Geen echte leuke, de meesten zijn te jong of te oud.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je Gay nl berichten van vanavond, zit er niemand tussen![]()
Ach en GL zijn ook maar gewoon mensen
1. TMMquote:Toch maar even mijn profiel aangepast, zodat het voor iedereen duidelijk is.
Ik reageer niet op kreten zoals "Hey, Hoi, Alles goed, Hoe gaat het" van mensen die ik niet ken. Ik kan het meestal goed "vinden" met mannen boven de 45 en sub jongens die jonger zijn dan ik, vooral als ze een emo uitstraling hebben. Maar ben zelf niet zo. Af en toe vind ik ook een meisje leuk, maar dan van me eigen leeftijd of iets ouder. Ik hou van huislijke sfeer, vakantie (Canada en Azie) en grafisch vormgeven (o.a. websites maken). Ook hou ik van mystiek, astrologie en magie enzo. Ik ben veel bij een lieve oudere vriend en ik trek jonge mensen aan met problemen of zonder ouders (kan ze blijkbaar goed helpen). Je kunt me bereiken op paul89 apestaartje hot mail punt com.
ik scoor lager dan zowat iedereen thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
1. TMM
2. Cahir
3. Zakje
4. DR34M3R
5. LGE
6. Bijna iedereen zowat
7. Sam
Ah vandaar dat ie in dit topic is.
Wanneer kom je naar Lisboa ? Kom je alleen of met vrienden ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen echte leuke, de meesten zijn te jong of te oud.
Ga eens op de politieke tour...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:41 schreef Cahir het volgende:
Paul89
Welke clou's moet ik nog meer vinden godver?
ging toch juist ook over andere kloppende lichaamsdelen dan het hart ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen hartkloppingen van krijgen
Neeee.... elke vetgedrukte omschrijving staat gelijk aan iemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik scoor lager dan zowat iedereen thanks. Hij kliknt zowat sympathiek zo.
omg ik moet voor mijn vakantie in augustus in shape zijn, ik wil met een portugees naar bed.
Van arrogantie wordt ie heel erg slapquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
ging toch juist ook over andere kloppende lichaamsdelen dan het hart ?
Een "nazi" met een dergelijk profiel?quote:
Ik kom met een aantal vrienden halverwege Augustus voor bijna een weekje. Dan ga ik zeker de gay scene eff checken ik wil met een latin gozerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wanneer kom je naar Lisboa ? Kom je alleen of met vrienden ?
Ook dat niet ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ging toch juist ook over andere kloppende lichaamsdelen dan het hart ?
moest jij de deur niet uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een "nazi" met een dergelijk profiel?
Dat met een portugees naar bed is niet zo moeilijk hoor, ga gewoon naar Trumps en BINGOquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik scoor lager dan zowat iedereen thanks. Hij kliknt zowat sympathiek zo.
omg ik moet voor mijn vakantie in augustus in shape zijn, ik wil met een portugees naar bed.
vervelend oord zeg, zeker met al die "baden" die daar zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook dat niet ?
Maar ik zit hier in een internetcafe en er komt er 1 binnen waar alles wel van gaat kloppenEn R. is al naar huis mmm (nee hoor zal niks doen, we moeten morgen vroeg op om naar Budapest te gaan)
Hitler draait in zijn grafquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een "nazi" met een dergelijk profiel?
Om Brigitte te fatsoeneren heb ik een grasmaaier nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
moest jij de deur niet uit
M en M gaan verlossen van wat overschot aan krullen ?
Heb je daar ook lekkere latins? Volgens mijn beste vriendin zijn latins heel goed in bedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat met een portugees naar bed is niet zo moeilijk hoor, ga gewoon naar Trumps en BINGO
Ja en R. is de hele dag vrij, ik moet nog iets voor werk doen en zo, is dat wel te vertrouwenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vervelend oord zeg, zeker met al die "baden" die daar zijn
gardening the bushesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om Brigitte te fatsoeneren heb ik een grasmaaier nodig.
wie is M. (foto ?)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:59 schreef Stroekie het volgende:
en als iemand nu zegt dat heel Eindhoven geilt op M dan vond ik dat een stuk realistischer dan Paul
een oud hollands spreekwoord is "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten"quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja en R. is de hele dag vrij, ik moet nog iets voor werk doen en zo, is dat wel te vertrouwen
Ik ben Latin en R. is latin dus wat denk je ? Natuurlijk zijn we goed in bedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je daar ook lekkere latins? Volgens mijn beste vriendin zijn latins heel goed in bed.
Dat Brits-koloniale instinct om boven op de Everest een Kew aan te leggen komt weer eens boven. Heerlijk.quote:
Jackpot!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het is toch die niet ene hele bekende relnicht die extreem rechts is?
en wie was er ook alweer spuit 11 ?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die is al bijna zes jaar dood.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
Ik durf R. nog wel in een Gay paradise los te laten, hij is iets anders dan ik ben.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een oud hollands spreekwoord is "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten"
dat lijkt me wel voor jullie van toepassing
Nou nou niet allemaal hoor heb eens gedate met 1 hij had kleine pikquote:Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben Latin en R. is latin dus wat denk je ? Natuurlijk zijn we goed in bed
zal wel een paar profielen van een of andere dating site op zoeken van vrienden van mij. Denk dat die je wel zullen bevallenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou nou niet allemaal hoor heb eens gedate met 1 hij had kleine piken eigenlijk viel behoorlijk tegen.
Donker getinte jongens zijn soms best wel leuk, nice ass, met voorkant zit altijd vrij goed. When you go black you never wanna go back.
Nee. Paul is wat arischer.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:05 schreef Cahir het volgende:
Zijn hyves kwam hier nog langs kort geleden.
Maar dat is em dus nie?
Trioquote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal wel een paar profielen van een of andere dating site op zoeken van vrienden van mij. Denk dat die je wel zullen bevallen
Het is toch echt die relnicht hoor. Heeft miss iemand link naar interviewquote:Dat artikel is tot stand gekomen nadat ik ooit had geschreven dat ik vond dat HIV/AIDS patiënten die anderen gemoedwillig besmetten, een herkenningslabel moesten krijgen om zo verdere slachtoffers te voorkomen. Vervolgens ben ik meerdere malen benaderd door gay.nl of ze alsjeblieft een interview met me mochten doen. Jong en naïef als ik was (ik was net 17 geloof ik) was ik helemaal vereerd door dit verzoek.
Jij bent echt niet slim he?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:11 schreef Cahir het volgende:
Zijn eerste post in onduidelijk. Hij valt zomaar opeens binnen, nergens ang3l's post kunnen vinden over hem
Hij is nog geen dertiger komt wel goed met hem.quote:
Volgens mij wordt deze reeks door best wel veel mensen gevolgdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/article/1918/570/
Het is hem echt , omfg hij hier? Hoe komt dat nou weer![]()
![]()
Met mij en R. ? R. heeft wel zijn haar geknipt dus dat zal je nu wel leuk vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |