Vertel het aan Britneyquote:Op maandag 16 juni 2008 01:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wist al wie hij was voordat ik in dit topic kwam
Negativie publiciteit is ook publiciteit he.
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:49 schreef samjustme het volgende:
Mensen heb een date met een dertiger. Ach kijken of dat misschien iets voor moi is.
16 minuten.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef samjustme het volgende:
PS. Ik ben de dertiger al zat te langdradig.
ik zou jou niets in de mond durven leggen schatje, voor je het weet vliegen me de beschuldigingen weer om de orenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou jou niets in de mond durven leggen schatje, voor je het weet vliegen me de beschuldigingen weer om de oren
Hij had 1 plus punt iets grootquote:
dus veels te oud voor TMM.quote:
Nooit geweten dat jij er zo uitzag...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:07 schreef Cairon het volgende:
http://i160.photobucket.com/albums/t182/CaironIX/S6300763.jpg
kapper dan maar?
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:39 schreef Paul89 het volgende:
@Cahir, ik ben geen relnicht en ik heb ook geen profiel op gay.nl.
@Hierissieweer
[ afbeelding ]
Zoals ik had beloofd.
Het kan nog veel sneller, een type waar ik stilzwijgend naar keek elke keer in Palace sprak me een keertje aan, binnen luttele seconden was ik op hem afgeknapt. Hij had iets scheve tanden en verschrikkelijk accent.quote:
Als je nog enige vorm van medewerking van me vraagt zou ik toch echt even mijn toon aanpassen als ik jou was meisje.quote:
Jouw redeneringen zijn als spaghetti voor mij.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij had 1 plus punt iets groot. ALs je kan kiezen tussen 21 jarige gozer die bijna helemaal je type is of een dertiger twijfel geval
dan is je keuze zo gemaakt.
Ik doe niets anders! :pquote:Op maandag 16 juni 2008 00:49 schreef samjustme het volgende:
Mensen heb een date met een dertiger. Ach kijken of dat misschien iets voor moi is.
Heel Amsterdam weet het.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou mensen, vertel eens hoe komt dat Wouter Bos verhaal ineens de wereld in.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het al wel een paar jaar weet, maar dat het nu publiekelijk is is nieuw voor mij
Anders zet je hem voor het vuurpeleton?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Als je nog enige vorm van medewerking van me vraagt zou ik toch echt even mijn toon aanpassen als ik jou was meisje.
Mag ik je vriendje worden?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Kan je mijn hyves wel geven, maar ik heb hem geblokt voor niet-vrienden, dus heb je nog niets aan;). Waarom wil je hem zo graag weten? Je kunt hier toch met me ouwehoeren.
Zonder medeweking vindt ie waarschijnlijk lekkerder.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef Paul89 het volgende:
Als je nog enige vorm van medewerking van me vraagt zou ik toch echt even mijn toon aanpassen als ik jou was meisje.
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Anders zet je hem voor het vuurpeleton?.
Mag ik mee!?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik moet mijn zus nog naar Sex and The City.
Sterf jijquote:Op maandag 16 juni 2008 01:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zonder medeweking vindt ie waarschijnlijk lekkerder.
Die hadden we aan moeten zien komenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik je vriendje worden?
(vanmiddag, ik kom aanrijden op het plein. Komt een client helemaal blij naar buiten gestormd, want ik had hem toegevoegd op mijn hyve...)
moet ie maar niet zijn kontje draaienquote:Op maandag 16 juni 2008 01:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heel Amsterdam weet het.Z'n ex is dan ook niet bepaald discreet. Bovendien gedraagt ie zich zo ruig als een kokosnoot.
Ik gruwel van een verkeerd accent!quote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het kan nog veel sneller, een type waar ik stilzwijgend naar keek elke keer in Palace sprak me een keertje aan, binnen luttele seconden was ik op hem afgeknapt. Hij had iets scheve tanden en verschrikkelijk accent.
Mensen haten me niet hoor. Anders zou ik geen felicitaties krijgenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:22 schreef Zakje het volgende:
Wat hebben mensen eigenlijk tegen die arme Cahir? Ik vind hem altijd wel aandoenlijk..
Ik neem alleen mijn vriendje/vriend mee naar mijn familie. Je mag gewoon mee met moiquote:
Wacht maar tot je zijn foto ziet.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:22 schreef Zakje het volgende:
Wat hebben mensen eigenlijk tegen die arme Cahir? Ik vind hem altijd wel aandoenlijk..
Dat mag, weet je mij te vinden daar?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik je vriendje worden?
(vanmiddag, ik kom aanrijden op het plein. Komt een client helemaal blij naar buiten gestormd, want ik had hem toegevoegd op mijn hyve...)
Sorry, dacht ff dat je offline wasquote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Martini's? Cosmo's, schat, cosmo's!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Wel als de film Sex & The City is en je daarna martini's gaat drinken in de kroeg
Zeg jijquote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zijn foto ziet..
Ik vind je liefquote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mensen haten me niet hoor. Anders zou ik geen felicitaties krijgen.
Soms denk ik, "heel homoland komt elke week bij elkaar op de koffie en ik word nooit uitgenodigd"quote:Op maandag 16 juni 2008 01:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heel Amsterdam weet het.Z'n ex is dan ook niet bepaald discreet. Bovendien gedraagt ie zich zo ruig als een kokosnoot.
Hijs gewoon een relnichtjequote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mensen haten me niet hoor. Anders zou ik geen felicitaties krijgen.
En daar treur jij om ?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Soms denk ik, "heel homoland komt elke week bij elkaar op de koffie en ik word nooit uitgenodigd"
Doe jij ook al aan jonge bladjes?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:25 schreef samjustme het volgende:
Ik vind je liefje doet me denken aan een goei vriend/ex denken
Het is ook zo. We hebben een meeting op woensdag maar jij bent buitengeslotenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Soms denk ik, "heel homoland komt elke week bij elkaar op de koffie en ik word nooit uitgenodigd"
Welk vriendje??quote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik neem alleen mijn vriendje/vriend mee naar mijn familie. Je mag gewoon mee met moi.
Metroplitains toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Martini's? Cosmo's, schat, cosmo's!
relnichten zijn leuk!quote:
Terwijl wij de smeuige roddels doornemen zit jij op naast de wc...quote:Op maandag 16 juni 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |