ZOMG! GOTY! Hoe konden we die vergeten..quote:
Barney Loverquote:Op zondag 18 mei 2008 21:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
ZOMG! GOTY! Hoe konden we die vergeten..
Dit zijn geen lijstjes, dit zijn alle games die in Juni en Juli uitkomenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Lijstjes
De games die interessant zijn is natuurlijk puur persoonlijk. Zelf heb ik genoeg aan NG II en MGS 4 volgende maand. En heel misschien nog BC in die maand alhoewel me dat erg stug lijkt.
Is dat die arrogante vetklep?quote:
Je weet toch.. Waar jij die poster van boven je bed hebt hangen!quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet toch.. Waar jij die poster van boven je bed hebt hangen!
[ afbeelding ]
ik kijk niet op een paar dagenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die komt niet binnen nu en twee weken uit. Deze wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik vragen waarom Civilization Revolution niet?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Nee, voor mij worden het GRiD, Bad Company, Top Spin 3 en Beijing 2008 uit dat lijstje.
En misschien Enemy Territory Quake Wars.. Wordt dat wat?
Niet echt mijn type spelquote:Op zondag 18 mei 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom Civilization Revolution niet?
Oke jammer hij lijkt me wel de moeite waard! Even afwachten nog of het je het lekker rustig kunt spelen of dat het een hectische bedoeling wordt.quote:
dat nieuwe bloed ziet er echt stukken beter uit , alleen jammer dat het teveel fps isquote:Op maandag 19 mei 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe beelden Project Origin
Creapy shit
Heb F.E.A.R nog steeds niet aangeschaft![]()
Jaquote:Op zondag 18 mei 2008 23:58 schreef Scarface2004 het volgende:
ff snel vraagje.
Is Civ. Rev. turn based?
FEAR roxors my boxors, maar die uitbreidingen zijn echt zoooo enorm slecht, die hebben de franchise echt verpest. Vooral die laatste is gewoon een fan-made map pack lijkt het wel.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat nieuwe bloed ziet er echt stukken beter uit , alleen jammer dat het teveel fps is
was snel uitgekeken op f.e.a.r toen ik de demo speelde
FEAR was dodelijk...quote:Op maandag 19 mei 2008 09:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
FEAR roxors my boxors, maar die uitbreidingen zijn echt zoooo enorm slecht, die hebben de franchise echt verpest. Vooral die laatste is gewoon een fan-made map pack lijkt het wel.
Mensen allemaal Stubbs downloaden, geniaal spelquote:Content: Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Price: 1200 Microsoft Points
Availability: Not available in Austria, Switzerland, Germany, Korea and Japan
Size: 1.92 GB
Dash Text: [ESRB: M (MATURE) CRUDE HUMOR, BLOOD AND GORE, INTENSE VIOLENCE, SEXUAL THEMES, STRONG LANGUAGE] Local Multiplayer 2, 5.1 Surround Sound. GAME-PLAY ALERT: This game has been fully tested to successfully play on your Xbox 360 console. However, in some cases, you may see some minor irregularities with audio/video for brief periods. For more details, see www.xbox.com/xboxoriginals. Punchbowl is a paradise of hovercars and helper robots, where crime and pollution simply don't exist. It's the perfect city: safe, clean, and convenient. Stubbs can't wait to move in … and have the last laugh on humanity. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Content: Gauntlet: Seven Sorrows
Price: 1200 Microsoft Points
Availability: Not available in Japan or Korea
Size: 1.17 GB
Dash Text: [ESRB: T (TEEN) VIOLENCE] Local Multiplayer 2-4. GAME-PLAY ALERT: This game has been fully tested to successfully play on your Xbox 360 console. However, in some cases, you may see some minor irregularities with audio/video for brief periods. For more details, see www.xbox.com/xboxoriginals. Seven Sorrows is the fusion of fantasy fighting action with the strategy and fascination of user-friendly RPG elements, challenging gamers in solo play, co-op, and a thriving online community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
ER!quote:
Zorg dat er 175w op de doos staat. Dan zit je altijd goed.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:04 schreef Thrilled het volgende:
welke 'versie' van de xbox kan ik het beste kopen? Ik begreep dat er 3 verschillende zijn, en dat je ook nog met je disk-drive zit ofzo? verschillende productie-codes etc? Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik nam aan dat je gewoon bij een willekeurige Nederlandse (fysieke) winkel hier in de stad gewoon een goede xbox koopt toch? Of moet je écht ergens op letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |