Na het volgende filmpje grondig bestudeerd te hebben heb ik besloten dit topic te openen.
http://tinypic.com/player.php?v=29fb889&s=1(Het betreffende filmpje)Ik vraag me toch of hoe meiden er met elkaar op komen om dit soort filmpjes te maken. Ze zijn met z'n drieën bij elkaar en dan in een keer bedenkt er eentje dat ze moeten gaan stoeien op een of ander nieuwerwets lied. Vervolgens besluit ook nog eentje dat het op internet moet. Of was het dezelfde persoon die het besliste? Zijn de andere 2 meiden volgelingen van die ene meid? Zijn alle vrouwen uiteindelijk slaven van 1 machtige vrouw? We weten wel dat vrouwen slaven zijn van de beauty industrie, maar dat alle vrouwen uiteindelijk slaven zijn van 1 vrouw, dat wisten we nog niet. Wie is deze vrouw en waar woont ze? Komt ze wel voor als mens of is ze een gedaante dat alleen vrouwen kunnen zien? Worden vrouwen in hun slaap toegefluisterd door deze vrouw? Er zijn blijkbaar ook ongelovigen, dat zijn de vrouwen die niet aan mode en mooi zijn doen. Die zitten voornamelijk hier op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.