Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Yup.quote:
quote:
Voor een TTT moet er toch echt wat door users gemaakt worden.quote:
Misschien was het inderdaad een beetje overtrokken om 'm gelijk dicht te pleuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:47 schreef Gellius het volgende:
Het is geen grmbl dag is een oeroud topic met een gedenkwaardige geschiedenis. De lange intervallen tussen de posts zijn op zichzelf al een indicatie van het wel en wee van de posters. Wie even de moeite neemt om het topic, en zijn illustere eerdere edities, door te nemen, begrijpt onmiddellijk dat niet ieder oud topic waarin weer eens gepost wordt een "kutkick" is. Beleefd verzoek het topic weer te openen, weg te laten zinken en een sporadische wedergeboorte te laten beleven.
O, en de offtopics te verwijderen..
Dude. wazaaaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:01 schreef zarGon het volgende:
Hola.
Welterusten topic en linkdump.quote:
Het is één punchline en that's it.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:12 schreef tong80 het volgende:
Heb je niks beters te doen cerror
Van Basten heeft de eerste Oranje afvallers bekend gemaakt
Wat is er nou weer mis met mijn topic ?
Wat is er mis met een punchlinequote:
Nee, de users moeten er wat mee kunnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een punchline
Moet ik er een verklaring bij zetten ?
Heeft een OP een minimaal aantal aan zinnen nodig
Omdat jij een godsgruwelijke irritante prutuser bent, waarom ze jou geen permban hebben gegeven is mij een raadsel.quote:
In B&H?quote:
Kom vechten dan? Of ben je bang dat je maagdenvlies scheurt?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Omdat jij een godsgruwelijke irritante prutuser bent, waarom ze jou geen permban hebben gegeven is mij een raadsel.
Deo was retorisch.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Kom vechten dan? Of ben je bang dat je maagdenvlies scheurt?
Ach gut jochie. Je fantopic ineens verdwenen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ben je ongesteld ofzo Cerror?
Je krijgt van mij een kratje bier als je gevoel voor humor hebt gekregen.
Nounou wat ee nfantopic was het zegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach gut jochie. Je fantopic ineens verdwenen?
Als dat humor was dan is Paul van Vliet nog steeds de bom.
Ja. Geestelijk gehandicapt volk een jaar geleden or so.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nounou wat ee nfantopic was het zeg!
En als je het had gelezen kon je zien dat er genoeg mensen waren die het grappig vonden
Wat maakt een kick nou weer uit als mensen het nog kunnen waarderen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja. Geestelijk gehandicapt volk een jaar geleden or so.
Ooit wel eens van het begrip kutkick gehoord überhaupt?
Hoe dan ook een kuttopic, kutkick, kutusers, kut wel... alles.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat maakt een kick nou weer uit als mensen het nog kunnen waarderen?
En het is trouwens maar ruim een maand geleden!
Er zijn een stuk of 60 positieve reacties, dat jij het niet leuk vind wil niet zeggen dat het een kuttopic isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe dan ook een kuttopic, kutkick, kutusers, kut wel... alles.
Ik zie geen heil in her-openen.
Dus zo'n beetje alle bagger moet open blijven omdat tig kutusers het tof vinden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 60 positieve reacties, dat jij het niet leuk vind wil niet zeggen dat het een kuttopic is
En heropenen hoeft van mij niet maar het slaat gewoon nergens op dat een topic op sluit gaat omdat een mod het niet leuk vind maar de users wel.
Wat heb je gebruikt als je slowchat ziet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus zo'n beetje alle bagger moet open blijven omdat tig kutusers het tof vinden?
Petities? Democratie? whehehehehe
Vooral een oud topic dat gekicked word laat ik niet open.
Er zijn tig vervangers aanwezig voor dat geslowchat etc.
Wat heb jij in godensnaam op om dat vod te zien als kickwaardig?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat heb je gebruikt als je slowchat ziet?
Dan had hij het enorm fout.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:14 schreef De_Ananas het volgende:
Onder die kut-users zit trouwens ook een ONZ mod die het gewelding vond
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan had hij het enorm fout.
Ohja geef me een quote over dat geweldig stukje.
quote:
Als ik dan toch bezig ben, quotes van andere modjesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pwnd!
Wel mooie acties zijn dat altijd.
quote:
quote:
quote:
Inderdaad zeg, wat een kutusers en een kut topicquote:
En dan komt de democratie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik dan toch bezig ben, quotes van andere modjes![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Inderdaad zeg, wat een kutusers en een kut topic![]()
PI's kan je zelf gaan lezen bij die posts
Geschikt []quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan komt de democratie.
TELLEN!!!!
1..... 2.....3....4......
Jammer maar helaas.
Ach gut jonk.quote:
Ik ben gewoon een fascist die z'n zin doordrukt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:29 schreef elfzesendertig het volgende:
cerror heeft ongelijk, maar wil dat niet toegeven. Hij probeert dit vervolgens te maskeren door flauwe net-niet grapjes te gaan maken
Tja hey, Hitler was ook populair in '38.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi fantopic heb je hier c.
Ieder orgasme telt.quote:
ik heb een seal of permitted slowchat gegeven, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef DaMart het volgende:
Kan ik hier zo'n leuke seal of ontopic worthiness aanvragen voor mijn topic Marktplaatsgedichten
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:00 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb een seal of permitted slowchat gegeven, is dat ook goed?
Oh, dan is het goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een fascist die z'n zin doordrukt.
Wel treurig dat ik het wel wist, dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:43 schreef beverton het volgende:
sorry zargon. Ik wist echt niet dat ik dat topic eerder gemaakt hadna mijn maandban post ik alleen nog doordachte topics. De oude pulp is bijna uit mijn hersenschors verdwenen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel treurig dat ik het wel wist, dan..
Zo doordacht was deze blijkbaar niet.. No harm done, ik kijk het wel even aan.
Ik haat ze met hun mierenvragende ogen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[Luiaard] Maak kennis met mijn luiaard
Zou iemand de tapir's uit mijn topic kunnen verwijderen? Ik heb er geen zin in dat dit een ordinair baggertopic wordt
1 filmpje en een hoera voor de frikadel. Daar kunnen we gewoon niks mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef Apekoek het volgende:
Nee, je hoeft dit topic zeker niet grappig te vinden, maar waarom is deze gesloten?
Mr. Frikandel
Ik vraag hier immers mensen de frikandel te steunen, ok als het geen humor is, dan is het zo, maar verplaats dit topic dan op zijn minst naar CUL ofzo. Ik bedoel, waar overtreed ik de regels?
je moet gewoon de kunsten van een goed topic openen nog leren knulquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef Apekoek het volgende:
Nee, je hoeft dit topic zeker niet grappig te vinden, maar waarom is deze gesloten?
Mr. Frikandel
Ik vraag hier immers mensen de frikandel te steunen, ok als het geen humor is, dan is het zo, maar verplaats dit topic dan op zijn minst naar CUL ofzo. Ik bedoel, waar overtreed ik de regels?
mwah, sommige goede topiques worden ook zo gesloten, hangt dr vanaf welke mod dienst heeftquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
je moet gewoon de kunsten van een goed topic openen nog leren knul
Een lekkende hartklep lijkt me een beter idee, nee dus.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een lekkende hartklep lijkt me een beter idee, nee dus.
hij kan altijd nog naar Onderweg Naar Morgenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je bent binnenkort misschien werkloos Ludo, ze trekken maybe de stekker uit je soap.
Tegen de tijd dat het zo ver is maar eens salarisverhoging aan Danny vragen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je bent binnenkort misschien werkloos Ludo, ze trekken maybe de stekker uit je soap.
ja, ik kan alleen zeggen: Jammer voor jequote:Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Murpje wat sluit jij een topic als ik daarzo nog wil posten das echt niet lauw man!
ok respect man geef me die boks!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:17 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik kan alleen zeggen: Jammer voor je
Cerror wilt u mischien toelichten waarom u mijn topic heeft gesloten? Was het mischien iets te beledigend voor uw doen of heeft u mischien banden met noord afrikanen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:18 schreef cerror het volgende:
Nee.
Het is gewoon een nutteloos kuttopic.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:22 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
ok respect man geef me die boks!!
[..]
Cerror wilt u mischien toelichten waarom u mijn topic heeft gesloten? Was het mischien iets te beledigend voor uw doen of heeft u mischien banden met noord afrikanen?
Maar waarom is het dan een nutteloos kuttopic? licht dat ook nog even toe als u wilt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is gewoon een nutteloos kuttopic.
En ik heb geen banden met die lui, hoogstens een achteruitkijkspiegel.
eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:32 schreef Heatseeker het volgende:
Stiekem heb ik best lol van zo'n FB. Al die huilies die komen janken dat hun kuttopic is gesloten. Ik ga vaker de FB doorlezen. Zeker vermakelijk.
OMG wtf ik schrijf een heel mooi gedicht!! en dan word en super snel gesloten en dan ook nog met Nee. Kutkloon!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef cerror het volgende:
Nee. Kutkloon.
Rot op met je gemekker en houdt je gedeisd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
OMG wtf ik schrijf een heel mooi gedicht!! en dan word en super snel gesloten en dan ook nog met Nee. Kutkloon!
Nou ik ben dan wel een kloon maar geen KUT kloon jah!
Niks mis meequote:
Slotje was gewoon onterecht, simpel zat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef murp het volgende:
[..]
nee, voor in een SC reeks niet nee... nu opzouten uit FB
Je geboorte was onterecht, simpel zat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Slotje was gewoon onterecht, simpel zat.
Maar ruk ze.
Dat uitgerekend jij komt klagen, jij bent de grootste oorzaak van het sluiten van het topic als ik het zo eens bekijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Slotje was gewoon onterecht, simpel zat.
Maar ruk ze.
Houd je bek pokdalige endeldarmtoerist.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:54 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Wtf lol ik lees zo nu fftjes dat mijn dicht/rijm topic gesloten is !!!!
nu ff lezen waarom en als ik weet door wie het komt!!!! hij/zij zal de toorn van mein wraak voelen!
aight respect !
Ik ben daar niet van gediend en zijn reply zal zeker gevolgen hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat ik Beverton was
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:40 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Ik ben daar niet van gediend en zijn reply zal zeker gevolgen hebben!Tief op, pisvlek. Je verstoort mijn amoureuze intermezzo met cerror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
nee dank jequote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:20 schreef beverton het volgende:
Murp zou mijn mcdonalds topic alsiealsieblieft weer open mogenik ben bezig met vervolg paints namelijk, misschien dat het dan nog intressant kan worden.
Sorryquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:25 schreef zarGon het volgende:
Wat zouden we niet meer doen, iamredleader? [ afbeelding ].
Hoe komt het dat zoveel mensen willen baggeren? Die bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:16 schreef Schatgraver het volgende:
Cerror mag mijn topic over bagger weer open?
Het was gewoon een serieus topic en ik ga het niet volbaggeren.
Dat krediet heb je ongeveer ten tijde van aanmelding al verspeeld.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:16 schreef Schatgraver het volgende:
Cerror mag mijn topic over bagger weer open?
Het was gewoon een serieus topic en ik ga het niet volbaggeren.
Ja, wat ik je ook al via PM gestuurd had. Dus iets met niveau.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:27 schreef Schatgraver het volgende:
Ok
Is er ooit nog een kans als ik een topic hier maak dat die open blijft? :p
Als er wat kwaliteit in zit, perhaps.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:27 schreef Schatgraver het volgende:
Ok
De lat ligt erg hoog hier hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 01:27 schreef Schatgraver het volgende:
Ok
Lekker origineel weer. Mocht je dat al willen dan zou ik in het vervolg, dus niet nu, eens proberen met een iet wat uitgebreidere OP.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:17 schreef DeLeider het volgende:
Een potentieel emo bash topic op een dinsdagavond, mag dat niet meer?
Sommige dingen hebben geen inleiding nodig... wat wil je zoiezo d'r bij verzinnen??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker origineel weer. Mocht je dat al willen dan zou ik in het vervolg, dus niet nu, eens proberen met een iet wat uitgebreidere OP.
Dat is aan jou, jij wil het blijkbaar graag delen, daar zul je je redenen dan wel bij hebben. Het topic een bepaalde richting opsturen, maar enkel een linkje plaatsen in je OP is niet voldoende. Dat kun in het daar voor bestemde topic doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sommige dingen hebben geen inleiding nodig... wat wil je zoiezo d'r bij verzinnen??
En jij bent een idioot. Nou, de eerste stap is gezet.quote:
Lees de FAQ en kom dan nooit meer terug. Mongool.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef ANCT het volgende:
waarom is mijn mooie topic gesloten?
ik had toch gewaarschuwd dat je een piemel kreeg te zien
owja en cerror is gemeen, ik ben heulemaal geen huilie, cerror is een beetje een huilie die moeite heeft om te gaan met zijn gevoelens nadat een familielid is overleden aan kanker op een onaangename plaats oid![]()
Jij bent gewoon een verschrikkelijke kutusert, je had het vast verdiend.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf?! dat is geen eens een ban?![]()
![]()
Ik plaatste 1 plaatje van Omphalocèle en ik krijg meteen een ban van 2 dagen_!
wtfbbq?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een verschrikkelijke kutusert, je had het vast verdiend.
Ik zie een potentieel gezwel in je kroonslagader.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
Ik zie een potentieel vervolg.
Je bijt in óf hapt naar. Optyfen uit FB uit je niets zinnigs te melden hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
Je hapt overal wel fijn in.
Het was gewoon een dom bashtopic dat ook in dat hyves topic kon.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:51 schreef Cahir het volgende:
Dat was toch geen SC? Ik vraag het me serieus af. Heb zat mensen ten onder zien gaan door enkele foto's. Is er een nieuwe regel bij gekomen?
Ik zal het mee naar achteren nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef beverton het volgende:
terrorcerror, wellicht dat mijn idee gebruikt kan worden?
PM mij maar een goed OP dan zal ik kijken of het wat is om mee verder te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef beverton het volgende:
terrorcerror, wellicht dat mijn idee gebruikt kan worden?
of datquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zal het mee naar achteren nemen.(en nee, niet van achteren nemen.
)
oke ik ga er meteen aan beginnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef murp het volgende:
[..]
PM mij maar een goed OP dan zal ik kijken of het wat is om mee verder te gaan
neequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
Misschien ook een idee om een subforum aan te maken waar alle pareltopics die na 7 pagina's dicht zijn gegaan in te kunnen zetten?
Als ik maar niet als een of andere latente homo word afgeschilderdquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:10 schreef beverton het volgende:
Misschien een goed idee om dit subforum op te leuken: een centraal topic voor vroegere fokhelden plus komende fokhelden, of een soort TopFokHeldenTopic seal?
Maar dat ben je...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als ik maar niet als een of andere latente homo word afgeschilderd
Ik schat van niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Om maar gewoon ff open kaart te spelen, ik zie weinig heil in je idee Beverton. Dat topic is in mijn ogen gedoemd te ontaarden in een pic dump topic zoals het Hyves-profielentopic van nu en het breezertopic.
Maar wie weet weet je mijn collega's te overtuigen met je OP.
Lock hem zodat alleen mods helden kunnen toevoegen.... ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Om maar gewoon ff open kaart te spelen, ik zie weinig heil in je idee Beverton. Dat topic is in mijn ogen gedoemd te ontaarden in een pic dump topic zoals het Hyves-profielentopic van nu en het breezertopic.
Maar wie weet weet je mijn collega's te overtuigen met je OP.
Dan is het gehele idee toch weg, dan moeten de mods naar nieuwe 'helden' gaan zoeken en gaan jullie alsnog voor iedere 'held' een topic openen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lock hem zodat alleen mods helden kunnen toevoegen.... ?
Ik heb een prototype al naar cerror en murp gestuurd, ik zal m even in je PM mikkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan is het gehele idee toch weg, dan moeten de mods naar nieuwe 'helden' gaan zoeken en gaan jullie alsnog voor iedere 'held' een topic openen?
Maar beverton, hoe staan de zaken. We raken benieuwd.
Op het moment van invoeren.
Ik dacht dat het idee was om alle FOK! helden die al geweest waren daar te posten. En eventuele nieuwe FOK! helden.. maar daar zou een aanvraag voor ingediend kunnen worden. En dan krijgt het topic waarin die held ontstaat een seal enzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan is het gehele idee toch weg, dan moeten de mods naar nieuwe 'helden' gaan zoeken en gaan jullie alsnog voor iedere 'held' een topic openen?
Maar beverton, hoe staan de zaken. We raken benieuwd.
Op het moment van invoeren.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:10 schreef Cahir het volgende:
Gaat het eigenlijk om users als helden?
A: Kan je dat niet in één post pleuren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:11 schreef Cahir het volgende:
Of helden in de vorm van kankerkachel, Piovan(is het niveau van normale user ontstegen) etc.?
Dat is al weg. Mocht er SC ontstaan reageer daar dan eens niet op en druk op de NSB-knop.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:51 schreef beverton het volgende:
JOAH ludo nu doet je zelf aan SC.... dus dan kom ik liever die SC uit mijn topic hier houden
![]()
,
OT: zou je het dan ook WILLEN en KUNNEN GAAN verwijderen de SC ?
dankje welquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is al weg. Mocht er SC ontstaan reageer daar dan eens niet op en druk op de NSB-knop.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
eeej! Mag de "Met" weg uit deze TT?
[HOMO]#2078 - Keukentafels en ontmaagdingen
Omdat we niemand gaan hacken, of dat gaan bespreken via FOK!quote:
Gast..heb je de OP gelezen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat we niemand gaan hacken, of dat gaan bespreken via FOK!
Puick.quote:
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:19 schreef Tmaatje het volgende:
knuffelpron ook al toegestaan ? http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1158799/4/50/59182589
Nee, ik vond je topic het niet waard. We zetten normale topics trouwens eigenlijk nooit centraal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef beverton het volgende:
waarom is het centraal helden topic zijn centraalheid kwijt.. nu wordt het onder gebaggerd door users, alsof het een gewoon topic is. Laat me raden? Het was onder druk van Zargon.
Ow, ik dacht dat het een leuke aanvuling was voor ONZ, nouja dan heb ik tenminste een paar dagen wel een tijdelijk centraal topic mogen leverenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik vond je topic het niet waard. We zetten normale topics trouwens eigenlijk nooit centraal.
Ik zie erboven toch duidelijk staan:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat nog meer dan?
Link volgende keer gewoon ff naar de post, dan weet ik over welk topic het gaat.
tis meer iets voor KLBquote:Op zondag 8 juni 2008 13:40 schreef beverton het volgende:
Mag mijn ''Crappy eetgelegenheid'' topic in ONZ worden geplaatst? het heeft goede ONZ allures
Verre van, het is niet eens een origineel topic: [paint] help de tasjes dief te stoppenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Is [paint] help de tasjes dief te stoppen onderhand niet TTT-waardig?
Ah dat wist ik nietquote:Op zondag 8 juni 2008 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verre van, het is niet eens een origineel topic: [paint] help de tasjes dief te stoppen
Nee. Verzin maar eens wat nieuws ipv die kutpaints van je.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Aangezien KLB mods niet van mij topics houden!
Kon die niet ietsjes langer open blijven? want mischien kon het wel iets worden? of of als we er nou een topic van maken waar je allemaal verschillende paints in kan maken?
Bedankt voor deze wijze woorden.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Verzin maar eens wat nieuws ipv die kutpaints van je.
Eindelijk iemand van de Staff die het zegtquote:Op zondag 8 juni 2008 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Verzin maar eens wat nieuws ipv die kutpaints van je.
Joh, die docu kende ik natuurlijk wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:16 schreef Paramnesia het volgende:
Voor LudoSanders, van dat ene topic van net.
http://video.google.com/videoplay?docid=-695007947442659762
Ik zat net met TheSorrow en Red_Cat die docu te kijken. En we schoten steeds in de lach als Dr_Flash boeie zegtquote:Op zondag 8 juni 2008 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joh, die docu kende ik natuurlijk wel.
No homo in ONZ FB :wquote:Op zondag 8 juni 2008 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik zat net met TheSorrow en Red_Cat die docu te kijken. En we schoten steeds in de lach als Dr_Flash boeie zegt. Vandaar, dacht dat meer mensen het was opgevallen.
Jullie moeten gewoon opkankeren met die smalltalk.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:24 schreef Cahir het volgende:
Wel deleten maar niet antwoorden...
Oh dat is jammer. Ik raakte namelijk wel seksueel opgewonden van je ondertitelquote:Op maandag 9 juni 2008 16:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon opkankeren met die smalltalk.
De FB is voor vragen over gesloten topics, en aanverwante meuk. Niet voor theeleuten en zo nu en dan een "lol."
En om toch een beetje tegemoet te komen, mijn ondertitel slaat nergens op.
Done.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:48 schreef beverton het volgende:
kan iemand TT change doen bij mijn topic Fok revealed [Part 1] even de ''un'' weg halen plies
Doelde je op de TS of op mij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:12 schreef cerror het volgende:
Ja leuk. Sterf.
Beide.quote:
Het is weer middag.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:
3 fucking 0. Nou en? Goede morge, dinsdag 10 juni alweer
kuch
* veegtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:39 schreef zarGon het volgende:
Wipe that [ afbeelding ] off your face, wanker.
Kap nou maar gewoon met het kicken van goedemorgen topics, terwijl je hebt belooft om het niet te doen.quote:
Doe ze dan ook netjes op slot. Ik had zelfs hier netjes feedback gegevenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kap nou maar gewoon met het kicken van goedemorgen topics, terwijl je hebt belooft om het niet te doen.
Wat begrijp je niet aan laten zakken? De laatste post was van 14:41, topic was al gezakt. Blijf er met je kutklauwen van af.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe ze dan ook netjes op slot. Ik had zelfs hier netjes feedback gegeven
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan laten zakken? De laatste post was van 14:41, topic was al gezakt. Blijf er met je kutklauwen van af.
1 keer te veel. Je zou niet meer kicken. Klaar. Je meldt het, blijkbaar geen slotje, we zijn 5 uur verder, het topic is gezakt en dan blijf je er van af.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
éy, waarom gelijk schelden? Compensatiedrang omdat ik een goed punt heb? En hoe zit het met de middag-fipo-hunters e.d.? Ik doe netjes, schop echt bijna nooit meer de goedemorgen topics, en toevallig zie ik deze nog staan, 1x een geintje, en meteen zo tekeer gaan?
Ga maar heel snel een note zetten, want dit vindt ik gewoon niet kunnen
Jammer dat je er zo over denkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef zarGon het volgende:
1 keer te veel. Je zou niet meer kicken. Klaar. Je meldt het, blijkbaar geen slotje, we zijn 5 uur verder, het topic is gezakt en dan blijf je er van af.
Schelden? Ik ben nog lief.
Ik zou even inbinden Cahir, als je je postrechten tenminste wil behoudenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Cahir het volgende:
Cerror, ben je al dood?
P.S. mag dit topic dicht?
nu telt mijn post niet als slowchat
Ze zijn me nog wat schuldig na al die kankerverwensingenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou even inbinden Cahir, als je je postrechten tenminste wil behouden
Ja man, dat topic voegte echt wat toe man.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:30 schreef elfzesendertig het volgende:
cerror, mijn topic over dat ik op vakantie ga... waarom sluit je die na zo'n 10 views?dikke faal van jouw kant
edit: ik ga slapen. ik lees je verklaring morgen wel. veel plezier nog op je zoveelste 'ik-sluit-alles-wat-ik-tegenkom-omdat-het-kan-toer'![]()
Ben je trouwens al recordhouder slotjes zetten? Ik kijk even in de lijst met gesloten topics en ze zijn grotendeels gesloten door jouquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja man, dat topic voegte echt wat toe man.
Want elfzesendinges gaat 2 weken offline en iedereen moet hem moeten kunnen uitzwaaien want dat verdient hij echt.
