Houd je bek pokdalige endeldarmtoerist.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:54 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Wtf lol ik lees zo nu fftjes dat mijn dicht/rijm topic gesloten is !!!!
nu ff lezen waarom en als ik weet door wie het komt!!!! hij/zij zal de toorn van mein wraak voelen!
aight respect !
Ik ben daar niet van gediend en zijn reply zal zeker gevolgen hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat ik Beverton was
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:40 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Ik ben daar niet van gediend en zijn reply zal zeker gevolgen hebben!Tief op, pisvlek. Je verstoort mijn amoureuze intermezzo met cerror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
nee dank jequote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:20 schreef beverton het volgende:
Murp zou mijn mcdonalds topic alsiealsieblieft weer open mogenik ben bezig met vervolg paints namelijk, misschien dat het dan nog intressant kan worden.
Sorryquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:25 schreef zarGon het volgende:
Wat zouden we niet meer doen, iamredleader? [ afbeelding ].
Hoe komt het dat zoveel mensen willen baggeren? Die bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:16 schreef Schatgraver het volgende:
Cerror mag mijn topic over bagger weer open?
Het was gewoon een serieus topic en ik ga het niet volbaggeren.
Dat krediet heb je ongeveer ten tijde van aanmelding al verspeeld.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:16 schreef Schatgraver het volgende:
Cerror mag mijn topic over bagger weer open?
Het was gewoon een serieus topic en ik ga het niet volbaggeren.
Ja, wat ik je ook al via PM gestuurd had. Dus iets met niveau.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:27 schreef Schatgraver het volgende:
Ok
Is er ooit nog een kans als ik een topic hier maak dat die open blijft? :p
Als er wat kwaliteit in zit, perhaps.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:27 schreef Schatgraver het volgende:
Ok
De lat ligt erg hoog hier hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 01:27 schreef Schatgraver het volgende:
Ok
Lekker origineel weer. Mocht je dat al willen dan zou ik in het vervolg, dus niet nu, eens proberen met een iet wat uitgebreidere OP.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:17 schreef DeLeider het volgende:
Een potentieel emo bash topic op een dinsdagavond, mag dat niet meer?
Sommige dingen hebben geen inleiding nodig... wat wil je zoiezo d'r bij verzinnen??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker origineel weer. Mocht je dat al willen dan zou ik in het vervolg, dus niet nu, eens proberen met een iet wat uitgebreidere OP.
Dat is aan jou, jij wil het blijkbaar graag delen, daar zul je je redenen dan wel bij hebben. Het topic een bepaalde richting opsturen, maar enkel een linkje plaatsen in je OP is niet voldoende. Dat kun in het daar voor bestemde topic doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sommige dingen hebben geen inleiding nodig... wat wil je zoiezo d'r bij verzinnen??
En jij bent een idioot. Nou, de eerste stap is gezet.quote:
Lees de FAQ en kom dan nooit meer terug. Mongool.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef ANCT het volgende:
waarom is mijn mooie topic gesloten?
ik had toch gewaarschuwd dat je een piemel kreeg te zien
owja en cerror is gemeen, ik ben heulemaal geen huilie, cerror is een beetje een huilie die moeite heeft om te gaan met zijn gevoelens nadat een familielid is overleden aan kanker op een onaangename plaats oid![]()
Jij bent gewoon een verschrikkelijke kutusert, je had het vast verdiend.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf?! dat is geen eens een ban?![]()
![]()
Ik plaatste 1 plaatje van Omphalocèle en ik krijg meteen een ban van 2 dagen_!
wtfbbq?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een verschrikkelijke kutusert, je had het vast verdiend.
Ik zie een potentieel gezwel in je kroonslagader.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
Ik zie een potentieel vervolg.
Je bijt in óf hapt naar. Optyfen uit FB uit je niets zinnigs te melden hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
Je hapt overal wel fijn in.
Het was gewoon een dom bashtopic dat ook in dat hyves topic kon.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:51 schreef Cahir het volgende:
Dat was toch geen SC? Ik vraag het me serieus af. Heb zat mensen ten onder zien gaan door enkele foto's. Is er een nieuwe regel bij gekomen?
Ik zal het mee naar achteren nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef beverton het volgende:
terrorcerror, wellicht dat mijn idee gebruikt kan worden?
PM mij maar een goed OP dan zal ik kijken of het wat is om mee verder te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef beverton het volgende:
terrorcerror, wellicht dat mijn idee gebruikt kan worden?
of datquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zal het mee naar achteren nemen.(en nee, niet van achteren nemen.
)
oke ik ga er meteen aan beginnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef murp het volgende:
[..]
PM mij maar een goed OP dan zal ik kijken of het wat is om mee verder te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |