Ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik laat het van de datum afhangen of ik wel of niet kom
Ik weet zeker dat ik nog wel wat meer aan de maat benquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Weet je dat zeker: ik heb een 5.0 en red het ermee en ik ben be-hoor-lijk aan de maat tegenwoordig. Ik weet niet meer waar je woont, maar je mag komen proberen in Den Bosch.
* Macka66 pakt hakbijlquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:06 schreef p_iglet het volgende:
Macka, zou jij de knoop door kunnen hakken binnenkort, welke datum het wordt?
Dan kan ik nog proberen op mijn werk te ruilen. (want heb natuurlijk precies bijna allemaal dagdiensten van 8-16 op de dagen die ik zou kunnen).
Wat leuk iedereen druk aan de nieuwe doeken!!
Komen! Ik vind het gezellig als je komt. En je hebt best wel wat ervaring met doekdragen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef PM-girl het volgende:Wat leuk ET! En wat is ze al groot!
![]()
En arma Yara!
12 juli zou ik evt kunnen, maar ik vind het vooral gezellig en heb niet direct een nieuwe doek nodig, óf veel advies te geven
Handig, zo passen er straks op de meet wel drie ukkies in Maja's boxquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef E.T. het volgende:
Multi-functioneel z'n doek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, da's waar, die zal ik dan evt. vol verve kunnen demonstreren!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Komen! Ik vind het gezellig als je komt. En je hebt best wel wat ervaring met doekdragen.
Verder ben je natuurlijk ook de uitvindster van de Storchenwiege kralenspiraal hack
Mooi, dan ben je op 12 juli vast wel terugquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, er valt hier net een kwartje...
12 juni is de dag dat we op vakantie gaan, of net weg zijn...
Echt heel jammer, ik was graag gekomen.
Webkim... vandaag hadden we hier een dagje dat Sasha absoluut niet wilde slapen!![]()
![]()
Jawel, jawelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef PM-girl het volgende:
Webkim, het kan best zijn dat ik 12 juli vanuit het schone Brabant kom en de hoofdstad van Brabant ligt op mijn weg naar de inn!Maar ik garandeer nog even niets.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je op 12 juli vast wel terug
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:07 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt leuk, 12 juli. Ik mag alleen geen doek meer kopen, heb er nu nog twee, dat is genoeg. Wil best een doek meenemen, maar als PM al de kralenspiraalknoop gaat demonstreren, kan ik dat natuurlijk nooit meer overtreffen.
- Sling of ringsling:quote:Op zondag 25 mei 2008 23:42 schreef Mammietje het volgende:
Dus: mijn eisen aan de draagdoek:
1. veilig en betrouwbaar zonder ondersteuning. Bij voorkeur moet Bink er niet uit donderen als ik buk!![]()
2. gemakkelijk aan (en uit) te doen, gemakkelijk om er een kind in te proppen.
3. hoog draagt, dus op of boven je borst en niet ergens voor je buik of nog lager. (Ik ben zelf klein.)
4. ik wil graag dat de baby er in kan liggen (kommahouding?), rechtop met de buik tegen je aan en rechtop met de rug tegen je aan kan.
Draagdoeken die mijn interesse wekten en aan jullie de vraag hoe jullie ervaringen zijn:
De slling of ringsling. (Extra vraag; gevuld of ongevuld?)
Hug-a-bub draagdoek. (Kan een baby daarin horizontaal? Is het makkelijk aan/uit doen?)
Baby Bundler draagoek. (Hoe moeilijk is die om te binden, vraagt dat veel oefening?)
Graag jullie reacties, alvast bedankt. Ook namens Randy, Tinka en Bink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |