Onmogelijk want ik werk al zo langzaam mogelijk! maar toch ben ik de snelste !!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
Zeg je manager dat je niet gestraft wil worden omdat je toevallig twee keer zo snel werkt en ga vervolgens net zo langzaam werken als die andere knakker.
Je moet wat beter je best doen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Onmogelijk want ik werk al zo langzaam mogelijk! maar toch ben ik de snelste !!
DAT WAS LEKKER EEN GRAPJE HAHAHAA je bent er in getrapt!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij deze bewezen dat je hem niet bent, hij reageert nooit op deze vraag.
Grote bek op internet maar wel braaf luisteren op je werkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Ik was zo net aan het werken en ik was zo netjes op tijd klaar, als eerste zoals gewoonlijk want ik vul lekker niet fifo maar das even niet zo belangrijk!? Er was dus zo nog een vakkenvullertje die echt heeeel langzaam was en die moest ik dan zo helpen waardoor ik echt veel later thuis was!! en jullie mij nog langer moesten missen![]()
Klacht: kut debiel werkt te langzaam waardoor ik minder FOK! tijd heb!
Ik heb helemaal geen grote ''bek''!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:30 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Grote bek op internet maar wel braaf luisteren op je werk
Fail.
bewijs t danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:43 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen grote ''bek''!
Echt niet bij de Alberto Heijns!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef Gluckskafer het volgende:
Haha, TS pwnt de vakken bij de Loller1000.
TS = MAIKUUUL !!!
First In First Out.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:14 schreef Blinky het volgende:
Fifo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |