Jaahaaa je leest het goed. Proffessor Bernard Evertonius, beter bekend als B.Everton heeft hardnekking onderzoek gedaan naar de diersoort ''murp''
Eerst kwam ik bij de source genaamd google uit. Google vertelde B.Everton trots dat Murp gebruik werd voor de volgende dingen:
MURP Manned Upper-stage Reusable Payload
MURP Master's of Urban and Regional Planning
MURP Monash University Role-Players
OWHHH, maar dat werd hij niet veel wijzer van. Dus ging hij verder speuren in de bibliotheek op de Universiteit voor Natuur Enzo. Naar hardnekkig zoekwerk heb ik, Proffessor doktor Bernard Everton, boeken gevonden MET illustratie.
De illustratie is hier te zien:
![]()
Om erachter te komen wat een murp nou werkelijk is ben ik een zoektocht begonnen, Deze bracht mij al snel naar het vliegveld. JA, dat klopt. Ik moest internationaal gaan zoeken. En dat heb ik gedaan.
![]()
Op de map is te zien waar ik begon, en waar ik als eerste naar toe ging. Dat was naar Oost Europa. Ik ging daar Stalinistische boeken en tekens bestuderen, die ik via mijn contact persoon Ricky binnen kreeg.
![]()
Ik kwam aan in Warschau, mijn contact persoon Ricky nam me mee naar een kapot geschoten gebouw, dat na de Tweede Wereldoorlog gebruikt werd als Hoofdkantoor voor het Warschau-pact.
![]()
In dit Stalinistisch gebouw ging ik op onderzoek uit en stuitte daarbij op een grote kluis. Wat ik daar vond was absoluut een doorbraak in mijn zoektocht naar de ''Murp''.
![]()
In het geheime document stond: '' Murp, soldaat van het rode leger. kills: 243. Bans: 119. Harde cijfers, dit was zeer bruikbaar in mijn onderzoek naar Murp, de eenzame soldaat. Maar veel vragen bleven onbeantwoord. Vragen zoals: Wat is Murp nou? Waar is hij te vinden? Zijn er meer mensen zoals Murp? en Voor wie werkt Murp, de skinheads? de hippies? de amerikanen? de russen?
Tussen het document dat ik vond in Warschau, vond ik een foto:
![]()
Het leek er dus op dat ik terug naar de beginselen van onze beschaving moest gaan om keiharde antwoorden te vinden.
Ik stapte wederom in het vliegtuig.
![]()
Aangekomen in Nigeria ging ik meteen opzoek naar Communistische grot die op de foto te zien was.
![]()
De grot! Wat een verrassing. Wellicht dat dit mij antwoorden gaf over het feit waar Murp vandaan komt.
Hier is een foto die ik gemaakt heb van de schilderingen die ik vond.
![]()
OMFG DUUUDE. Uit de schilderingen is te lezen dat Murp ''geboren'' werd uit 'De Vlam der Verderf'
Dat houd in dat hij ontstaan is uit een ritueel dat 'Moekaba' heet. En vervolgends achter iets ,dat op een van de eerste computers ooit gemaakt, lijkt zit.
Hmm, even mijn pokedex erbij halen. vragen waar we antwoord op gekregen hebben strepen we door.
Wat is Murp nou? Waar is hij te vinden? Zijn er meer mensen zoals Murp?
en Voor wie werkt Murp, de skinheads? de hippies? de amerikanen? de russen?
Ik kreeg een telefoontje van Mikael ''Mello'' Keehl. Een vormalig nazi-functionaris die na het einde van de Tweede wereldoorlog naar Brazilie vluchtte.
Ik weer het vliegtuig pakken, en met de map erbij stippel ik mijn volgende reis uit.
![]()
![]()
Nouja, in Brazilie aangekomen, vertelde hij mij dus dat hij het verkeerd had, en dat ik naar een andere plaats moest. Namelijk Paaseiland. Dus ik trapt Mikael inelkaar omdat die flikker mijn reis verstoord met zijn foute informatie. En ik reisde meteen door naar Paaseiland.
De reis is aangegeven op mijn kaart.
![]()
![]()
![]()
Ik vond een stapeltje gouden munten, een p0rn magazine en de de alleszeggende clue. Op de deksel van de kist stond ''fok'' Dus ik zo mijn pokedex erbij pakken. En ja hoor. Daar vond ik de site:
www.fok.nl Dat was de plek waar Murp zich schuil houd, samen met zijn medestanders.
De vragen die beantwoord zijn:
Wat is Murp nou? Een uit rituelen verkregen individu
Waar is hij te vinden? Hij is te vinden op Fok.
Zijn er meer mensen zoals Murp? Ja, ze heten ''modjes''
en Voor wie werkt Murp, de skinheads?
de hippies?
de amerikanen? de russen? whehe hij werkt voor Danny, de Skinheadleader van de plek genaamd Fok.
MISTERIE OPGELOST!Volgende week ziet u de ontrafeling van Surveillance-Fiets.
Bedankt voor het kijken en tot dan