Het is één punchline en that's it.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:12 schreef tong80 het volgende:
Heb je niks beters te doen cerror
Van Basten heeft de eerste Oranje afvallers bekend gemaakt
Wat is er nou weer mis met mijn topic ?
Wat is er mis met een punchlinequote:
Nee, de users moeten er wat mee kunnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een punchline
Moet ik er een verklaring bij zetten ?
Heeft een OP een minimaal aantal aan zinnen nodig
Omdat jij een godsgruwelijke irritante prutuser bent, waarom ze jou geen permban hebben gegeven is mij een raadsel.quote:
In B&H?quote:
Kom vechten dan? Of ben je bang dat je maagdenvlies scheurt?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Omdat jij een godsgruwelijke irritante prutuser bent, waarom ze jou geen permban hebben gegeven is mij een raadsel.
Deo was retorisch.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Kom vechten dan? Of ben je bang dat je maagdenvlies scheurt?
Ach gut jochie. Je fantopic ineens verdwenen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ben je ongesteld ofzo Cerror?
Je krijgt van mij een kratje bier als je gevoel voor humor hebt gekregen.
Nounou wat ee nfantopic was het zegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach gut jochie. Je fantopic ineens verdwenen?
Als dat humor was dan is Paul van Vliet nog steeds de bom.
Ja. Geestelijk gehandicapt volk een jaar geleden or so.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nounou wat ee nfantopic was het zeg!
En als je het had gelezen kon je zien dat er genoeg mensen waren die het grappig vonden
Wat maakt een kick nou weer uit als mensen het nog kunnen waarderen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja. Geestelijk gehandicapt volk een jaar geleden or so.
Ooit wel eens van het begrip kutkick gehoord überhaupt?
Hoe dan ook een kuttopic, kutkick, kutusers, kut wel... alles.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat maakt een kick nou weer uit als mensen het nog kunnen waarderen?
En het is trouwens maar ruim een maand geleden!
Er zijn een stuk of 60 positieve reacties, dat jij het niet leuk vind wil niet zeggen dat het een kuttopic isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe dan ook een kuttopic, kutkick, kutusers, kut wel... alles.
Ik zie geen heil in her-openen.
Dus zo'n beetje alle bagger moet open blijven omdat tig kutusers het tof vinden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 60 positieve reacties, dat jij het niet leuk vind wil niet zeggen dat het een kuttopic is
En heropenen hoeft van mij niet maar het slaat gewoon nergens op dat een topic op sluit gaat omdat een mod het niet leuk vind maar de users wel.
Wat heb je gebruikt als je slowchat ziet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus zo'n beetje alle bagger moet open blijven omdat tig kutusers het tof vinden?
Petities? Democratie? whehehehehe
Vooral een oud topic dat gekicked word laat ik niet open.
Er zijn tig vervangers aanwezig voor dat geslowchat etc.
Wat heb jij in godensnaam op om dat vod te zien als kickwaardig?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat heb je gebruikt als je slowchat ziet?
Dan had hij het enorm fout.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:14 schreef De_Ananas het volgende:
Onder die kut-users zit trouwens ook een ONZ mod die het gewelding vond
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan had hij het enorm fout.
Ohja geef me een quote over dat geweldig stukje.
quote:
Als ik dan toch bezig ben, quotes van andere modjesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pwnd!
Wel mooie acties zijn dat altijd.
quote:
quote:
quote:
Inderdaad zeg, wat een kutusers en een kut topicquote:
En dan komt de democratie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik dan toch bezig ben, quotes van andere modjes![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Inderdaad zeg, wat een kutusers en een kut topic![]()
PI's kan je zelf gaan lezen bij die posts
Geschikt []quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan komt de democratie.
TELLEN!!!!
1..... 2.....3....4......
Jammer maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |