Hoi,
ik ben nu al weken bezig om me in te lezen over draagdoeken en andere methodes van dragen en kom er gewoon niet uit! Er zijn zoveel sites en mogelijkheden! Mijn dochtertje is nu al meer dan 4 maanden en ik ben de wandelwagen beu in bepaalde omstandigheden. In het begin hebben wij zo'n bananevorm babyzak geprobeerd, maar dat beviel niet echt, omdat het gewicht zo op een schouder komt. Dus een sling lijkt mij niet de optie. Nu wil zeook sowieso liever rechtop; ook ivm veel spugen. Een rekbare doek lijkt mij ook niet handig, omdat dat op den duur ook zo gaat rekken. Dus eigenlijk kom ik op een geweven doek uit, als ik hjet goed heb uitgezocht. Maar nu lees ik ook veel over mei tai gevallen. De Babybjorns lijken mij niet echt iets, omdat ik veel lees dat het niet goed is voor de heupjes van babies.
Het komt erop neer dat ik iets zoek waar ik eventueel lange afstanden mee kan dragen, wat rug en buikdragen mogelijk maakt en wat het beste is voor de rug enzo. En iets dat ook langer mee kan gaan qua leeftijd en gewicht. ook moeten beiden ik en mijn vriend het kunnen gebruiken. Ik ken zelf niemand die de baby/kind graagt, en kan het dus niet uitproberen of vragen. Ik weet niet of iemand toevallig uit Assen komt?

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen in het woud van babydraag methodes.
Groetjes, Laura