Ja papaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben de kinders het leuk gehad dit weekend?
Heb jij geen eindexamenfeesten ofzo waar je naar toe moet?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:51 schreef Cahir het volgende:
Was het weekend dan?
En dat most onze pensioenen gaan betalen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef Cahir het volgende:
Verwachting was dat heel veel mensen zouden zakken, gala is zelfs voor het examen gehouden.
Daar gaat het om bij het overleven, dat je in leven blijftquote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
weekend 1 overleefd, doodop, maar ik leef nog
Ik iig nietquote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat most onze pensioenen gaan betalen.
Tmm het was al de wereld in, in 2006quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou mensen, vertel eens hoe komt dat Wouter Bos verhaal ineens de wereld in.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het al wel een paar jaar weet, maar dat het nu publiekelijk is is nieuw voor mij
Wel als de film Sex & The City is en je daarna martini's gaat drinken in de kroegquote:Op zondag 15 juni 2008 20:17 schreef Manias het volgende:
een fout avondje... bios? is dat.. fout?
Ik moet mijn zus nog naar Sex and The Cityquote:Op maandag 16 juni 2008 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel als de film Sex & The City is en je daarna martini's gaat drinken in de kroeg
Al een uur of 2 en als neppe Turk ben ik mede blijquote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Iets zegt me trouwens dat Turkije gewonnen heeft vanavondEr toeteren nog steds auto's door de stad heen en er wapperden enorm veel rode vlaggen.
Wat is je gay.nl voeg ik je wel toe in friends listquote:Op maandag 16 juni 2008 00:34 schreef Cahir het volgende:
'alles goed?'
'nee heb aids ken elk moment neervallen'
'zin in een date?'
Wat je ook kan zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:34 schreef Cahir het volgende:
'alles goed?'
'nee heb aids ken elk moment neervallen'
'zin in een date?'
ga je vaker komen? Bijdeze dan maar welkomquote:Op maandag 16 juni 2008 00:39 schreef Paul89 het volgende:
@Cahir, ik ben geen relnicht en ik heb ook geen profiel op gay.nl.
@Hierissieweer
[ afbeelding ]
Zoals ik had beloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |