En hoe zit het dan met "Falcon" of de BenQ drive? en dat RROD-gebeuren?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zorg dat er 175w op de doos staat. Dan zit je altijd goed.
zit er allemaal in als er 175watt op staat ( stroom verbruik )quote:Op maandag 19 mei 2008 14:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met "Falcon" of de BenQ drive? en dat RROD-gebeuren?
Nieuwe lichting xboxen zijn echtquote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zit er allemaal in als er 175watt op staat ( stroom verbruik )
en dus weinig kans op een RROD
jammer dat het zolang moest durenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nieuwe lichting xboxen zijn echtHelemaal geen problemen meer mee
Ja dan mag je niet klagen neequote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer dat het zolang moest duren![]()
al heb ik zelf niks te klagen , op het lawaai en af en toe disc read errors na
werkt die altijd
Zo heb ik ook lang gepraat Jorgen maar ben nu wel blij dat ik toch een andere heb!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer dat het zolang moest duren![]()
al heb ik zelf niks te klagen , op het lawaai en af en toe disc read errors na
werkt die altijd
ja maar nog een keer een 360 importeren is zo duurquote:Op maandag 19 mei 2008 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo heb ik ook lang gepraat Jorgen maar ben nu wel blij dat ik toch een andere heb!
Ach joh, overhypte glijmiddelblinkgamequote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Man die demo van Ninja Gaiden II laat wel erg lang op zich wachten
eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach joh, overhypte glijmiddelblinkgame
true true...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik dacht dat er qua HDMI geen verschil meer zat tussen de normale witte en de bling-negert variant?
inderdaad ,ik wil NU ledematen zien vliegen en onthoofdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Man die demo van Ninja Gaiden II laat wel erg lang op zich wachten
Zegt meneertje die liever de avonturen beleefd van iemand die zijn tas moet ophalen uit het Amerikaanse consulaatquote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Een artikel in het Xbox World 360 magazine heeft veel stof doen opwaaien omtrent de game Splinter Cell: Conviction. Fans van de serie houden al enige tijd hun adem in. Volgens Xbox World 360 zullen zij echter nog lange tijd moeten wachten op de release van het eerstvolgende deel. De game zou namelijk pas tijdens kerst 2009 of begin 2010 verschijnen.
Xbox World 360 magazine zegt dat er een besluit binnen Ubisoft is genomen om de game terug naar de tekentafels te brengen. Hierdoor zou vrijwel het hele project opnieuw moeten starten. Een release voor kerst 2009 hoeven wij daarom niet te verwachten.
Deze speculaties zijn direct ontkend door de mensen van Ubisoft. Wel houden ze vervolgens hun mond stijf gesloten over de status van de ontwikkeling van Splinter Cell: Conviction. De game zou in eerste instantie namelijk in 2007 verschijnen en ook in 2008 hebben we tot nu toe weinig vernomen. Men verwacht meer informatie tijdens de UbiDays, die volgende week in Parijs plaatsvinden.
Ubidaysquote:
De teasersite van de Ubidays is online!quote:
Potverquote:
SNOWBOARDGAME!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En een filmpje van een onaangekondigde game, wat lijkt op een snowboardgame
instant buyquote:
quote:Apparently this game will get a 6/10 or a 7/10 in Edge magazine, according to the preview they have on their website. Thye gave the first a 9. Its a shame as NG1 is my favourite action game of all time
"the camera is such a surprisingly big issue. It is a constant problem: obscuring foes, breaking up combos, losing track of Ryu, and flicking back and forth between positions.
"Other irritants largely come down to personal preference: the increasing dependence on demons and other magical foes (in short, distance attacks) as the stages wear on, the rather anodyne puzzles, the usual ineffectiveness of your shuriken. The bosses for the first three stages present no challenge on the highest difficulty setting available
http://www.next-gen.biz/index.php?op...10470&Itemid=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |