hij kan tenminste met zijn kont draaienquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat verhaal over dat kontje van 'm moet toch ook ergens vandaan komen?
ja dan moet je wel een beetje inspanning leveren jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:00 schreef Cahir het volgende:
Met 1 topic per dag is dat niet echt makkelijk
Een 18 jarige Eindhovenaar die bekend staat om zijn wat rechtse ideen en dat iedereen op hem geilt in Eindhoven volgens insiders. Is ook het liefje van TMMquote:
30+ geilt op hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef samjustme het volgende:
Een 18 jarige Eindhovenaar die bekend staat om zijn wat rechtse ideen en dat iedereen op hem geilt in Eindhoven volgens insiders. Is ook het liefje van TMM.
Ik geil alleen op JT dus hij is safe.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een 18 jarige Eindhovenaar die bekend staat om zijn wat rechtse ideen en dat iedereen op hem geilt in Eindhoven volgens insiders. Is ook het liefje van TMM.
ze hebben niks met elkaar hij valt wel op hemquote:
Dat is toch wel problematisch.quote:
Nou als ik terugkijk op wat voor types ik heb gedate valt op zich mee. Turks, Marokkaans, Indo, Antiliaans, zaten ook wat Nederlanders tussen waaronder 2 met blond haar en blauwe ogen.quote:
Heb je die Jamie nog wat teruggestuurd? Die was best wel leuk...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:23 schreef samjustme het volgende:
Nou als ik terugkijk op wat voor types ik heb gedate valt op zich mee. Turks, Marokkaans, Indo, Antiliaans, zaten ook wat Nederlanders tussen waaronder 2 met blond haar en blauwe ogen.
Nee hij was het bonnetje kwijtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je die Jamie nog wat teruggestuurd? Die was best wel leuk...
volgens mij wel weet niet meer watquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je die Jamie nog wat teruggestuurd? Die was best wel leuk...
Ik kan er ook geen hartkloppingen van krijgenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
ik krijg er geen strakke plasser van
Hij is best wel okequote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen hartkloppingen van krijgen
Niet mijn type dat is alles. Waarschijnlijk makkelijk voor een nachtje maar voor de rest neeee. Waar zijn je veroveringen van vanavond ?quote:
Je GL lijkt me ook een veel beter en aangenamer type.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik niet. Ook al ben ik een dertig plusser () uit E.
Je bent geslaagd voor je eindexamen. Vanaf nu wordt niet meer alles in hapklare brokken in je mond gestopt, maar verwacht de samenleving van jou dat je op z'n minst een heel klein beetje zelfwerkzaam bent.quote:
Dat je een Grote Liefde hebt, betekent niet automatisch dat je nergens anders meer door ehm... Nou ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je GL lijkt me ook een veel beter en aangenamer type.
Ik weet z'n pro wel te vinden. Nu jij nog.quote:
Hij is vast wel te vinden op gay.nlquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:21 schreef Cahir het volgende:
Ja ik ga niet 40 topics doorlezen.
Je Gay nl berichten van vanavond, zit er niemand tussenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je GL lijkt me ook een veel beter en aangenamer type.
@Nuno welke veroveringenik ben best wel lui geworden ik heb geen zin meer in een jongen tijd te steken.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef Paul89 het volgende:
Heren, jullie zullen sowieso tot volgende week woensdag geen last van mij hebben. Ik ga Noorwegen onveilig maken. Prettige week geweest lieve mensen e.a.
Jij bent echt stom bezig.quote:
Paul89quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Was het soms de cito-toets waarvoor je bent geslaagd?.
Zuid-Brabant?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:35 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/12paul34
of
http://www.gay.nl/paul89nl
Allebei zuid.
Is het deze? Ja toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:35 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/12paul34
of
http://www.gay.nl/paul89nl
Allebei zuid.
Geen echte leuke, de meesten zijn te jong of te oud.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je Gay nl berichten van vanavond, zit er niemand tussen![]()
Ach en GL zijn ook maar gewoon mensen
1. TMMquote:Toch maar even mijn profiel aangepast, zodat het voor iedereen duidelijk is.
Ik reageer niet op kreten zoals "Hey, Hoi, Alles goed, Hoe gaat het" van mensen die ik niet ken. Ik kan het meestal goed "vinden" met mannen boven de 45 en sub jongens die jonger zijn dan ik, vooral als ze een emo uitstraling hebben. Maar ben zelf niet zo. Af en toe vind ik ook een meisje leuk, maar dan van me eigen leeftijd of iets ouder. Ik hou van huislijke sfeer, vakantie (Canada en Azie) en grafisch vormgeven (o.a. websites maken). Ook hou ik van mystiek, astrologie en magie enzo. Ik ben veel bij een lieve oudere vriend en ik trek jonge mensen aan met problemen of zonder ouders (kan ze blijkbaar goed helpen). Je kunt me bereiken op paul89 apestaartje hot mail punt com.
ik scoor lager dan zowat iedereen thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
1. TMM
2. Cahir
3. Zakje
4. DR34M3R
5. LGE
6. Bijna iedereen zowat
7. Sam
Ah vandaar dat ie in dit topic is.
Wanneer kom je naar Lisboa ? Kom je alleen of met vrienden ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen echte leuke, de meesten zijn te jong of te oud.
Ga eens op de politieke tour...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:41 schreef Cahir het volgende:
Paul89
Welke clou's moet ik nog meer vinden godver?
ging toch juist ook over andere kloppende lichaamsdelen dan het hart ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen hartkloppingen van krijgen
Neeee.... elke vetgedrukte omschrijving staat gelijk aan iemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik scoor lager dan zowat iedereen thanks. Hij kliknt zowat sympathiek zo.
omg ik moet voor mijn vakantie in augustus in shape zijn, ik wil met een portugees naar bed.
Van arrogantie wordt ie heel erg slapquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
ging toch juist ook over andere kloppende lichaamsdelen dan het hart ?
Een "nazi" met een dergelijk profiel?quote:
Ik kom met een aantal vrienden halverwege Augustus voor bijna een weekje. Dan ga ik zeker de gay scene eff checken ik wil met een latin gozerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wanneer kom je naar Lisboa ? Kom je alleen of met vrienden ?
Ook dat niet ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ging toch juist ook over andere kloppende lichaamsdelen dan het hart ?
moest jij de deur niet uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een "nazi" met een dergelijk profiel?
Dat met een portugees naar bed is niet zo moeilijk hoor, ga gewoon naar Trumps en BINGOquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik scoor lager dan zowat iedereen thanks. Hij kliknt zowat sympathiek zo.
omg ik moet voor mijn vakantie in augustus in shape zijn, ik wil met een portugees naar bed.
vervelend oord zeg, zeker met al die "baden" die daar zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook dat niet ?
Maar ik zit hier in een internetcafe en er komt er 1 binnen waar alles wel van gaat kloppenEn R. is al naar huis mmm (nee hoor zal niks doen, we moeten morgen vroeg op om naar Budapest te gaan)
Hitler draait in zijn grafquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een "nazi" met een dergelijk profiel?
Om Brigitte te fatsoeneren heb ik een grasmaaier nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
moest jij de deur niet uit
M en M gaan verlossen van wat overschot aan krullen ?
Heb je daar ook lekkere latins? Volgens mijn beste vriendin zijn latins heel goed in bedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat met een portugees naar bed is niet zo moeilijk hoor, ga gewoon naar Trumps en BINGO
Ja en R. is de hele dag vrij, ik moet nog iets voor werk doen en zo, is dat wel te vertrouwenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vervelend oord zeg, zeker met al die "baden" die daar zijn
gardening the bushesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om Brigitte te fatsoeneren heb ik een grasmaaier nodig.
wie is M. (foto ?)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:59 schreef Stroekie het volgende:
en als iemand nu zegt dat heel Eindhoven geilt op M dan vond ik dat een stuk realistischer dan Paul
een oud hollands spreekwoord is "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten"quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja en R. is de hele dag vrij, ik moet nog iets voor werk doen en zo, is dat wel te vertrouwen
Ik ben Latin en R. is latin dus wat denk je ? Natuurlijk zijn we goed in bedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je daar ook lekkere latins? Volgens mijn beste vriendin zijn latins heel goed in bed.
Dat Brits-koloniale instinct om boven op de Everest een Kew aan te leggen komt weer eens boven. Heerlijk.quote:
Jackpot!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het is toch die niet ene hele bekende relnicht die extreem rechts is?
en wie was er ook alweer spuit 11 ?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die is al bijna zes jaar dood.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
Ik durf R. nog wel in een Gay paradise los te laten, hij is iets anders dan ik ben.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een oud hollands spreekwoord is "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten"
dat lijkt me wel voor jullie van toepassing
Nou nou niet allemaal hoor heb eens gedate met 1 hij had kleine pikquote:Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben Latin en R. is latin dus wat denk je ? Natuurlijk zijn we goed in bed
zal wel een paar profielen van een of andere dating site op zoeken van vrienden van mij. Denk dat die je wel zullen bevallenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou nou niet allemaal hoor heb eens gedate met 1 hij had kleine piken eigenlijk viel behoorlijk tegen.
Donker getinte jongens zijn soms best wel leuk, nice ass, met voorkant zit altijd vrij goed. When you go black you never wanna go back.
Nee. Paul is wat arischer.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:05 schreef Cahir het volgende:
Zijn hyves kwam hier nog langs kort geleden.
Maar dat is em dus nie?
Trioquote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal wel een paar profielen van een of andere dating site op zoeken van vrienden van mij. Denk dat die je wel zullen bevallen
Het is toch echt die relnicht hoor. Heeft miss iemand link naar interviewquote:Dat artikel is tot stand gekomen nadat ik ooit had geschreven dat ik vond dat HIV/AIDS patiënten die anderen gemoedwillig besmetten, een herkenningslabel moesten krijgen om zo verdere slachtoffers te voorkomen. Vervolgens ben ik meerdere malen benaderd door gay.nl of ze alsjeblieft een interview met me mochten doen. Jong en naïef als ik was (ik was net 17 geloof ik) was ik helemaal vereerd door dit verzoek.
Jij bent echt niet slim he?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:11 schreef Cahir het volgende:
Zijn eerste post in onduidelijk. Hij valt zomaar opeens binnen, nergens ang3l's post kunnen vinden over hem
Hij is nog geen dertiger komt wel goed met hem.quote:
Volgens mij wordt deze reeks door best wel veel mensen gevolgdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/article/1918/570/
Het is hem echt , omfg hij hier? Hoe komt dat nou weer![]()
![]()
Met mij en R. ? R. heeft wel zijn haar geknipt dus dat zal je nu wel leuk vindenquote:
Ik ben ook geen dertiger en ik heb de pretentie dat er met mij niet veel mis is.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:15 schreef samjustme het volgende:
Hij is nog geen dertiger komt wel goed met hem.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben ook geen dertiger en ik heb de pretentie dat er met mij niet veel mis is.
Neuh, hij is ondertussen weer een stuk of wat nicks verder.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:16 schreef Cahir het volgende:
Liegbeestenmij beetje op het verkeerde pad zetten
Ik zou er wel mee neuken maar ontbijten nee dank jequote:Op zondag 15 juni 2008 00:19 schreef samjustme het volgende:
Na nogmaals zijn pics te hebben gekeken ziet hij er vrij gewoontjes uit met andere woorden best wel boring.
Daar gaan we weerquote:Op zondag 15 juni 2008 00:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, hij is ondertussen weer een stuk of wat nicks verder.
je neukt met iedereen schatquote:Op zondag 15 juni 2008 00:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou er wel mee neuken maar ontbijten nee dank je
Gatver.. maar ik weet je smaak nu dus ik kan een selectie maken voor augustusquote:
Eigenlijk alleen met R. op dit moment en dat ga ik nu ook doen dus kus en goedenachtquote:
goedzo! zo hoort het ook . Kan je ook moi weerstaanquote:Op zondag 15 juni 2008 00:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen met R. op dit moment en dat ga ik nu ook doen dus kus en goedenacht
Love you too pumpkin.quote:
zulks is niet bevorderlijk voor mijn nachtrustquote:
Alleen als ie nu op JT lijkt.. duhquote:Op zondag 15 juni 2008 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met mij en R. ? R. heeft wel zijn haar geknipt dus dat zal je nu wel leuk vinden
quote:
Andere zoektocht ditmaal?quote:
Ge zijt en'n dommen jeanet.quote:
Vraag ik me toch af wie dat is...quote:Op zondag 15 juni 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
3. De italiaanse Gino was er weer .... erg grappig.
Donkere krullen, geruite blouse aan. Stond in de Pallaz aan 't tafeltje in de hoek.quote:
O die! Die vond ik leuk.quote:Op zondag 15 juni 2008 04:48 schreef Ang3l het volgende:
Donkere krullen, geruite blouse aan. Stond in de Pallaz aan 't tafeltje in de hoek.
[ afbeelding ]
Daar heb ik een hele tijd mee gechat en geSMS't maar dat draaide uit op een beetje een foute woordenwisseling. En toen ineens stond ie voor me in de Pallazquote:
Ook leuk je gezien te hebben. Heb verder te maken gehad met twee exen die het kwamen proberen, dus zo geweldig was het voor mij niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 04:51 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik een hele tijd mee gechat en geSMS't maar dat draaide uit op een beetje een foute woordenwisseling. En toen ineens stond ie voor me in de Pallaz
Maar goed. Ik ga slapen. Was leuk je ontmoet te hebben meneer ORourke!
Ik weet niet precies zo welke nummers ze allemaal ookalweer gezongen heeftquote:
Klinkt geweldig! Enneh, cliché's zijn niet voor niets cliché's gewordenquote:Op zondag 15 juni 2008 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet precies zo welke nummers ze allemaal ookalweer gezongen heeft.
Maar ze begon met Uninvited, dat was kippenvel. Leuke band trouwens, errug leuke bassist
. Toen ze Perfect zong was het een beetje emotioneel
.
Sometimes is never quite enough
If you're flawless, then you'll win my love
Don't forget to win first place
Don't forget to keep that smile on your face
Be a good boy
Try a little harder![]()
.
Nummers van de nieuwe CD waren heel tof live. Citizen of the Planet (geniaaaaal nummer![]()
!!!!)
![]()
.
En wat is ze klein. Ik had me altijd een soort boom van een vrouw voorgesteld. Echt wel een onvergetelijke avond, waar alle zorgen van me af gleden en ik gewoon (heel cliché) in het moment was.
battle of the exesquote:Op zondag 15 juni 2008 04:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook leuk je gezien te hebben. Heb verder te maken gehad met twee exen die het kwamen proberen, dus zo geweldig was het voor mij niet.
Het is natuurlijk helemaal wat je er zelf van maakt. Misscien zijn je vrienden niet leuk of weet je zelf niet hoe je 't leuk moet maken?quote:Op zondag 15 juni 2008 09:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
battle of the exes.
Wat is er trouwens zo leuk aan uitgaan?
Ik weet niet waarmee het te maken heeft maar tegenwoordig vind ik het best wel slaapverwekkend. Vorige week hebben moi vriendinnen na wat gesmeek gesleept naar palace na 2 maanden afwezigheid vond ik nog steeds geen moer aan en was binnen 1,5 uur al vandoor.
Nou nou ik denk dat ik gewoon feest fase ontgroeid ben, een half jaar geleden was ik elke vrijdag in Strano te vinden, elk zaterdag in Palace en nog eens af en toe in VIlla, Pann, You2 enz. Ik vind het veel leuker als ik met mijn friends uit eten ga, bioscoopje, pretpark, vakantie enz.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is natuurlijk helemaal wat je er zelf van maakt. Misscien zijn je vrienden niet leuk of weet je zelf niet hoe je 't leuk moet maken?
Waar staat er dat ik denk dat je een bitch bent? Ik zeg alleen dat je uitgaan zelf leuk moet maken. Zo leuk zijn de tenten en feesten tegenwoordig (vind ik) niet meer, maar met de juiste mensen en in de juiste mood kan ik 't erg naar m'n zin hebben ... waar dan ook eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:20 schreef samjustme het volgende:
En wat een bullshit je weet dat ik gewoon fun ben en niet zo een bitch als velen denken.
Daar heb je wel gelijk in, ik vind eerlijk gezegd gay uitgaan gewoon bagger. En hangt ook gewoon af van omstandigheden, ook al ben je met de juiste mensen dan heb je soms gewoon geen zin in.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar staat er dat ik denk dat je een bitch bent? Ik zeg alleen dat je uitgaan zelf leuk moet maken. Zo leuk zijn de tenten en feesten tegenwoordig (vind ik) niet meer, maar met de juiste mensen en in de juiste mood kan ik 't erg naar m'n zin hebben ... waar dan ook eigenlijk.
En en en? Is ie knap? Praat hij met een accent? Is ie lang? Komt ie intelligent over? Wat dringt hij? Hoeveel scoort hij op de schaal van naziheid? Wat is zijn kledingstijl? lacht hij vaak? ENZ!quote:
Dat is "algemeen uitgaan" of je zin hebt of niet.. het etiketje "gay" kan je wat mee doen of niet als je in een gay tent bent.. gewoon daar dansen met hetero vrienden kan ook hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik vind eerlijk gezegd gay uitgaan gewoon bagger. En hangt ook gewoon af van omstandigheden, ook al ben je met de juiste mensen dan heb je soms gewoon geen zin in.
Get a room met hemquote:Op zondag 15 juni 2008 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En en en? Is ie knap? Praat hij met een accent? Is ie lang? Komt ie intelligent over? Wat dringt hij? Hoeveel scoort hij op de schaal van naziheid? Wat is zijn kledingstijl? lacht hij vaak? ENZ!
Heb ook eff gedanst met mijn meidenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:36 schreef Manias het volgende:
[..]
Dat is "algemeen uitgaan" of je zin hebt of niet.. het etiketje "gay" kan je wat mee doen of niet als je in een gay tent bent.. gewoon daar dansen met hetero vrienden kan ook hoor
Moet je met mij uitgaan! Is het nooit saai!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
battle of the exes.
Wat is er trouwens zo leuk aan uitgaan?
Ik weet niet waarmee het te maken heeft maar tegenwoordig vind ik het best wel slaapverwekkend. Vorige week hebben moi vriendinnen na wat gesmeek gesleept naar palace na 2 maanden afwezigheid vond ik nog steeds geen moer aan en was binnen 1,5 uur al vandoor.
Je woont te verquote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je met mij uitgaan! Is het nooit saai!
Owja, ik vind gay uitgaan engquote:Op zondag 15 juni 2008 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik vind eerlijk gezegd gay uitgaan gewoon bagger. En hangt ook gewoon af van omstandigheden, ook al ben je met de juiste mensen dan heb je soms gewoon geen zin in.
Das relatief natuurlijk!quote:
Gaan we dan hetero uit lekker meiden versierenquote:
Of hetero uit en lekkere mannen versierenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaan we dan hetero uit lekker meiden versieren.
Humz... Daar ben ik dan wel weer teveel nicht voor...quote:Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaan we dan hetero uit lekker meiden versieren.
Ik ben blind, ik heb nooit door als iemand mij versiert...quote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hetero uit en lekkere mannen versieren
Lekkere mannen moeten moi versierenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hetero uit en lekkere mannen versieren
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lekkere mannen moeten moi versieren.
nietquote:
voor eiken planken wel en visgraat ook wel, als ik het mee financier in de hypotheek. Maar ik vind het eigenlijk best wel veel geld en de vraag is of ik er dat voor over heb...quote:Op zondag 15 juni 2008 14:55 schreef Bartjebart het volgende:
Maar heb je uberhaubt het geld voor een massief eiken of een visgraat parket?
Ja, ja, nee, ja, baco, 4, fout, af en toe.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
En en en? Is ie knap? Praat hij met een accent? Is ie lang? Komt ie intelligent over? Wat dringt hij? Hoeveel scoort hij op de schaal van naziheid? Wat is zijn kledingstijl? lacht hij vaak? ENZ!
enzovoort...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, ja, nee, ja, baco, 4, fout, af en toe.
wij net onweer en dikkehagel gehad nu stralend weer hierquote:
Ah korte mannen kunnen ook wat hebbenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, ja, nee, ja, baco, 4, fout, af en toe.
beiden is eiken, maar meer de manier waarop gelegd...quote:Op zondag 15 juni 2008 17:12 schreef samjustme het volgende:
http://i244.photobucket.c(...)ever/15062008003.jpg
http://i244.photobucket.c(...)forever/15062008.jpg
welke foto is gay.nl waardig?
eiken vind ik zelf persoonlijk veel mooier.
Hmmm, een stuk mannelijker dan ik verwachte.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:12 schreef samjustme het volgende:
http://i244.photobucket.c(...)ever/15062008003.jpg
http://i244.photobucket.c(...)forever/15062008.jpg
welke foto is gay.nl waardig?
oepsiequote:Op zondag 15 juni 2008 17:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
beiden is eiken, maar meer de manier waarop gelegd...
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hmmm, een stuk mannelijker dan ik verwachte.
Wordt idd tijd voor kapper uh op je laatste pic gooi je je kontje in strijdquote:Op zondag 15 juni 2008 19:07 schreef Cairon het volgende:
http://i160.photobucket.com/albums/t182/CaironIX/S6300763.jpg
kapper dan maar?
nicequote:
Trouwens bitch je hebt me nog niet toegevoegd op gay.nlquote:Op zondag 15 juni 2008 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen een fout avondje bios met de beste vriendin
Lesbo's natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat heeft een hetero eigenlijk te zoeken op gay.nl?
zaterdag in de herkansing/herhalingquote:Op zondag 15 juni 2008 21:37 schreef MisterO het volgende:
Vrijdag wwas zoo gezellig he, het lijkt alweer zo lang geleden![]()
Ben naar Groningen gegaan om daar naar het Nederlands Elftal te kijken. Iedereen was oranje, en het was zó gezellig![]()
Vooral na de wedstrijd was het echt zo'n gekkehuis. Iedereen uit de cafe's en feesten en dansen op straat, het was zo grappigDe 2 gay cafe's waren wel bijzonder rustig
Ja, dan ga ik het in Utrecht kijken voor MegaPannquote:
Barmannen zijn toch meestal hot?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Weemz het volgende:
Ik ga gezellig kijken bij het jongerencafé waar ik werk
Ja papaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben de kinders het leuk gehad dit weekend?
Heb jij geen eindexamenfeesten ofzo waar je naar toe moet?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:51 schreef Cahir het volgende:
Was het weekend dan?
En dat most onze pensioenen gaan betalen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef Cahir het volgende:
Verwachting was dat heel veel mensen zouden zakken, gala is zelfs voor het examen gehouden.
Daar gaat het om bij het overleven, dat je in leven blijftquote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
weekend 1 overleefd, doodop, maar ik leef nog
Ik iig nietquote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat most onze pensioenen gaan betalen.
Tmm het was al de wereld in, in 2006quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou mensen, vertel eens hoe komt dat Wouter Bos verhaal ineens de wereld in.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het al wel een paar jaar weet, maar dat het nu publiekelijk is is nieuw voor mij
Wel als de film Sex & The City is en je daarna martini's gaat drinken in de kroegquote:Op zondag 15 juni 2008 20:17 schreef Manias het volgende:
een fout avondje... bios? is dat.. fout?
Ik moet mijn zus nog naar Sex and The Cityquote:Op maandag 16 juni 2008 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel als de film Sex & The City is en je daarna martini's gaat drinken in de kroeg
Al een uur of 2 en als neppe Turk ben ik mede blijquote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Iets zegt me trouwens dat Turkije gewonnen heeft vanavondEr toeteren nog steds auto's door de stad heen en er wapperden enorm veel rode vlaggen.
Wat is je gay.nl voeg ik je wel toe in friends listquote:Op maandag 16 juni 2008 00:34 schreef Cahir het volgende:
'alles goed?'
'nee heb aids ken elk moment neervallen'
'zin in een date?'
Wat je ook kan zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:34 schreef Cahir het volgende:
'alles goed?'
'nee heb aids ken elk moment neervallen'
'zin in een date?'
ga je vaker komen? Bijdeze dan maar welkomquote:Op maandag 16 juni 2008 00:39 schreef Paul89 het volgende:
@Cahir, ik ben geen relnicht en ik heb ook geen profiel op gay.nl.
@Hierissieweer
[ afbeelding ]
Zoals ik had beloofd.
Kut PJOUrkequote:Op maandag 16 juni 2008 00:39 schreef Paul89 het volgende:
@Hierissieweer
[ afbeelding ]
Zoals ik had beloofd.
Haha ik zat in Noorwegenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
ga je vaker komen? Bijdeze dan maar welkom.
Nah, ik kloot nog steeds met die oudequote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat is je gay.nl voeg ik je wel toe in friends list.
Omdat je nog geen 16 bent?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nah, ik kloot nog steeds met die oude. Ik wacht nog ff minstens een jaartje met een profiel.
FOK! is niet eens zo slecht, buiten dit topic is er van alles te vinden. In POL kan je zat mensen opfokken met je ideeenquote:
Zucht, ik ga niet weer het hele verhaal uitleggen over dat interview, lees mijn reactie maar ergens terug.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
FOK! is niet eens zo slecht, buiten dit topic is er van alles te vinden. In POL kan je zat mensen opfokken met je ideeen!
Vroeg ik toch ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:51 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Zucht, ik ga niet weer het hele verhaal uitleggen over dat interview, lees mijn reactie maar ergens terug.
Zeg prinses Cahir, eerst snauw je me af met 'vroeg ik toch ook niet' en nu moet ik aan jouw wensen voldoen. Puh, Anything else?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:55 schreef Cahir het volgende:
Paul, wat was je hyves ookalweer? Zag em nog voorbij komen 15 topics geleden.
Net een stel en nu al geprikkeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:57 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Zeg prinses Cahir, eerst snauw je me af met 'vroeg ik toch ook niet' en nu moet ik aan jouw wensen voldoen. Puh, Anything else?
Tis geen wens, tis een vraag.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:57 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Zeg prinses Cahir, eerst snauw je me af met 'vroeg ik toch ook niet' en nu moet ik aan jouw wensen voldoen. Puh, Anything else?
Word document?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:57 schreef Zakje het volgende:
Ik was bezig met het uitwerken van een hele vervelende opdracht op mijn laptop.....en ik was al heel erg ver, en nu kan ik hem niet meer vinden, nu moet ik het weer helemaal opnieuw gaan doen , maar ik weet niet meer zo goed wat ik allemaal geschreven had...
Kan je mijn hyves wel geven, maar ik heb hem geblokt voor niet-vrienden, dus heb je nog niets aan;). Waarom wil je hem zo graag weten? Je kunt hier toch met me ouwehoeren.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tis geen wens, tis een vraag.
'vroeg ik toch ook niet' is niet echt snauwen, komt omdat ik meer ben gewend op FOK!. Sorry.
heb je hem intussen al wel gevonden op gay.nl?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kut PJOUrkeTis maar goed dat niet ging zoeken.
Ben beniewd wat er in je foto album staat.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Kan je mijn hyves wel geven, maar ik heb hem geblokt voor niet-vrienden, dus heb je nog niets aan;). Waarom wil je hem zo graag weten? Je kunt hier toch met me ouwehoeren.
2 neusgaten en 2 wazige ogen, post dan net zo goed geen foto.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je hem intussen al wel gevonden op gay.nl?
Gozertje is benieuwd naar jequote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Kan je mijn hyves wel geven, maar ik heb hem geblokt voor niet-vrienden, dus heb je nog niets aan;). Waarom wil je hem zo graag weten? Je kunt hier toch met me ouwehoeren.
Ik wist al wie hij was voordat ik in dit topic kwamquote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gozertje is benieuwd naar je.
Oh je TMM je hebt concurrentie.
PS. Ik ben de dertiger al zat te langdradig.
Vertel het aan Britneyquote:Op maandag 16 juni 2008 01:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wist al wie hij was voordat ik in dit topic kwam
Negativie publiciteit is ook publiciteit he.
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:49 schreef samjustme het volgende:
Mensen heb een date met een dertiger. Ach kijken of dat misschien iets voor moi is.
16 minuten.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef samjustme het volgende:
PS. Ik ben de dertiger al zat te langdradig.
ik zou jou niets in de mond durven leggen schatje, voor je het weet vliegen me de beschuldigingen weer om de orenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou jou niets in de mond durven leggen schatje, voor je het weet vliegen me de beschuldigingen weer om de oren
Hij had 1 plus punt iets grootquote:
dus veels te oud voor TMM.quote:
Nooit geweten dat jij er zo uitzag...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:07 schreef Cairon het volgende:
http://i160.photobucket.com/albums/t182/CaironIX/S6300763.jpg
kapper dan maar?
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:39 schreef Paul89 het volgende:
@Hierissieweer
[ afbeelding ]
Zoals ik had beloofd.
Het kan nog veel sneller, een type waar ik stilzwijgend naar keek elke keer in Palace sprak me een keertje aan, binnen luttele seconden was ik op hem afgeknapt. Hij had iets scheve tanden en verschrikkelijk accent.quote:
Als je nog enige vorm van medewerking van me vraagt zou ik toch echt even mijn toon aanpassen als ik jou was meisje.quote:
Jouw redeneringen zijn als spaghetti voor mij.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij had 1 plus punt iets groot. ALs je kan kiezen tussen 21 jarige gozer die bijna helemaal je type is of een dertiger twijfel geval
dan is je keuze zo gemaakt.
Ik doe niets anders! :pquote:Op maandag 16 juni 2008 00:49 schreef samjustme het volgende:
Mensen heb een date met een dertiger. Ach kijken of dat misschien iets voor moi is.
Heel Amsterdam weet het.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou mensen, vertel eens hoe komt dat Wouter Bos verhaal ineens de wereld in.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het al wel een paar jaar weet, maar dat het nu publiekelijk is is nieuw voor mij
Anders zet je hem voor het vuurpeleton?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Als je nog enige vorm van medewerking van me vraagt zou ik toch echt even mijn toon aanpassen als ik jou was meisje.
Mag ik je vriendje worden?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Zonder medeweking vindt ie waarschijnlijk lekkerder.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef Paul89 het volgende:
Als je nog enige vorm van medewerking van me vraagt zou ik toch echt even mijn toon aanpassen als ik jou was meisje.
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Anders zet je hem voor het vuurpeleton?.
Mag ik mee!?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik moet mijn zus nog naar Sex and The City.
Sterf jijquote:Op maandag 16 juni 2008 01:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zonder medeweking vindt ie waarschijnlijk lekkerder.
Die hadden we aan moeten zien komenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik je vriendje worden?
(vanmiddag, ik kom aanrijden op het plein. Komt een client helemaal blij naar buiten gestormd, want ik had hem toegevoegd op mijn hyve...)
moet ie maar niet zijn kontje draaienquote:Op maandag 16 juni 2008 01:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heel Amsterdam weet het.Z'n ex is dan ook niet bepaald discreet. Bovendien gedraagt ie zich zo ruig als een kokosnoot.
Ik gruwel van een verkeerd accent!quote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het kan nog veel sneller, een type waar ik stilzwijgend naar keek elke keer in Palace sprak me een keertje aan, binnen luttele seconden was ik op hem afgeknapt. Hij had iets scheve tanden en verschrikkelijk accent.
Mensen haten me niet hoor. Anders zou ik geen felicitaties krijgenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:22 schreef Zakje het volgende:
Wat hebben mensen eigenlijk tegen die arme Cahir? Ik vind hem altijd wel aandoenlijk..
Ik neem alleen mijn vriendje/vriend mee naar mijn familie. Je mag gewoon mee met moiquote:
Wacht maar tot je zijn foto ziet.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:22 schreef Zakje het volgende:
Wat hebben mensen eigenlijk tegen die arme Cahir? Ik vind hem altijd wel aandoenlijk..
Dat mag, weet je mij te vinden daar?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik je vriendje worden?
(vanmiddag, ik kom aanrijden op het plein. Komt een client helemaal blij naar buiten gestormd, want ik had hem toegevoegd op mijn hyve...)
Sorry, dacht ff dat je offline wasquote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Martini's? Cosmo's, schat, cosmo's!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Wel als de film Sex & The City is en je daarna martini's gaat drinken in de kroeg
Zeg jijquote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zijn foto ziet..
Ik vind je liefquote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mensen haten me niet hoor. Anders zou ik geen felicitaties krijgen.
Soms denk ik, "heel homoland komt elke week bij elkaar op de koffie en ik word nooit uitgenodigd"quote:Op maandag 16 juni 2008 01:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heel Amsterdam weet het.Z'n ex is dan ook niet bepaald discreet. Bovendien gedraagt ie zich zo ruig als een kokosnoot.
Hijs gewoon een relnichtjequote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mensen haten me niet hoor. Anders zou ik geen felicitaties krijgen.
En daar treur jij om ?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Soms denk ik, "heel homoland komt elke week bij elkaar op de koffie en ik word nooit uitgenodigd"
Doe jij ook al aan jonge bladjes?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:25 schreef samjustme het volgende:
Ik vind je liefje doet me denken aan een goei vriend/ex denken
Het is ook zo. We hebben een meeting op woensdag maar jij bent buitengeslotenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Soms denk ik, "heel homoland komt elke week bij elkaar op de koffie en ik word nooit uitgenodigd"
Welk vriendje??quote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik neem alleen mijn vriendje/vriend mee naar mijn familie. Je mag gewoon mee met moi.
Metroplitains toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Martini's? Cosmo's, schat, cosmo's!
relnichten zijn leuk!quote:
Terwijl wij de smeuige roddels doornemen zit jij op naast de wc...quote:Op maandag 16 juni 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |