in februari voor 60% klaar en om vervolgens die overige 40% in maar 3 maanden tijd af te ronden is iets wat je zelden ziet. Waarom allemaal? Puur om een antwoord te hebben op Sony's killerapp: MGS 4.
Nou had ik het spel al besteld en ging ik er al vanuit dat dit meer een update zou gaan worden, alleen van een voorlopig laatste deel had ik stiekem op meer gehoopt.
Het artikel staat btw niet meer online. Enig idee?
Oh okquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die met de oude games is een oude versie van de premium. Ik denk dat je beter af bent zo. Forza en Viva Pinata zijn toch suf.
Je hebt nu de RRoD vrije Xbox, die zou ik lekker houden dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:18 schreef Thrilled het volgende:
Net dus de xbox 360 gekocht met gta 4.. alleen heb het idee dat er iets niet helemaal kloptEr stonden 8 dozen op een rij, 2 prijskaartjes, allebei 269 euro.. op enkele dozen zat een sticker dat er Forza + 'een of andere game' bij zat, en op sommige zag ik die niet zitten. maar alle dozen stonden gedraaid dus dacht dat het voor elke doos gold. Kom ik thuis, zitten die 2 games er niet bij, dus ik ga vanavond nog even terug met het bonnetje, even vragen hoe of wat
Niks mis met die camera van NG1, helemaal niks mis met NG1 zelfs..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de camera in NG2 niet slechter zal zijn dan in NG1Die was inderdaad niet heel optimaal, maar lang niet zo erg als iedereen zegt
Ik denk ook niet dat het te maken heeft met druk van MS, want ze hadden (of hebben) natuurlijk al vanaf het begin kunnen werken aan de camera (dat is wel een belangrijk element van de gameplay)
Trouwens, de datum van NG2 was een week eerder bekend dan die van MGS4
Ja maar dat wil ik juist niet. Ik kreeg aan het begin een overzicht van alle mensen met xbox live en hun gamertags (uit mijn msn-lijst) en toen was ik niet ingelogd. Was gewoon een soort lijstje en van daaruit kon je ze allemaal meteen toevoegen. Dat lijstje wil ik weer kunnen zien, maar ik weet niet hoe of waar dat kan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja staan gewoon bij je 'friends'. Volgens mij logt ie standaard in op je MSN tenzij je anders in hebt gesteld.
Weet niet welk lijstje dat dan is. Weet alleen dat als ik ben ingelogd ik ook de MSN mensen die op dat moment op live zitten ook gelijk kan toevoegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:26 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik juist niet. Ik kreeg aan het begin een overzicht van alle mensen met xbox live en hun gamertags (uit mijn msn-lijst) en toen was ik niet ingelogd. Was gewoon een soort lijstje en van daaruit kon je ze allemaal meteen toevoegen. Dat lijstje wil ik weer kunnen zien, maar ik weet niet hoe of waar dat kan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
MGS4 wordt echt geen reet aan![]()
Robots die koe geluiden maken
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Al geruime tijd niks van het spel vernomen zo te horen...
bioshock verkopenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:40 schreef Platina het volgende:
[TK] 8 Xbox360 spellen.
Verkoop me games, bijna allemaal toppers!
Bioshock, CoD 4, Halo 3 Limited, DMC 4 Limited, Burnout, Flatout, GTA IV, Assassins Creed, Rainbow Six,
Moest het fftjes spammen
domquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij stapt over naar de PS3. Niet zo'n heel gekke keuze. [ afbeelding ]
Onzin, als een FPS game mij weet te boeien tot het einde is het een goede game.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij stapt over naar de PS3. Niet zo'n heel gekke keuze. [ afbeelding ]
Ik heb hem altijd op de pc gespeeldquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:02 schreef -Dries- het volgende:
De camera is gewoon precies tzelfde als in de vorige delen..
Hij komt ook op de PS3 uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onzin, als een FPS game mij weet te boeien tot het einde is het een goede game.
Ik vind het wel heel gaaf dat ze die traps e.d. in de game hebben verwerkt, en er geen enorme standaard shooter van hebben gemaakt. En dat slime-spul is helemaal hip.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghostbusters: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/218841.html
Ziet er helaas maar een beetje saai en eentonig uit. Veel te stil ook, ik wil de acteurs horen praten en de spoken horen gillen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onzin, als een FPS game mij weet te boeien tot het einde is het een goede game.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Bioshock is een overhypte game. TeleurstellingVooral tegen het einde aan.
Eindredactie Gamesquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
Shame on youquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
Dude heb je de game uberhaupt wel gespeeld? Monstertjes? wtf? Spel is enorm sfeervol, en gewoon vet. Heb zelden meer in een game gezeten dan tijdens de latere Big Daddy-gevechten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook niet tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude heb je de game uberhaupt wel gespeeld? Monstertjes? wtf? Spel is enorm sfeervol, en gewoon vet. Heb zelden meer in een game gezeten dan tijdens de latere Big Daddy-gevechten.
Nee dan was het schaap al helemaal over de dam!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat de game slecht is?![]()
Meningen zijn net kontgaten: iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat de game slecht is?Technisch, grafisch en verhaalswijze gezien is het een topper.
Alleen was het gewoon echt niets voor mij en daarom viel hij naar mijn verwachtingen nogal tegen voor mij.
Eerst begrijpend lezen, dan pas huilen.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meningen zijn net kontgaten: iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou.
Het ziet er maar een beetje eentonig uit..quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel gaaf dat ze die traps e.d. in de game hebben verwerkt, en er geen enorme standaard shooter van hebben gemaakt. En dat slime-spul is helemaal hip.
Hoezo slechte engelse vertalingquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meningen zijn net kontgaten: iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou.
waar??quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef Wessiej het volgende:
Lego Indiana Jones ook besteld, 38 euro is er ook geen prijs voor
Jij koopt toch geen spel net of je die instrumenten zou kopen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef RacerDKB het volgende:
Rock Band is wel tof, heb het net even een uurtje gespeeld met mijn GH3 gitaar.
De nummers zijn leuk, en de gameplay is wel tof. Qua layout enzo is het beter dan GH3, je kan bijvoorbeeld zien hoe ver je bent tijdens een nummer, en de solo's zijn meer uitgewerkt. Je krijg bijvoorbeeld losse punten voor een solo, en tijdens het solo zie je hoeveel % je gaat krijgen.
Maar, het is véél te makkelijk. Ik speel GH nog niet zo lang, en haal bij GH2 gemiddeld op medium een procentje of 95, en bij GH3 iets van 90%. Maar het eerste nummer dat ik speelde in Rock Band op medium had ik op 99% (Here it Goes Again), en het 2e nummer dat ik speelde (Blitzkrieg Pop) op 100%.
Wel een tof spel hoor, alleen jammer dat de instrumenten en de game nog niet in Nederland uit zijn, en dat als ze komen ze te duur worden.
Als de instrumenten hier in Nederland te koop zijn koop ik ze. Behalve als GH4 eerder uit komt, dan koop ik dat pakket.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij koopt toch geen spel net of je die instrumenten zou kopen.
Dat zijn mock-ups meestal..quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
het ziet er behoorlijk cheap ass uit. Dus ga er maar niet vanuit.
quote:
Ehh.. mja.. whatever dude..quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus, het spijt me dat ik dat niet wist.
moet je demo downloaden op de PC en checken of het tof is ja of nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ehh.. mja.. whatever dude..![]()
Weet iemand of Enemy Territory: Quake Wars wat wordt? Was het tof op de pc?
Heb de game op de pc en vond het een matig spel, zag er tof uit met die objective's, maar dat gebeurde toch nooit omdat het altijd gewoon schieten was, opdrachten kon je daarom nooit behalen en dus was de essentie van het spel eigenlijk weg.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ehh.. mja.. whatever dude..![]()
Weet iemand of Enemy Territory: Quake Wars wat wordt? Was het tof op de pc?
Thanks, dan wacht ik nog even de reviews af. Wou hem bijna bestellen bij Gamehubs voor 32 eurootjes.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb de game op de pc en vond het een matig spel, zag er tof uit met die objective's, maar dat gebeurde toch nooit omdat het altijd gewoon schieten was, opdrachten kon je daarom nooit behalen en dus was de essentie van het spel eigenlijk weg.
Dan krijg je gewoon je geld terug. No big deal toch? Ze versturen hem sowieso niet als ie niet regiovrij blijkt te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:26 schreef Wessiej het volgende:
Waarom zou je hem al bestellen als je nog niet weet of die regio vrij is?
Wat is je bron? Want op Gamehubs staat dat ie regiovrij is, op eBay staat wordt ook een aantal keer gemeldt dat ie regiovrij is, en Lego Star Wars was ook regiovrij.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij is NIET regio vrij dus daar bestellen is alleen zonde van je geld.
Skate 2quote:De eerste teaservideo's van Skate 2 zijn inmiddels uitgebracht, uit deze video's is nu ook bekend geworden wat EA met Skate 2 precies gaat doen.
De sequel speelt zich vijf jaar na het origineel af en San Vanelona is inmiddels een andere plaats geworden. Kort na het winnen van de Skater of the Year prijs is je karakter verdwenen en niemand weet wat er precies aan de hand is. De overige skaters zien je graag terugkeren, in de vijf jaar heeft de politie namelijk hard opgetreden tegen de skaters. Overal zijn "No Skating" borden opgehangen en rails zijn ontoegankelijk gemaakt om nog langer op te grinden.
Skate 2 heeft nog geen datum, maar lijkt in het najaar uit te gaan komen.
O nevermind than, ander spel in gedachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat is je bron? Want op Gamehubs staat dat ie regiovrij is, op eBay staat wordt ook een aantal keer gemeldt dat ie regiovrij is, en Lego Star Wars was ook regiovrij.
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:08 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.gamehubs.com/X(...)wide-compatible.html
Iemand die dat wel eens besteld heeft en weet of die echt World Compatible is?
Dat is mooi, stuk goedkoper dan hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.
Wat een onzin verhaalquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
The state of the next-gen video game console
Ga weg man rond 2010 of 2011 is er weer een nieuwe Xboxquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
The state of the next-gen video game console
Dit heb ik ook bij Psychonauts, ook nog geen oplossing voor kunnen vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje! Ik heb net Fable gedownload op me 360, maar het beeldformaat is fuckedHet heeft het formaat van een normale TV, dus hij vult de zijkanten van mijn breedbeeld niet. Die zijn dus zwart. Bij filmpjes zijn zelfs ook de boven en onderkant zwarte randen, waardoor het dus net een schilderij lijkt. Help?
Goede tip Wesquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.
Idd Wes dat is vet goedkoop!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spang die tanga. Aight. [ afbeelding ]
quote:
quote:
voordat ik GTA had speelde ik het heel veel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:19 schreef Digixz het volgende:
Wordt Team Fortress 2 nog wel eens gespeeld op Live ofniet?
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:44 schreef Sackboy het volgende:
Tom Clancy's H.A.W.X.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Cell-shaded FTLquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screens van nieuwe Prince of Persia:
http://www.gfdata.de/archiv05-2008-gamefront/3790.html
(dit zijn die screens uit dat magazine, maar nu op normaal formaat en in goeie kwaliteit).
Ik ben er nog geen fan van iig.
Heb m'n Wii verkocht voor een 360. Mee laten slepen door de hype van de Wii en het was vooral de prijs van de arcade en het uitkomen van GTA dat ik de overstap maakte. Zeker geen spijt van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
De Wii is over z'n hoogtepunt heen denk ik inderdaad, en de PS3 zie ik nog wel flink groeien maar dat de X360 zo ineens doodslaat als een lauw biertje lijkt me erg sterk.
Vet, ik hou wel van dat Shell Shaded!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screens van nieuwe Prince of Persia:
http://www.gfdata.de/archiv05-2008-gamefront/3790.html
(dit zijn die screens uit dat magazine, maar nu op normaal formaat en in goeie kwaliteit).
Ik ben er nog geen fan van iig.
Dan moet je echt vertellen welke games dat zijn want van 99% van de wii games kan je gewoon chillend op de bank spelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:13 schreef Thrilled het volgende:
De wii is een heel leuk concept, maar niet geschikt voor de hardcore gamers.. mijn maat heeft een wii en ik heb na 30 minuten spelen écht wel genoeg van dat ding.. ik wil niet moe worden van gamenIk wil uuuuren kunnen zitten/hangen/liggen om te genieten van een game.. en zeker geen spierpijn hebben de volgende dag zodat ik niet net zo goed kan gamen als de dag ervoor
Is dat niet een beeeeeetje ver gezocht? Ik snap dat je als WII-fan ergens over wil praten. Maar snij dan een ander onderwerp aan ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarnaast is de wii 100x meer hardcore dan de 360Zie ook Nintendo: Wii gamers zijn Hardcore gamers
wii sports, met name boxenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan moet je echt vertellen welke games dat zijn want van 99% van de wii games kan je gewoon chillend op de bank spelen
Daarnaast is de wii 100x meer hardcore dan de 360Zie ook Nintendo: Wii gamers zijn Hardcore gamers
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:41 schreef Sackboy het volgende:
Wii vs Xbox 360-discussie..
Had ik dat grafiekje maar nooit gepost
ik had em na 1 week verkochtquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:51 schreef _GdR_ het volgende:
de wii is kut.
ben blij dat ik een 360 hebt. mn wii is inmiddels al 3maanden aan t logeren bij een vriendin.
Wat is jouw probleem zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?
ik verkoop nooit (meer) een console. je krijgt dr altijd spijt van.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Wii jongenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan moet je echt vertellen welke games dat zijn want van 99% van de wii games kan je gewoon chillend op de bank spelen
Het was wel leuk stof doen opwaaienquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Wii jongenNiemand wil dat ding
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het was wel leuk stof doen opwaaien
Verder is de toegevoegde waarde van de mote wel dat het echt wel superchil speelt en je niet je handen bijelkaar houd zo met conventionele controllers. Dit verder niet ter discussie hoor, ik hou ook van 360 controllersEn iedereen is aardig hier
Beetje naief. Behalve AQuila. Dat is een fanboy
Ja.. Over zijn hoogtepunt.. Op het punt dat WiiFit uitkomt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
De Wii is over z'n hoogtepunt heen denk ik inderdaad, en de PS3 zie ik nog wel flink groeien maar dat de X360 zo ineens doodslaat als een lauw biertje lijkt me erg sterk.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:22 schreef disjfa het volgende:
De xbox360 gaat de wii achterna met hun mooie nieuwe controllert
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
Oke, jij je zin, de Wii verkoopt nog 30 miljard units komende maand. Laten we het dan nu alsjeblieft weer over de X360 hebben.
* disjfa heeft al een lightsaber in de kast liggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja Disfja die Wiimote van de xbox wordt veel vetterMisschien wordt het wel zo'n echte lightsaber
![]()
Ja, de zwellingen zijn gelukkig weg, maar de blauwe plekken zitten er nogsteedsquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
* disjfa heeft al een lightsaber in de kast liggen
Serieus. Laats liep spanky koei ermee te slaan voor, voor als je me niet gelooft.
Ja. Heb ik speciaal gedaan zodat het wat rustiger is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, de zwellingen zijn gelukkig weg, maar de blauwe plekken zitten er nogsteeds
Overigens vind ik het wel opvallend dat dit Xbox 360 topic veel langzamer loopt dan de vorige topics... Zal het aan de titel van het topic liggen?
dat is inderdaad een lastige ja , aangezien je vaak door je potions heen bent op dat punt .quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:46 schreef Digixz het volgende:
Ik zit met ninja gaiden 1 vast bij dat kutpaard. De 2e boss
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het kwam me al bekend voor toen ik het typtequote:
Wees eerlijk : Die sjaak staat altijd in de belangstelling.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het kwam me al bekend voor toen ik het typte
Pff, wat ben jij zielig bezig zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wees eerlijk : Die sjaak staat altijd in de belangstelling.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Pff, wat ben jij zielig bezig zeg![]()
Kun je me nu met rust laten met je relposts de hele tijd? Ga lekker buiten spelen ofzo..
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wees eerlijk : Die sjaak staat altijd in de belangstelling.
Hij is er weerquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb the Club gekocht, nog meer mensen hier die hem hebben? Wel een vet spel!!
En dat voor maar 30 euro's ^_^
Dat Oranjefan gedoe is dat er ook in een duitse variantquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja.
Ok. Landverrader.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat Oranjefan gedoe is dat er ook in een duitse variant
Eens een fan altijd een fan he. Meneer de clubhoer is daar niet bekend mee zo te horen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
oranje fan. Fucking bullshit we komen die eerste ronde niet eens door
maargoed cyb ik zie dat je voor ajax bent dus je bent wel vaker fan van het verliezende team
PES 09 ja. Ik pwn je.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Hou niet zo van dat 'club' gedoe, doe mij maar gewoon een goede wedstrijd kan me weinig schelen wie speelt :p
En Jorien pwnt jou weerquote:
Haha Jorien...quote:
fixedquote:
Ik zou niet meer beginnen aan Fable je kunt het beter even uitzingen met deze spellen en dan tegen die tijd Fable 2 halen. Alhoewel fable wel een vet spel was natuurlijk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wanneer is Castle Crashers te downloaden? En is Fable nog de moeite waard om te downloaden?
Niet dat ik op dit moment niks te spelen heb ofzo, vandaag Orange Box gekocht, Assasins Creed is nog niet uitgespeeld, GTA IV ook niet, Skate ook nog niet en laat staan Forza 2 (:O) en Viva Piñata...
Hey het werd tijd. Eindelijk geen PS2 engine meerquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
fixed![]()
PES 09 komt er misschien niet eens, omdat Konami zegt twee jaar nodig te hebben om eindelijk een next-gen footie te maken, en deze ook van de grond af op te bouwen.
PES08 is geen PS2 engine en er is in principe vrij weinig mis mee. Het speelt nog steeds een stuk beter dan FIFA. Al is de voorsprong wel gigantisch aan het slinkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey het werd tijd. Eindelijk geen PS2 engine meer
PES 2008 gebruikt nog steeds dezelfde engine die ze al jaren gebruiken hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
PES08 is geen PS2 engine en er is in principe vrij weinig mis mee. Het speelt nog steeds een stuk beter dan FIFA. Al is de voorsprong wel gigantisch aan het slinken
Dat lijkt me sterk als je het everschil ziet tussen de PS2 versie en de Xbox, maar het zal wel kloppen dan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
PES 2008 gebruikt nog steeds dezelfde engine die ze al jaren gebruiken hoor.
Ben ik het absoluut niet mee eens, ik heb 08 ook geprobeerd, maar ik miste toch behoorlijk wat (oa scheidsrechters op het veld, schandalig dat die er niet zijn!). Het voelde absoluut niet zo als PES.quote:En ik vind Fifa tegenwoordig toch echt beter spelen. Ik ben lange tijd PES fan geweest maar het leek wel of het met elk spel slechter werd vanaf PES4. Fifa daarentegen is juist steeds beter geworden. Fifa 08 was een prima game, en Euro 2008 is nog een stuk beter. En als we de eerste geruchten mogen geloven gaat Fifa 09 iedereen behoorlijk verrassen. De gamesites die hem reeds hebben mogen spelen zijn er in ieder geval razend enthousiast over
Ze tweaken hem natuurlijk elk jaar, maar het is in essentie nog dezelfde engine die ze ook met de PS2 gebruikten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als je het everschil ziet tussen de PS2 versie en de Xbox, maar het zal wel kloppen dan.
Dat van die scheidsrechters ben ik helemaal met je eens, dat is gewoon lompquote:Ben ik het absoluut niet mee eens, ik heb 08 ook geprobeerd, maar ik miste toch behoorlijk wat (oa scheidsrechters op het veld, schandalig dat die er niet zijn!). Het voelde absoluut niet zo als PES.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:07 schreef Sackboy het volgende:
Resident Evil 5
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen twijfel mogelijk.quote:
pwndquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
oranje fan. Fucking bullshit we komen die eerste ronde niet eens door
maargoed cyb ik zie dat je voor ajax bent dus je bent wel vaker fan van het verliezende team
Hij is 25 bij de meeste winkelsquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb the Club gekocht, nog meer mensen hier die hem hebben? Wel een vet spel!!
En dat voor maar 30 euro's ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |