Ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik laat het van de datum afhangen of ik wel of niet kom
Ik weet zeker dat ik nog wel wat meer aan de maat benquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Weet je dat zeker: ik heb een 5.0 en red het ermee en ik ben be-hoor-lijk aan de maat tegenwoordig. Ik weet niet meer waar je woont, maar je mag komen proberen in Den Bosch.
* Macka66 pakt hakbijlquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:06 schreef p_iglet het volgende:
Macka, zou jij de knoop door kunnen hakken binnenkort, welke datum het wordt?
Dan kan ik nog proberen op mijn werk te ruilen. (want heb natuurlijk precies bijna allemaal dagdiensten van 8-16 op de dagen die ik zou kunnen).
Wat leuk iedereen druk aan de nieuwe doeken!!
Komen! Ik vind het gezellig als je komt. En je hebt best wel wat ervaring met doekdragen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef PM-girl het volgende:Wat leuk ET! En wat is ze al groot!
![]()
En arma Yara!
12 juli zou ik evt kunnen, maar ik vind het vooral gezellig en heb niet direct een nieuwe doek nodig, óf veel advies te geven
Handig, zo passen er straks op de meet wel drie ukkies in Maja's boxquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef E.T. het volgende:
Multi-functioneel z'n doek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, da's waar, die zal ik dan evt. vol verve kunnen demonstreren!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Komen! Ik vind het gezellig als je komt. En je hebt best wel wat ervaring met doekdragen.
Verder ben je natuurlijk ook de uitvindster van de Storchenwiege kralenspiraal hack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |