abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14216361
Op de meeste dagen in het jaar stap ik vol goede moed uit bed met de gedachte dat de dag die komen gaat hoe dan ook wel een beetje leuk gaat worden, en als dit onvermoed toch niet zo blijkt te zijn, blijf ik meestal volharden in mijn zoektocht naar gnffls, hoe klein dan ook. Het zal potverdomme wat er ook gebeurt, al vallen er vlak voor mijn neus drie doden en word ik zelf overreden door een tram, geen grmbl dag zijn! Grmbl.

Maar soms kun je het toch niet tegenhouden. Soms is een kleine regenbui die je net treft wanneer je op de fiets zit voldoende om je weerstand te verslaan. Soms ook heb je eigenlijk, als je heel eerlijk bent, helemaal geen zin om op te zoek te gaan naar gnffls, groot dan wel klein. Voor de vorm probeer je nog wel een beetje vrolijk en frivool te doen en om jezelf te lachen (dat is in alle gevallen natuurlijk maar het beste), maar je hebt van die dagen dat je zelfs dát niet kunt opbrengen. Op zo'n dag wil je dus met een dekentje op de bank, ziek of niet. Dan wil je dat iemand je een kopje soep komt brengen, terwijl jij grmblend voor je uitstaart, tv kijkt, of naar Nick Drake luistert.

Dit topic is voor alle mensen die geen grmbl dag hebben vandaag. En mocht het per ongeluk toch zo'n dag zijn, dan is dit topic er ook. Voor oneindige grmbls, speelse grmbls, oergrmbls, de moeders van alle grmbls, zwaar geďrriteerde grmbls, zacht mompelende grmbls, in stilte vloekende grmbls, onnozele maar niet minder gevaarlijke grmbls, verkwikkende grmbls, en vanuit de tenen komende grmbls.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_14216430
grmbl

*speels bedoeld

Blaap
pi_14216455
waar de NEUK heb je het over
Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
  woensdag 29 oktober 2003 @ 10:51:22 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14216465
Ik denk maar. Zolang je niet met je slaap dronken kop het raam uit loopt. Is er niks aan de hand.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_14216501
Vanmorgen was het dus absoluut wel grmbl. Nu valt wel mee en vind ik gnffls door plaatjes van heel langharige caafjes te bekijken op inet. En dat terwijl ik op school zit, en ik helemaal niet mag fokken van school...
Lekker springen!
  woensdag 29 oktober 2003 @ 10:54:01 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_14216517
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:51 schreef Sjmiegel het volgende:
Lezen is moeilijk ..

* GRMBL

Toch wel dus ..

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_14216691
De openingspost voedt toch wel een diep verborgen gnffl die misschien nog wel naar boven durft te komen later deze dag.
Blaap
pi_14244946
Het is vandaag géén grmbl-dag. . En verder wil ik het er ook niet over hebben.

.

En jullie moeten ook trouwens allemaal je mond houden en stil zijn. Grmbl.

[Dit bericht is gewijzigd door Gellius op 30-10-2003 14:20]

pi_14245017
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:51 schreef Sjmiegel het volgende:
Tom Waits en honingdrop, wel opletten
  donderdag 30 oktober 2003 @ 11:55:49 #10
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_14245117
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 11:48 schreef Gellius het volgende:
Het is vandaag géén grmbl-dag. . En verder wil ik het er ook niet over hebben.

[afbeelding]

En jullie moeten ook trouwens allemaal je mond houden en stil zijn. Grmbl.

GrmblL.

Om die ouwe sok die naar me toeterde, en die klootzak bij de benzinepomp die me 5 euro te weinig teruggaf. Hier kwam ik verdomme pas achter toen ik al op mijn werk was, simpel door het feit dat ik niet kan hoofdrekenen.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:55:43 #11
19139 plunk
einfach negieren.
pi_14261541
Vandaag alweer geen grmbl-dag. .

Is er eindelijk een nieuw grmbl-topic: valt er niks te grmbl-en. . GRMBL! .

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:57:48 #12
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_14261592
* -SL- GRMBL-t
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:59:35 #13
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14261642
ik bepaald gvd zelf wel wanneer in grmbl ja GRMBL
pi_14262742
Geen kaasfondue. Geen droge witte wijn. Geen twee meter rauwe seksuele energie naast me op de bank. Geen tot bloei gekomen mentorkindje. Allemaal mensen van gemiddelde lengte.

Grmbl.

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  maandag 3 november 2003 @ 01:54:59 #15
19139 plunk
einfach negieren.
pi_14336271
Vandaag in de verste verte geen grmbl te bekennen.

. Gnffl. .

Hoewel er wel een paar heel legendarische grmblgnffl's langsvlogen, maar die tellen niet mee. .

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_14336384
Ik ben al zover dat een dag die bij een ander menig grmbl zou ontsteken, mij slechts de gebruikelijke apathische schouderbeweging oplevert.
Gnffls, daar heb ik wel eens van gehoord. Da's science fiction..
  maandag 3 november 2003 @ 02:19:20 #17
12221 Tijn