Restecp voor 2 weken geen briljante analyses en originele gevatte uitspraken van elfzesendinges.![]()
![]()
Poep en pies grappen. Bijster sneu.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:11 schreef Cahir het volgende:
Na het schijten he..
Waarom moest ie dicht? Zelfs andere mods konden er om lachen.
Ben je nog niet weg?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:47 schreef elfzesendertig het volgende:
damestoilet
Hier ook poep en pies grappen. Gauw dichtgooien cerror!
En dezen moeten ook dicht cerror:
Bagger tot de dood erop volgt!!!!
[18+] Cameltoe!
Vandaag
Kan iemand mij vertellen wie deze beunhaas is?
het is eigelijk net een transportfiets met mand
Snel zijn cerror! Straks daalt je slotjesgemiddelde![]()
Offtopic dus? Tja, dan blijft ie ook niet open.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het was gewoon een grappig topic. OP ging over poep ja maar de rest van het topic niet.
Dan open ik maar gewoon een nieuw topic. Je hebt het gewoon op mij gemunt. Elk topic in ONZ van mij gaat door jou dichtquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben je nog niet weg?
[..]
Offtopic dus? Tja, dan blijft ie ook niet open.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:24 schreef cerror het volgende:
Het ging nota bene niet eens om jouw topic.
omdat ie nu dicht isquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:47 schreef Cahir het volgende:
damestoilet
Dit topic gaat over pies EN poep. Waarom blijft die wel open?
opflikkerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:49 schreef elfzesendertig het volgende:
Murp compenseert de incompetentie van cerror
Verdedig je incompetente modjesvriendje maarquote:
+1quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Verdedig je incompetente modjesvriendje maarHeeft hij ook wel nodig, want zelf heeft hij geen poot om op te staan
Was misschien een beetje harsh, maar als je weet dat het bagger is, open het dan gewoon niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:43 schreef Djarum het volgende:
Hey maar Cerror, vertel eens:
waarom zo'n nare doodsverwensing als sluitpost?
'Een derde van scholieren drinkt vijf glazen'
topic had geen toevoeging en was gewoon een baggertopic.. i know.. maar come on, whats going on?
Ik zie het meer als een huisstijl.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Cahir het volgende:
Heb ik al vaker over dat geklaagd. Allerlei doodsverwensingen + verkankeringen.
Nja, cerror zal wel gefrustreerd zijn IRL of heel erg kinderachtig.
ben het met cahir eens. wat is de reden van zo harsh zijn als er compleet geen reden toe is? mijn topic stond ook al zo'n drie uur dood te zijn voodat jij hem omhoog kickte met een nare doodverwensende sluitpost.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:16 schreef Cahir het volgende:
Zargon en Murp doen het anders lief.
En dat soort reacties (van jou dus) lokken alleen maar uit.
Flikker toch een eind op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
ben het met cahir eens. wat is de reden van zo harsh zijn als er compleet geen reden toe is? mijn topic stond ook al zo'n drie uur dood te zijn voodat jij hem omhoog kickte met een nare doodverwensende sluitpost.
En trouwens, ONZ is toch voor het overgrote deel bagger? alsof mijn topic nou zo onwijs erge bagger was?
Vind dat je wel eens je, zoals jij het noemt, huisstijl, mag aanpassen.
Er zit nog een flink verschil tussen ''kusjekroel veel liefs cerror'' en een doodsverwensing die een halve medische enceclopedie betrekt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op.
Ik moet omdat jullie het zeggen jullie bagger sluiten met kusjekroel veel liefs cerror?
Ik vind dat jullie maar eens dat vijfjaar oud mentaliteit uit jullie reet moeten halen en eens een rug krijgen.
Tjonge jonge stelletje margriet lezeressen.
Ik zou chirurg moeten worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zit nog een flink verschil tussen ''kusjekroel veel liefs cerror'' en een doodsverwensing die een halve medische enceclopedie betrekt.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet omdat jullie het zeggen jullie bagger sluiten met kusjekroel veel liefs cerror?
Ik vind dat jullie maar eens dat vijfjaar oud mentaliteit uit jullie reet moeten halen en eens een rug krijgen.
bullshit, je mag best normaal doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Doen, en dan euthanasie op jezelf plegen, daar wordt de wereld weer een stukje mooier van!quote:
Juist maar wij zijn gewone kutusertjes, jij draagt een blauw pakkiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:52 schreef cerror het volgende:
ps: mij kinderachtig noemen is tamelijk hypocriet als je het niveau van jullie gebagger ziet.
en bij een blauw pakkie hoort een functie en een bepaald gedrag. en blijkbaar weet jij je niet te gedragen naar die functie.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Juist maar wij zijn gewone kutusertjes, jij draagt een blauw pakkie
En de vraag is waarom ik zo'n enorme lul ben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:02 schreef Djarum het volgende:
Het feit dat er meerdere users vaak klagen over je gedrag, zegt dat niet iets? ga je dan niet bij jezelf nadenken? Ik vraag me echt af of je nu eens serieus erop in zou kunnen gaan, zonder een halfbakken kinderachtig antwoord te geven waarbij je de echte vraag ontwijkt.
allright, jammer dat je niets met de feedback in dit feedbackforum doet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:02 schreef cerror het volgende:
[..]
En de vraag is waarom ik zo'n enorme lul ben?
Hetzelfde waarom jij zo'n zeurzak bent, omdat ik het gewoon ben.
Zo nu en dan een doodsverwensinkje moet kunnen vind ik. Heb ik jullie hier helemaal de huid volgescholden? Niet echt geloof ik. Tenzij je margriet lezeressen aanstootgevend vind.
Ik word alleen enorm zat van dat ge-emmer de hele tijd, want al 2 pagina's lang word er gemekkert over dat ik zo bot ben.
In plaats van je tijd te besteden aan het bedenken van goede topics zitten jullie hier de moraalridder uit te hangen en te eisen dat ik aardiger moet worden terwijl je het donders goed weet dat dat niet gaat gebeuren.
Nogmaals; zo nu en dan ben ik behoorlijk bot maar niet 100% van de tijd. Dus hou je onderbroekjes aan en ga gewoon door met je reguliere gefok in plaats van de FB vol te huilen.
Vielen dank.
Als er verder gediscussieerd moet worden kan dat via PM.
Het is niet de bedoeling om de FB vol te mekkeren.
Waarom zou ik mod willen zijn, das fucking veel werk qua notes geven aan iedereenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Cerror zit goed in elkaar hoor, er missen alleen een paar stukken.
Iedereen is gewoon jaloers dat hij mod is.
Sure mate.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:52 schreef beverton het volgende:
cerror kan je wederom mijn revealed topic een TT change gevenik zie pas dat de TT vernaggeld is
Ohja.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:57 schreef Cahir het volgende:
[HOMO] #2085: Dooie rat op Ang3ls hoofd :o
Moet 2085 zijn en niet 84.
Tevens Centraal
Verdomme je was me voor.quote:
Done.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:25 schreef e-wok het volgende:
Katten en poesjes humor #12 - Where is dat bukkit?
Een aantal sjompen vind het nodig om het topic te verkloten met flamewars, kan dit opgeschoond worden?
bvd
Ligt eraan welke mod de topic ziet. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Het verschilt dus. #2086 heb ik gecentraliseerd.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:00 schreef Cahir het volgende:
Wie maakt alles centraal?
Nu moeten we echt op gaan passen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Bezig met een charmeoffensief, Cahir.
das al 235x langs geweest, niet leuki meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:35 schreef Axia het volgende:
Waarom is de "bereken je sterftedatum" dicht?
Kweet dat het een onzin topic is, maar daar is dit gedeelte toch ervoor?
Aanbid hier "instert naam" topics hebben we al zat gehad.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:30 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind het schandalig dat mijn topic over Wouter Bos is gesloten, mag ik een nadere verklaring?
Ja, maar van Wouter Bos hebben we nooit genoegquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Aanbid hier "instert naam" topics hebben we al zat gehad.
Niet zo mekkeren man, 2 TR's voor het zelfde topic binnen een uur.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Luie honden. 300 gele driehoekjes en jullie zitten allemaal porno te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |