mwah, sommige goede topiques worden ook zo gesloten, hangt dr vanaf welke mod dienst heeftquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
je moet gewoon de kunsten van een goed topic openen nog leren knul
Een lekkende hartklep lijkt me een beter idee, nee dus.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een lekkende hartklep lijkt me een beter idee, nee dus.
hij kan altijd nog naar Onderweg Naar Morgenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je bent binnenkort misschien werkloos Ludo, ze trekken maybe de stekker uit je soap.
Tegen de tijd dat het zo ver is maar eens salarisverhoging aan Danny vragen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je bent binnenkort misschien werkloos Ludo, ze trekken maybe de stekker uit je soap.
ja, ik kan alleen zeggen: Jammer voor jequote:Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Murpje wat sluit jij een topic als ik daarzo nog wil posten das echt niet lauw man!
ok respect man geef me die boks!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:17 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik kan alleen zeggen: Jammer voor je
Cerror wilt u mischien toelichten waarom u mijn topic heeft gesloten? Was het mischien iets te beledigend voor uw doen of heeft u mischien banden met noord afrikanen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:18 schreef cerror het volgende:
Nee.
Het is gewoon een nutteloos kuttopic.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:22 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
ok respect man geef me die boks!!
[..]
Cerror wilt u mischien toelichten waarom u mijn topic heeft gesloten? Was het mischien iets te beledigend voor uw doen of heeft u mischien banden met noord afrikanen?
Maar waarom is het dan een nutteloos kuttopic? licht dat ook nog even toe als u wilt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is gewoon een nutteloos kuttopic.
En ik heb geen banden met die lui, hoogstens een achteruitkijkspiegel.
eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:32 schreef Heatseeker het volgende:
Stiekem heb ik best lol van zo'n FB. Al die huilies die komen janken dat hun kuttopic is gesloten. Ik ga vaker de FB doorlezen. Zeker vermakelijk.
OMG wtf ik schrijf een heel mooi gedicht!! en dan word en super snel gesloten en dan ook nog met Nee. Kutkloon!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef cerror het volgende:
Nee. Kutkloon.
Rot op met je gemekker en houdt je gedeisd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
OMG wtf ik schrijf een heel mooi gedicht!! en dan word en super snel gesloten en dan ook nog met Nee. Kutkloon!
Nou ik ben dan wel een kloon maar geen KUT kloon jah!
Niks mis meequote:
Slotje was gewoon onterecht, simpel zat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:31 schreef murp het volgende:
[..]
nee, voor in een SC reeks niet nee... nu opzouten uit FB
Je geboorte was onterecht, simpel zat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Slotje was gewoon onterecht, simpel zat.
Maar ruk ze.
Dat uitgerekend jij komt klagen, jij bent de grootste oorzaak van het sluiten van het topic als ik het zo eens bekijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Slotje was gewoon onterecht, simpel zat.
Maar ruk ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |