hij kan tenminste met zijn kont draaienquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat verhaal over dat kontje van 'm moet toch ook ergens vandaan komen?
ja dan moet je wel een beetje inspanning leveren jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:00 schreef Cahir het volgende:
Met 1 topic per dag is dat niet echt makkelijk
Een 18 jarige Eindhovenaar die bekend staat om zijn wat rechtse ideen en dat iedereen op hem geilt in Eindhoven volgens insiders. Is ook het liefje van TMMquote:
30+ geilt op hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef samjustme het volgende:
Een 18 jarige Eindhovenaar die bekend staat om zijn wat rechtse ideen en dat iedereen op hem geilt in Eindhoven volgens insiders. Is ook het liefje van TMM.
Ik geil alleen op JT dus hij is safe.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een 18 jarige Eindhovenaar die bekend staat om zijn wat rechtse ideen en dat iedereen op hem geilt in Eindhoven volgens insiders. Is ook het liefje van TMM.
ze hebben niks met elkaar hij valt wel op hemquote:
Dat is toch wel problematisch.quote:
Nou als ik terugkijk op wat voor types ik heb gedate valt op zich mee. Turks, Marokkaans, Indo, Antiliaans, zaten ook wat Nederlanders tussen waaronder 2 met blond haar en blauwe ogen.quote:
Heb je die Jamie nog wat teruggestuurd? Die was best wel leuk...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:23 schreef samjustme het volgende:
Nou als ik terugkijk op wat voor types ik heb gedate valt op zich mee. Turks, Marokkaans, Indo, Antiliaans, zaten ook wat Nederlanders tussen waaronder 2 met blond haar en blauwe ogen.
Nee hij was het bonnetje kwijtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je die Jamie nog wat teruggestuurd? Die was best wel leuk...
volgens mij wel weet niet meer watquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je die Jamie nog wat teruggestuurd? Die was best wel leuk...
Ik kan er ook geen hartkloppingen van krijgenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
ik krijg er geen strakke plasser van
Hij is best wel okequote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen hartkloppingen van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |