Maar soms kun je het toch niet tegenhouden. Soms is een kleine regenbui die je net treft wanneer je op de fiets zit voldoende om je weerstand te verslaan. Soms ook heb je eigenlijk, als je heel eerlijk bent, helemaal geen zin om op te zoek te gaan naar gnffls, groot dan wel klein. Voor de vorm probeer je nog wel een beetje vrolijk en frivool te doen en om jezelf te lachen (dat is in alle gevallen natuurlijk maar het beste), maar je hebt van die dagen dat je zelfs dát niet kunt opbrengen. Op zo'n dag wil je dus met een dekentje op de bank, ziek of niet. Dan wil je dat iemand je een kopje soep komt brengen, terwijl jij grmblend voor je uitstaart, tv kijkt, of naar Nick Drake luistert.
Dit topic is voor alle mensen die geen grmbl dag hebben vandaag. En mocht het per ongeluk toch zo'n dag zijn, dan is dit topic er ook. Voor oneindige grmbls, speelse grmbls, oergrmbls, de moeders van alle grmbls, zwaar geďrriteerde grmbls, zacht mompelende grmbls, in stilte vloekende grmbls, onnozele maar niet minder gevaarlijke grmbls, verkwikkende grmbls, en vanuit de tenen komende grmbls.
quote:Lezen is moeilijk
Op woensdag 29 oktober 2003 10:51 schreef Sjmiegel het volgende:
waar de NEUK heb je het over
* GRMBL
Toch wel dus ..
.
En jullie moeten ook trouwens allemaal je mond houden en stil zijn. Grmbl.
[Dit bericht is gewijzigd door Gellius op 30-10-2003 14:20]
quote:Tom Waits en honingdrop, wel opletten
Op woensdag 29 oktober 2003 10:51 schreef Sjmiegel het volgende:
waar de NEUK heb je het over
quote:GrmblL.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:48 schreef Gellius het volgende:
Het is vandaag géén grmbl-dag.. En verder wil ik het er ook niet over hebben.
En jullie moeten ook trouwens allemaal je mond houden en stil zijn. Grmbl.
Om die ouwe sok die naar me toeterde, en die klootzak bij de benzinepomp die me 5 euro te weinig teruggaf. Hier kwam ik verdomme pas achter toen ik al op mijn werk was, simpel door het feit dat ik niet kan hoofdrekenen.
Is er eindelijk een nieuw grmbl-topic: valt er niks te grmbl-en. . GRMBL!
.
Grmbl.
. Gnffl.
.
Hoewel er wel een paar heel legendarische grmblgnffl's langsvlogen, maar die tellen niet mee. .
quote:Doe er niet aan mee Lamon, je kbent immers geen vrouw ofzo.
Op maandag 3 november 2003 02:18 schreef Lamon het volgende:
Ik ben al zover dat een dag die bij een ander menig grmbl zou ontsteken, mij slechts de gebruikelijke apathische schouderbeweging oplevert.
Gnffls, daar heb ik wel eens van gehoord. Da's science fiction..
Rond 8.30 uur, het drukste tijdstip, stonden er 68 files met een gezamelijke lengte van 425 kilometer. Volgens de VerkeersInformatieDienst (VID) komt de ochtendspits van maandag 3 november daarmee op de vijfde plaats van de drukste spitsen aller tijden.
De langste file werd maandagmorgen gemeten op de A12 richting Utrecht, waar tussen Waddinxveen en de Meern 23 kilometer stond.
Natuurlijk nét die ene keer dat ik geen zin had om op zondag terug te rijden .
Grmbl.
quote:Ik bedoel dus čcht: sommige m_e_n_s_e_n zouden daar nu eens wat aan moeten doen. Grmbl.
Op maandag 3 november 2003 11:47 schreef Gellius het volgende:
Och, ik kom al máánden niet op IRC. Ookzoiets..
GRMBL.
GRMBL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |