Kut PJOUrkequote:Op maandag 16 juni 2008 00:39 schreef Paul89 het volgende:
@Cahir, ik ben geen relnicht en ik heb ook geen profiel op gay.nl.
@Hierissieweer
[ afbeelding ]
Zoals ik had beloofd.
Haha ik zat in Noorwegenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
ga je vaker komen? Bijdeze dan maar welkom.
Nah, ik kloot nog steeds met die oudequote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat is je gay.nl voeg ik je wel toe in friends list.
Omdat je nog geen 16 bent?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nah, ik kloot nog steeds met die oude. Ik wacht nog ff minstens een jaartje met een profiel.
FOK! is niet eens zo slecht, buiten dit topic is er van alles te vinden. In POL kan je zat mensen opfokken met je ideeenquote:
Zucht, ik ga niet weer het hele verhaal uitleggen over dat interview, lees mijn reactie maar ergens terug.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
FOK! is niet eens zo slecht, buiten dit topic is er van alles te vinden. In POL kan je zat mensen opfokken met je ideeen!
Vroeg ik toch ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:51 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Zucht, ik ga niet weer het hele verhaal uitleggen over dat interview, lees mijn reactie maar ergens terug.
Zeg prinses Cahir, eerst snauw je me af met 'vroeg ik toch ook niet' en nu moet ik aan jouw wensen voldoen. Puh, Anything else?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:55 schreef Cahir het volgende:
Paul, wat was je hyves ookalweer? Zag em nog voorbij komen 15 topics geleden.
Net een stel en nu al geprikkeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:57 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Zeg prinses Cahir, eerst snauw je me af met 'vroeg ik toch ook niet' en nu moet ik aan jouw wensen voldoen. Puh, Anything else?
Tis geen wens, tis een vraag.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:57 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Zeg prinses Cahir, eerst snauw je me af met 'vroeg ik toch ook niet' en nu moet ik aan jouw wensen voldoen. Puh, Anything else?
Word document?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:57 schreef Zakje het volgende:
Ik was bezig met het uitwerken van een hele vervelende opdracht op mijn laptop.....en ik was al heel erg ver, en nu kan ik hem niet meer vinden, nu moet ik het weer helemaal opnieuw gaan doen , maar ik weet niet meer zo goed wat ik allemaal geschreven had...
Kan je mijn hyves wel geven, maar ik heb hem geblokt voor niet-vrienden, dus heb je nog niets aan;). Waarom wil je hem zo graag weten? Je kunt hier toch met me ouwehoeren.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tis geen wens, tis een vraag.
'vroeg ik toch ook niet' is niet echt snauwen, komt omdat ik meer ben gewend op FOK!. Sorry.
heb je hem intussen al wel gevonden op gay.nl?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kut PJOUrkeTis maar goed dat niet ging zoeken.
Ben beniewd wat er in je foto album staat.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Kan je mijn hyves wel geven, maar ik heb hem geblokt voor niet-vrienden, dus heb je nog niets aan;). Waarom wil je hem zo graag weten? Je kunt hier toch met me ouwehoeren.
2 neusgaten en 2 wazige ogen, post dan net zo goed geen foto.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je hem intussen al wel gevonden op gay.nl?
Gozertje is benieuwd naar jequote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Kan je mijn hyves wel geven, maar ik heb hem geblokt voor niet-vrienden, dus heb je nog niets aan;). Waarom wil je hem zo graag weten? Je kunt hier toch met me ouwehoeren.
Ik wist al wie hij was voordat ik in dit topic kwamquote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gozertje is benieuwd naar je.
Oh je TMM je hebt concurrentie.
PS. Ik ben de dertiger al zat te langdradig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |