quote:De Tri-cotti, een gepatenteerd draagsysteem, bestaat uit twee kokerbanden van 100% katoen die gemakkelijk en veilig in gebruik zijn en die je eenvoudig om doet. De ene band ondersteunt de andere waardoor het gewicht optimaal verdeeld wordt en zorgt voor een zeer comfortabel draaggemak voor ouder en kind.
Verschilt per situatie, wat mij betreft. Doek van 2 m 60 is nu heel handig om kleine baby Maja in te dragen (geen staarten). Over een tijdje is ' ie alleen nog handig om de bijna-dreumes even snel op de heup mee de trap op te nemen. Dan is een 4 m 60 of 5 m 20 weer beter om te gebruiken als we naar buiten willen (wurm-proof knopen). Een Lifter of Mei-tai werkt prettig om een dreumes of peuter op de rug te dragen (kunnen ze lekker veel zien). En als ik met het OV op pad ga is de Ergo carrier favoriet, snel aan te doen, gewicht is heel goed verdeeld en ik kan er een extra dagtasje op bevestigen. De tricot doek heb ik eigenlijk nooit gebruikt!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:19 schreef Lishe het volgende:
Ik heb alleen een tricotslen (van de prenatal, PM) en die bevalt me prima. Misschien ook in het kader van wat je niet kent mis je niet? Ik kan me voorstellen dat bij grotere kindjes een minder rekbaar stofje makkelijker is. Ik snap alleen niet zo goed waarom je zoveel doeken zou kopen. Voor bij je kleding? Of maakt het echt per uitstap uit?
Herinner me er dan tegen die tijd nog even aan, want ik wil ws. ook een hopp bestellen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:36 schreef TearSong het volgende:
Overigens plaats ik dus eind deze maand een bestelling bij hoppediz, dus als iemand ook wat wil bestellen kunnen we het samen doen om verzendkosten te besparen
Die hebben wij bijna dagelijks gebruikt, tot hij echt begon door te zakken. Toen de mei tai gekocht, en die gebruiken we nog steeds.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:47 schreef PM-girl het volgende:
1. tricotti, gekocht bij Prenatal (don't do it!!)
ik heb er 2 (Storchenwiege en tricotdoek) en hier nog geen baby in zichtquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:44 schreef texelonia het volgende:
Ik wil ook een Hopp!
Maar goed, eerst maar es een baby...![]()
Ik ben ertoe in staat om *nu* een Hoppediz en een Didymos (Indioquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb er 2 (Storchenwiege en tricotdoek) en hier nog geen baby in zicht
Inderdaad, jullie hadden die ook!quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:22 schreef Bass-Miss het volgende:
Die hebben wij bijna dagelijks gebruikt, tot hij echt begon door te zakken. Toen de mei tai gekocht, en die gebruiken we nog steeds.
Ik zou de volgende keer sneller overschakelen maar voor in het begin vond ik de tricotti erg handig.
Geen eigen ervaring met een mei tai maar met een lifter (heeft onder lussen ipv banden) van Storm op Zolder. Die heeft brede bovenbanden en zit mij (mt 46/48 met flinke voorgevel en afhangende schouders) erg prettig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:47 schreef TearSong het volgende:
Ik ben overigens aan het kijken naar mei tai's en ben een beetje verdwaald tussen de verschillende merken, en dan ook nog het aanbod van verschillende WAHM's. Wat zijn nou echt goede comfortabele mei tai's (met erg brede banden)?
Het lijstje tot nu toe:quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef Macka66 het volgende:
Even meenemen naar dit topic: de data voor de draagdoek-in. Ik ga komend weekend denk ik de knoop maar eens doorhakken.
Bij Petra van voedingskleding.nlquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef DeLiedje het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een Ellaroo (maija), ik heb één van mn twee tricot slen's weer verkocht (heb de lime kleurige gehouden) en wil graag een luchtige niet rekbare doek om Floortje te vervoeren...
Iemand tips waar ik hem het beste kan bestellen?
Weet je dat zeker: ik heb een 5.0 en red het ermee en ik ben be-hoor-lijk aan de maat tegenwoordig. Ik weet niet meer waar je woont, maar je mag komen proberen in Den Bosch.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef DeLiedje het volgende:
Daar heb ik net uurtje geleden een mailtje naar vertsuurd! Want ik moet wel een van 5,4 meter hebben denk ik...
Hopen dat ze die kan bestellen!
De sleepy heeft geen 'flapje' zoals de gewone variant heeft. Dit is een beetje zoals ik het zie:quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:17 schreef AidanWulf het volgende:
Nu twijfel ik nog tussen de sleepy vaiant en de gewone vaiant van de wraparound. Ik kom er niet goed achter wat nu het grote verschil is. Het lijkt op de fotootjes dat de gewone een flap heeft die je rechtop kan zetten en de sleepy een doekje achtig iets die je met twee linten vastmaakt?? Heeft de sleepy ook die opstaande flap en is die doek (die je volgens de site kunt opberen in een zakje die eraan vast zit) extra? En hadden we eindelijk eenkleur uitgekozen en gemaild, blijkt die er niet meer te zijn...Moeilijk hoor!
Ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik laat het van de datum afhangen of ik wel of niet kom
Ik weet zeker dat ik nog wel wat meer aan de maat benquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Weet je dat zeker: ik heb een 5.0 en red het ermee en ik ben be-hoor-lijk aan de maat tegenwoordig. Ik weet niet meer waar je woont, maar je mag komen proberen in Den Bosch.
* Macka66 pakt hakbijlquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:06 schreef p_iglet het volgende:
Macka, zou jij de knoop door kunnen hakken binnenkort, welke datum het wordt?
Dan kan ik nog proberen op mijn werk te ruilen. (want heb natuurlijk precies bijna allemaal dagdiensten van 8-16 op de dagen die ik zou kunnen).
Wat leuk iedereen druk aan de nieuwe doeken!!
Komen! Ik vind het gezellig als je komt. En je hebt best wel wat ervaring met doekdragen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef PM-girl het volgende:Wat leuk ET! En wat is ze al groot!
![]()
En arma Yara!
12 juli zou ik evt kunnen, maar ik vind het vooral gezellig en heb niet direct een nieuwe doek nodig, óf veel advies te geven
Handig, zo passen er straks op de meet wel drie ukkies in Maja's boxquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef E.T. het volgende:
Multi-functioneel z'n doek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, da's waar, die zal ik dan evt. vol verve kunnen demonstreren!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Komen! Ik vind het gezellig als je komt. En je hebt best wel wat ervaring met doekdragen.
Verder ben je natuurlijk ook de uitvindster van de Storchenwiege kralenspiraal hack
Mooi, dan ben je op 12 juli vast wel terugquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, er valt hier net een kwartje...
12 juni is de dag dat we op vakantie gaan, of net weg zijn...
Echt heel jammer, ik was graag gekomen.
Webkim... vandaag hadden we hier een dagje dat Sasha absoluut niet wilde slapen!![]()
![]()
Jawel, jawelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef PM-girl het volgende:
Webkim, het kan best zijn dat ik 12 juli vanuit het schone Brabant kom en de hoofdstad van Brabant ligt op mijn weg naar de inn!Maar ik garandeer nog even niets.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je op 12 juli vast wel terug
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:07 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt leuk, 12 juli. Ik mag alleen geen doek meer kopen, heb er nu nog twee, dat is genoeg. Wil best een doek meenemen, maar als PM al de kralenspiraalknoop gaat demonstreren, kan ik dat natuurlijk nooit meer overtreffen.
- Sling of ringsling:quote:Op zondag 25 mei 2008 23:42 schreef Mammietje het volgende:
Dus: mijn eisen aan de draagdoek:
1. veilig en betrouwbaar zonder ondersteuning. Bij voorkeur moet Bink er niet uit donderen als ik buk!![]()
2. gemakkelijk aan (en uit) te doen, gemakkelijk om er een kind in te proppen.
3. hoog draagt, dus op of boven je borst en niet ergens voor je buik of nog lager. (Ik ben zelf klein.)
4. ik wil graag dat de baby er in kan liggen (kommahouding?), rechtop met de buik tegen je aan en rechtop met de rug tegen je aan kan.
Draagdoeken die mijn interesse wekten en aan jullie de vraag hoe jullie ervaringen zijn:
De slling of ringsling. (Extra vraag; gevuld of ongevuld?)
Hug-a-bub draagdoek. (Kan een baby daarin horizontaal? Is het makkelijk aan/uit doen?)
Baby Bundler draagoek. (Hoe moeilijk is die om te binden, vraagt dat veel oefening?)
Graag jullie reacties, alvast bedankt. Ook namens Randy, Tinka en Bink!
Alle knoopdoeken van Ellaroo zijn luchtig. Van de mei-tai's en podaegi's weet ik het niet, maar dat kan owlet ons binnenkort vertellenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:46 schreef lcicle het volgende:
Handig linkje Macka!
Ik zit te denken aan een geweven doek. Voedingskleding.nl heb ik nu even bestudeerd (net als dit topic) en mijn voorkeur gaat uit naar een Hoppediz of een EllaRoo. Beiden hebben mooie ontwerpen en de prijs is gunstig.
Zijn alle doeken van EllaRoo dun geweven en dus prettig als het warm is? Heeft Hoppediz ook dunnen doeken?
Ik neig naar een dunne doek omdat ik hem toch vaak binnenshuis gebruik en met het oog op de zomer. Maar zitten er ook nadelen aan een dunne doek ten opzichte van een dikkere?
Ik weet niet welke Webkim op het oog heeft, maar Eva geeft diverse workshops.quote:
quote:Workshops geweven knoopdoeken
Specifiek voor gebruikers van de didymos, storchenwiege, BB-slen, Bebina, ellaroo, girasol, hoppediz,... of mensen die van plan zijn zich een dergelijke doek aan te schaffen, met extra tips en technieken die niet meteen in iedere gebruiksaanwijzing staan.
Workshops rugdragen en dragen van oudere kindjes
Over het gebruik van doeken zoals de mei-tai/ABC, geweven knoopdoek, ringsling, zsazsa/kubeba, podeagi... dus allerlei soorten doeken die ook geschikt zijn voor het dragen van zwaardere kindjes, met extra aandacht voor rugdragen en ergonomisch dragen.
Door het gebruikte garen en de weefmethode worden Ellaroo's nooit zo soepel als Storches. Ze worden wel wat zachter door gebruik. En na de eerste keer wassen voelen ze al beter en hebben ze wat meer grip.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:11 schreef owlet het volgende:
Fijn om te horen, Webkim! Het viel me echt een beetje tegen hoe stijf hij is. Mijn storch was in nieuwstaat al veel zachter. Maar goed, Larae is wel ideaal voor snel knopen en de kleuren zijn prachtig. Ik ben er erg blij mee.
Nóg blijer ben ik met de podaegi, wat zit dát lekker
jaaaaa!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:48 schreef Webkim het volgende:
Even polsen: zijn er onder jullie mensen die mee zouden willen doen aan een workshop dragen van Eva van de Doekentheek. De workshop zou dan gehouden worden in Den Bosch.
Inderdaad. En het ligt ook aan de manier waarop de doeken geweven zijn. Een in kruiskeper geweven doek (bijv. Hoppediz en Storchenwiege) rekt ook diagonaal een beetje. In linnenbinding geweven doeken (zoals de Ellaroo) doen dit niet. Daarom worden de krachten beter verdeeld bij kruiskeper doeken (alle kanten op zeg maar) en voegen deze zich ook net wat soepeler naar de rondingen van je lichaam.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef p_iglet het volgende:
Mijn ervaring is dat het meer ligt aan de dikte.
De Ellaroo is dun, als er dan bv een vouwtje zit, dan is dat scherper. En meer gewicht op een dun vouwtje.
Terwijl met de hopp die ik heb je een stuk minder snel drukplekken krijgt, die is ook veel dikker.
Vergelijk het met putjes in het parket... Die krijg je met dunne naaldhakken ook een stuk sneller dan met kisten.. Ook al zijn het beide schoenen, en zou je ze beide in maat 40 hebben.
Mijn persoonlijke ervaring is dat draagdoeken verslavend kunnen zijn en dat in iedere fase gelukkig weer een andere doek handig isquote:Op maandag 26 mei 2008 22:42 schreef Mammietje het volgende:
Macka, bedankt voor je uitgebreide antwoord en linkjes.
Ik geloof dat ik nog het meest naar de hug-a-bub neig, of het alternatief die je noemde, de babycuddle.
Nog een -misschien domme- vraag: ik zie maten staan bij die draagdoeken (van s tot xl), gaat dat over jouw maat of die van het formaat baby?
Tips, adviezen en ervaringen blijven welkom overigens. Wil er deze week eentje aanschaffen.
WebKim... de zwart-rode... zonder twijfel!
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:27 schreef Macka66 het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring is dat draagdoeken verslavend kunnen zijn en dat in iedere fase gelukkig weer een andere doek handig is![]()
Mijn persoonlijke absolute favoriet nu met een babietje en een bijna peuter is de geweven korte knoopdoek met rebozo knoop (soort schuifknoop). Omdat het babietje snel even in de box weggelegd kan worden (met doek en al!) als pre-peuter aandacht nodig heeft en/of opgetild wil worden. En omdat papa de geknoopte doek met baby en al snel over kan nemen en 'm dan alleen even met de knoop op zijn maat hoeft te schuiven. De ringsling kun je op eenzelfde manier gebruiken.
Dit helpt niks he![]()
Volgens mij ziet ze er blauw ook nog prachtig uit...quote:Op maandag 26 mei 2008 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Strakker ging niet zonder dat ze blauw aanliepMisschien trek ik hem volgende keer na een half uurtje nog ff aan, meestal gaat hij dan wat ruimer zitten wat dat hangen kan veroorzaken
Dat was de optie die ik in mijn vorige postje nog net in wist te houden: over gaan op een geweven doek. Dan heb je geen uitzakkersquote:Op maandag 26 mei 2008 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Strakker ging niet zonder dat ze blauw aanliepMisschien trek ik hem volgende keer na een half uurtje nog ff aan, meestal gaat hij dan wat ruimer zitten wat dat hangen kan veroorzaken
Oh, last van je nek en schouders... Volg dan je gevoelquote:Op maandag 26 mei 2008 23:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was de gedachte "Als ie ouder is, kan ik misschien beter zo'n geweven doek aanschaffen" al in me opgekomen!
![]()
Zelf ben ik helemaal verliefd op (het uiterlijk van!) de ringsling, maar hij lijkt me niet verstandig in mijn geval omdat je die maar over 1 schouder draagt. Ik heb altijd behoorlijk last van nek en schouders, dus lijkt het me beter het gewicht over 2 schouders te verdelen. En om één of andere reden ziet die hug-a-bub er heel comfortabel en 'simpel' in gebruik uit. Ben een beetje aan het 'struunen' geweest inmiddels... en heb ook erg mooie babycuddles gezien...
zucht...
![]()
(Mijn ouders boden aan om er morgen 1 met me te halen... maar ga er niet uitkomen vannacht geloof ik...)
Ow...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:08 schreef p_iglet het volgende:
uhm die baby cuddle is toch ook gewoon tig meter doek zonder begin of eind?
Dag mag, buik aan buik, maar wel met opgetrokken beentjes (knietjes hoger dan de billen).quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef Mammietje het volgende:
En dan nog iets... mag een baby jonger dan 3 maanden nou wel of niet rechtop?
U vraagt...quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:17 schreef Webkim het volgende:
Mammietje, ken je deze al? Mei tais zijn ideaal voor niet knooplustige ouders en voor kindjes van pasgeboren (buik aan buik) tot zeker een jaar of twee drie (op je rug).
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:21 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dag mag, buik aan buik, maar wel met opgetrokken beentjes (knietjes hoger dan de billen).
Kijk hier maar eens, het is de derde draagmethode geloof ik: de kangaroedraagwijze.
En als je bang bent dat je niet in 1 keer goed kan knopen loont het de moeite je even te registreren bij een Amerikaans draagforum: The Babywearer. Daar kan je tig foto's zien van The Worst Wrap Jobs Ever.Behalve HEEL grappig ook heel goed voor je zelfvertrouwen.
![]()
Ja, hier net hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:56 schreef Noli. het volgende:
Ik ben de MeiTai eigenlijk pas later gaangaan gebruiken dus daar heb ik geen ervaring mee Bass-Miss.![]()
Ik zou persoonlijk het liefste een pasgeborene in de kommahouding dragen maar ik geloof niet dat dat zo handig gaat in een MeiTai.
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo meevallen. Als ik de Ellaroo niet secuur spreid en knoop zit 'ie ook met Maja er in niet prettig op den duur. Geldt ook voor m'n kortere BaraBarn (waarvan de stof lijkt op Ellaroo). Bij m'n Storches heb ik daar geen last van (en die van 4m10 knoop ik dan net zo als de BaraBarn).quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:33 schreef owlet het volgende:
En idem natuurlijk met de drukplekjes van een Ellaroo. Die komen nu toevallig veel naar voren maar het is natuurlijk niet zo dat je doorligplekken krijgt als je je kind er een uurtje in hebt![]()
En als je toch gek bent van een Ellaroo maar je merkt dat hij over een aantal maanden toch wat oncomfortabel begint te worden dan zou je dan alsnog voor een dikkere doek kunnen gaan als je budget dat toe laat. Een dunnere doek is misschien minder vergevingsgezind qua secuur knopen maar met een kleine baby valt dat denk ik allemaal wel mee.
Zou ik niet doen zonder het zelf te onderzoeken. De doeken heb je al, nu nog wat geduld tot maart/aprilquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef lcicle het volgende:
Ik kom d'r (weer) niet uit he..
EllaRoo Kirsten is zo mooi én dun:
*knip*
We gaan het morgen proberen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef owlet het volgende:
Ik zou je het zo echt niet kunnen vertellen, P_iglet.
Als Pepijn niet zo groot is, lukt het dan om hem eerst in de doek op een stoel te zetten zodat je de onderkant van de doek al een beetje tussen zijn beentjes kan trekken? Bij Ronja werkte dat in het begin wel, als ik me goed herinner.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zucht ik wil een keer rugknopen oefenen met iemand erbij die daar meer ervaring mee heeft....
Kun je van je kangaroe-prinsesje niet beter een prinsesje in kikkerzit maken? Dat lijkt mij veel beter en werkbaarder dan die beentjes en voetjes omhoogquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:30 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb tegenwoordig nog een prachtig draag-doek exemplaar (lees met het nodige sarcasme...) in mijn (kleine) verzameling, een mini-monkey...
Prachtig wel, maar handig is anders...
Ik zal me wel hebben laten verleiden door mooie plaatjes enzo, en een super-aanbiedings-prijs, maar ik snap dat ding niet :S...
Je hebt 3 draagmethoden, een voor babies, die snap ik...
Een voor peuters (zoals ringsling e.d.) die snap ik ook...
Maar die voor "Floortjes"...Zo krijg ik haar dus écht niet erin... "de kangaroe-zit"
Ik gooi m wel in de kast, en haal hem er weer eens uit als mijn kangaroetje, een peutertje geworden is
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:29 schreef Mammietje het volgende:
Owkeejjj... ik denk dat ik er -dankzij jullie goede adviezen uit ben...![]()
Een geweven doek (met een labeltje in het midden)... of een hug-a-bub...
![]()
Nu nog een winkel waar ik ze kopen kan... Bij iedere zichzelf respecterende babywinkel?
Ik ben ook bang dat dat wiggle proof niet slaat op de inwikkelfase. Twee componentenlijm, is dat wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:42 schreef p_iglet het volgende:
Macka, dat filmpje is niet eerlijk... noemen ze het wiggle proof... maar dat kind ligt muisstil
Ja, ze zit er nu al fijn in op mn heup, alleen is ze daar nog wat te klein voor...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef owlet het volgende:
DeLiedje, wat ziet die kangaroezit er raar en onstabiel uit! Ik kan me voorstellen dat een baby van Floortjes leeftijd helemaal niet zo wil zitten, met de beentjes opgefrummeld. En er is weinig aan te spannen of strak te trekken waardoor het kindje eigenlijk los zit. Raar ding![]()
Maar als heupdrager zou hij zo maar prettig kunnen zijn, voor korte stukjes bijvoorbeeld of als ondersteuning van je arm.
De site is wel aantrekkelijk, ik kan me voorstellen dat je er voor gevallen bent
Knal-rozequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef Llewella het volgende:
Deliedje; ik vind de minimonkey ook erg aantrekkelijk eruit zien, en ben bang dat ie hier ook nog komt ondanks dat ik weet dat ze blijkbaar minder makkelijk dragen dan de echte draagdoeken.
We hebben al een premaxx; misschien eerst die maar eens proberen of dat een beetje gaat.
Welke kleur had je gekozen trouwens?
Nou kijk: ik ben nu dus dik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:23 schreef DeLiedje het volgende:
Webkim, mag ik iets vragen?![]()
![]()
![]()
Kijk, dat mensen een lange knoop-doek hebben, een ringsling en bijvoorbeeld een mei-tai, dat snap ik (ik heb er zelf ook een paar verschillende...)
Maar waarom (en ik bedoel t lief) heb jij nou in korte tijd een Ellroo, die blauwe Storch, en nu deze Hopp gekocht? Hebben die niet allen hetzelfde doel?
Is het vanwege de verschillende mooie kleurtjes?
PM, integendeel! Ik heb hele degelijke mosgroene Ecco stappers waar ik het hele jaar door op loop. Mijn doeken passen daar niet echt bijquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:11 schreef PM-girl het volgende:Macka! Jij bent de verwezenlijking van het voorbeeld dat Owlet uitlegt!
![]()
Webkim, je bent anders hard op wegIk vind jouw Larae (hoe zeg je dat, laree?) zo mooi, dezelfde als Owlet toch? Die zou ik ook nog wel willen aanschaffen!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:27 schreef PM-girl het volgende:Ik vind je motivatie volledig gerechtvaardigd hoor! Mijn zegen heb je!
Enne, schoenen in de uitverkoop is toch ook DE manier!Ze hoeven niet bij je tassen of sjaals te passen, als ze maar leuk zijn!
Wat wil je daar voor hebben?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:13 schreef Macka66 het volgende:
de kleurige en koele Ellaroo Maija (5 m)
Oh, oeps sorry Owlet. Heb ik over heen gelezen waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef owlet het volgende:
Op de vorige pagina staan toevallig een paar posts over minimonkey
Ja, ik probeerd haar er vorige week in te zetten maar ze verdween er helemaal in. Beetje sneu.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:18 schreef owlet het volgende:
Fijn dat Rebecca zo graag gedragen wordt.
Met de kipling buikdrager zou ik inderdaad nog een maand of twee wachten.
Kont op de bodem, knietjes moeten iets boven haar kontlevel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef k_i_m het volgende:
Nou, het ging al beter dan gisteren, maar volgens mij doe ik nog iets niet helemaal goed. Moet ze nou met d'r kont "op de bodem" van het doek zitten, of mag dat ook iets hoger? Ze ging nu zelf een beetje scheef hangen om op het hengsel te kluiven. Daardoor had ik aan de ene kant een keurige aansluiting, en aan de andere kant een kier, waardoor haar been bijna alsnog naar buiten kwam
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog suggesties/correcties?
Dat dus enquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kont op de bodem, knietjes moeten iets boven haar kontlevel.
Dat koppie van Lilah
Ahhh, dus Maneki gaat ook aan de EllaRoo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Macka66 het volgende:
Ik meld het eerst nog maar even definitief hier; ik heb twee doeken in de verkoop. Een heipaarse rekkende tricot BabyCuddle voor 20 euro (excl. verzendkosten), en een niet rekkende geweven Hoppediz Osaka (zand/zwart) van 4 m 60 voor 40 euro (excl. verzendkosten). Afhalen mogelijk in Den Haag. Morgen ga ik elders op het net advertenties zetten. Foto's tot dan op aanvraag.
Ja he! Ik vind 'm in stein eleganter dan in de andere kleurstellingen. En hij past met z'n natuurtinten ook nog eens beter bij m'n mosgroen/bruine schoenen dan de andere Millefiori kleurstellingenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef cattie het volgende:
De didymos Millefiori Stein is trouwens ook erg mooi! Allemaal bloemetjes!![]()
Daar krijg ik alleen nooit mijn man in. Misschien moet ik afzonderlijke doeken voor hem en mij kopen.![]()
Een rasechte randjessabbelaar!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij is ook een randjessabbelaar of had hij gespuugd?
Lief zo
Ik heb eventueel wel interesse in de BabyCuddle, maar wat versta jij onder heipaarsquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Macka66 het volgende:
Ik meld het eerst nog maar even definitief hier; ik heb twee nog een doeken in de verkoop. Een heipaarse rekkende tricot BabyCuddle voor 20 euro (excl. verzendkosten), en een niet rekkende geweven Hoppediz Osaka (zand/zwart) van 4 m 60 voor 40 euro (excl. verzendkosten). Afhalen mogelijk in Den Haag. Morgen ga ik elders op het net advertenties zetten. Foto's tot dan op aanvraag.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:20 schreef bixister het volgende:
nou, ik hoop toch niet 'paars van 't heien'!
Didymos Jim!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:15 schreef p_iglet het volgende:
hihi geweldig!!! die schoenen....
iemand die een bijpassende doek weet bij mijn altijd en eeuwige dr martens schoenen![]()
Mammietje, super
In de kast laten liggen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Webkim het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of, zoalszo treffend zei: "Wat moet je met zo! veel! lappen stof?"
![]()
Neuh. Afspraak met mijzelve: maximaal vijf lappen stof. Dus als ik een zesde koop moet er 1 weg. Vind ik nog best te rechtvaardigen.quote:
Mooi, nieuwe kleren voor Thomas en jou hoeven dus niet meer. Wat een besparing, daar kun je makkelijk nóg een doek van kopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef Webkim het volgende:
Ja maar, ja maar, je hebt zo'n ding echt aan, zo ginourmous zijn ze. En jij wil er toch ook niet elke dag hetzelfde uitzien?
Vreselijke schoenenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
mrien, het is een gemeleerd zachtpaarsig. Nu is het niet goed op de foto te krijgen. Maar ik heb de bijpassende schoenen voor je gevonden![]()
Subtiele hintquote:
green tea! Zo mooiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Webkim het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of, zoalszo treffend zei: "Wat moet je met zo! veel! lappen stof?"
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:57 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou kijk: ik ben nu dus dik.
En ik pas niks meer.![]()
Andere vrouwen gaan dan schoenen kopen, want 'die passen altijd'. Maar ik heb maat 42 en ook nog eens vreemde voeten, dus dat gaat ook niet op.
Dan maar doeken he.En ik vind het zo leuk om te kunnen kiezen. Tweedehandsdoeken verliezen bijna niets van hun waarde, dus als we hier ooit uitgebabiet zijn kan ik ze gewoon weer verkopen.
Klonk heel plausibel he? Plus: ik heb er wel meer nodig om zo'n foto als dit te kunnen maken
[ afbeelding ]Niet mijn kind/foto, wel heul lief.
ik ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef TearSong het volgende:
[..]
green tea! Zo mooi
ik heb zelf de ER in bestelling staan
Ja ik moet ook nog "een outfit" ....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef lcicle het volgende:
Het is me wat met die zusjes.. de mijne gaat ook al trouwen. Een nieuwe doek uitzoeken is een ramp voor mij, maar toch nog niet zo'n ramp als een geheel nieuwe sjieke outfit.
Ehm. Ik verwacht er nog tweequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En dan staat de teller op 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Het is een Duitse. En echt haar persoonlijke verzameling, die foto heeft niets met een winkel te maken. Achter de doeken die je op de foto ziet ligger er nog meer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:59 schreef PM-girl het volgende:
O my God!! En die persoon heeft geen natural beginnings verkooppunt??
Sjees, dat is echt bij elk paar sokken twee doeken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:04 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk wel dat ze er heel veel zelf van tricot gemaakt heeft, zo ziet het er in de linkse vakjes wel uit!
En gewoon ook 2 of 3 van dezelfde kleur!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |