Ik ben ook geen dertiger en ik heb de pretentie dat er met mij niet veel mis is.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:15 schreef samjustme het volgende:
Hij is nog geen dertiger komt wel goed met hem.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben ook geen dertiger en ik heb de pretentie dat er met mij niet veel mis is.
Neuh, hij is ondertussen weer een stuk of wat nicks verder.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:16 schreef Cahir het volgende:
Liegbeestenmij beetje op het verkeerde pad zetten
Ik zou er wel mee neuken maar ontbijten nee dank jequote:Op zondag 15 juni 2008 00:19 schreef samjustme het volgende:
Na nogmaals zijn pics te hebben gekeken ziet hij er vrij gewoontjes uit met andere woorden best wel boring.
Daar gaan we weerquote:Op zondag 15 juni 2008 00:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, hij is ondertussen weer een stuk of wat nicks verder.
je neukt met iedereen schatquote:Op zondag 15 juni 2008 00:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou er wel mee neuken maar ontbijten nee dank je
Gatver.. maar ik weet je smaak nu dus ik kan een selectie maken voor augustusquote:
Eigenlijk alleen met R. op dit moment en dat ga ik nu ook doen dus kus en goedenachtquote:
goedzo! zo hoort het ook . Kan je ook moi weerstaanquote:Op zondag 15 juni 2008 00:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen met R. op dit moment en dat ga ik nu ook doen dus kus en goedenacht
Love you too pumpkin.quote:
zulks is niet bevorderlijk voor mijn nachtrustquote:
Alleen als ie nu op JT lijkt.. duhquote:Op zondag 15 juni 2008 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met mij en R. ? R. heeft wel zijn haar geknipt dus dat zal je nu wel leuk vinden
quote:
Andere zoektocht ditmaal?quote:
Ge zijt en'n dommen jeanet.quote:
Vraag ik me toch af wie dat is...quote:Op zondag 15 juni 2008 04:38 schreef Ang3l het volgende:
3. De italiaanse Gino was er weer .... erg grappig.
Donkere krullen, geruite blouse aan. Stond in de Pallaz aan 't tafeltje in de hoek.quote:
O die! Die vond ik leuk.quote:Op zondag 15 juni 2008 04:48 schreef Ang3l het volgende:
Donkere krullen, geruite blouse aan. Stond in de Pallaz aan 't tafeltje in de hoek.
[ afbeelding ]
Daar heb ik een hele tijd mee gechat en geSMS't maar dat draaide uit op een beetje een foute woordenwisseling. En toen ineens stond ie voor me in de Pallazquote:
Ook leuk je gezien te hebben. Heb verder te maken gehad met twee exen die het kwamen proberen, dus zo geweldig was het voor mij niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 04:51 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik een hele tijd mee gechat en geSMS't maar dat draaide uit op een beetje een foute woordenwisseling. En toen ineens stond ie voor me in de Pallaz
Maar goed. Ik ga slapen. Was leuk je ontmoet te hebben meneer ORourke!
Ik weet niet precies zo welke nummers ze allemaal ookalweer gezongen heeftquote:
Klinkt geweldig! Enneh, cliché's zijn niet voor niets cliché's gewordenquote:Op zondag 15 juni 2008 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet precies zo welke nummers ze allemaal ookalweer gezongen heeft.
Maar ze begon met Uninvited, dat was kippenvel. Leuke band trouwens, errug leuke bassist
. Toen ze Perfect zong was het een beetje emotioneel
.
Sometimes is never quite enough
If you're flawless, then you'll win my love
Don't forget to win first place
Don't forget to keep that smile on your face
Be a good boy
Try a little harder![]()
.
Nummers van de nieuwe CD waren heel tof live. Citizen of the Planet (geniaaaaal nummer![]()
!!!!)
![]()
.
En wat is ze klein. Ik had me altijd een soort boom van een vrouw voorgesteld. Echt wel een onvergetelijke avond, waar alle zorgen van me af gleden en ik gewoon (heel cliché) in het moment was.
battle of the exesquote:Op zondag 15 juni 2008 04:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook leuk je gezien te hebben. Heb verder te maken gehad met twee exen die het kwamen proberen, dus zo geweldig was het voor mij niet.
Het is natuurlijk helemaal wat je er zelf van maakt. Misscien zijn je vrienden niet leuk of weet je zelf niet hoe je 't leuk moet maken?quote:Op zondag 15 juni 2008 09:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
battle of the exes.
Wat is er trouwens zo leuk aan uitgaan?
Ik weet niet waarmee het te maken heeft maar tegenwoordig vind ik het best wel slaapverwekkend. Vorige week hebben moi vriendinnen na wat gesmeek gesleept naar palace na 2 maanden afwezigheid vond ik nog steeds geen moer aan en was binnen 1,5 uur al vandoor.
Nou nou ik denk dat ik gewoon feest fase ontgroeid ben, een half jaar geleden was ik elke vrijdag in Strano te vinden, elk zaterdag in Palace en nog eens af en toe in VIlla, Pann, You2 enz. Ik vind het veel leuker als ik met mijn friends uit eten ga, bioscoopje, pretpark, vakantie enz.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is natuurlijk helemaal wat je er zelf van maakt. Misscien zijn je vrienden niet leuk of weet je zelf niet hoe je 't leuk moet maken?
Waar staat er dat ik denk dat je een bitch bent? Ik zeg alleen dat je uitgaan zelf leuk moet maken. Zo leuk zijn de tenten en feesten tegenwoordig (vind ik) niet meer, maar met de juiste mensen en in de juiste mood kan ik 't erg naar m'n zin hebben ... waar dan ook eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:20 schreef samjustme het volgende:
En wat een bullshit je weet dat ik gewoon fun ben en niet zo een bitch als velen denken.
Daar heb je wel gelijk in, ik vind eerlijk gezegd gay uitgaan gewoon bagger. En hangt ook gewoon af van omstandigheden, ook al ben je met de juiste mensen dan heb je soms gewoon geen zin in.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar staat er dat ik denk dat je een bitch bent? Ik zeg alleen dat je uitgaan zelf leuk moet maken. Zo leuk zijn de tenten en feesten tegenwoordig (vind ik) niet meer, maar met de juiste mensen en in de juiste mood kan ik 't erg naar m'n zin hebben ... waar dan ook eigenlijk.
En en en? Is ie knap? Praat hij met een accent? Is ie lang? Komt ie intelligent over? Wat dringt hij? Hoeveel scoort hij op de schaal van naziheid? Wat is zijn kledingstijl? lacht hij vaak? ENZ!quote:
Dat is "algemeen uitgaan" of je zin hebt of niet.. het etiketje "gay" kan je wat mee doen of niet als je in een gay tent bent.. gewoon daar dansen met hetero vrienden kan ook hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik vind eerlijk gezegd gay uitgaan gewoon bagger. En hangt ook gewoon af van omstandigheden, ook al ben je met de juiste mensen dan heb je soms gewoon geen zin in.
Get a room met hemquote:Op zondag 15 juni 2008 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En en en? Is ie knap? Praat hij met een accent? Is ie lang? Komt ie intelligent over? Wat dringt hij? Hoeveel scoort hij op de schaal van naziheid? Wat is zijn kledingstijl? lacht hij vaak? ENZ!
Heb ook eff gedanst met mijn meidenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:36 schreef Manias het volgende:
[..]
Dat is "algemeen uitgaan" of je zin hebt of niet.. het etiketje "gay" kan je wat mee doen of niet als je in een gay tent bent.. gewoon daar dansen met hetero vrienden kan ook hoor
Moet je met mij uitgaan! Is het nooit saai!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
battle of the exes.
Wat is er trouwens zo leuk aan uitgaan?
Ik weet niet waarmee het te maken heeft maar tegenwoordig vind ik het best wel slaapverwekkend. Vorige week hebben moi vriendinnen na wat gesmeek gesleept naar palace na 2 maanden afwezigheid vond ik nog steeds geen moer aan en was binnen 1,5 uur al vandoor.
Je woont te verquote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je met mij uitgaan! Is het nooit saai!
Owja, ik vind gay uitgaan engquote:Op zondag 15 juni 2008 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik vind eerlijk gezegd gay uitgaan gewoon bagger. En hangt ook gewoon af van omstandigheden, ook al ben je met de juiste mensen dan heb je soms gewoon geen zin in.
Das relatief natuurlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |