Ik ben een kwart eeuw oud nu.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:55 schreef MASD het volgende:
Feli geriatrische rukker.
Mits kelder.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben een kwart eeuw oud nu.
Mag ik nu jongeren betuttelen?
En bondage.quote:
Ja veel meerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Je hebt er vanacht wel meer gehad. Ik mis je trouwens
Lekker was datquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja veel meer
Dan moet je gauw thuiskomen
je mag wel effe aan mij zittenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben een kwart eeuw oud nu.
Mag ik nu jongeren betuttelen?
There's more where that came from!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Lekker was dat
Ja ik weet 't querida. Ik ben heel hard aan het werk om snel naar huis te komen
Maak me gek!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
There's more where that came from!
Ik kan niet wachten
I will. Laterquote:
Heel goed schatquote:
Wanneer is dalijkquote:
quote:
Slotje dan, doe moeilijkquote:
Niet vergeten te komen klagen in FB dan hè, als er wederom een topic gesloten moet worden door jouw SC.quote:
SC mag hierquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet vergeten te komen klagen in FB dan hè, als er wederom een topic gesloten moet worden door jouw SC.
Ik zie hier anders nergens iets staan in de trant van: SC toegestaan.quote:
Het is gewoon een kutkliekje geworden waar jullie andere users negeren en fantaseren over seksuele escapades met elkaar. Want ja, als het je irl niet lukt dan maar zoquote:
Vaak genoeg door meerdere modjes bevestigd. Er staat ook nergens dat het niet magquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie hier anders nergens iets staan in de trant van: SC toegestaan.
Ik negeer niemand hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutkliekje geworden waar jullie andere users negeren en fantaseren over seksuele escapades met elkaar. Want ja, als het je irl niet lukt dan maar zoWissel verdomme msn uit en hou dit topic toegankelijk.
Wat zouden we niet meer doen, iamredleader?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:12 schreef iamredleader het volgende:
Ja, welterustennog een post in dit topic om 23:13!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |