Webkim, wat een leuk cadeauidee! Mijn visie:
Een
Didymos jacqard (maar niet de Indio's) in maat 6 is voor jouw wensen denk ik de ideale doek. Ware het niet dat Didymos niet alleen qua kleuren en materialen een klasse apart is maar ook qua prijs

En ik kan me zo voorstellen dat je die niet kunt/wilt betalen. Gelukkig zijn
Storchenwiege,
Hoppediz,
Ellaroo en
BB-slen ook goed en een stuk betaalbaarder.
Een doek van 4 m 60 tot 5 m, daar kunnen je zus en zwager de meest voor de hand liggende draagwijzen allebei mee knopen. (Mits je zus geen stopnaald is en je zwager geen tonnetje).
De meest verschillende kleurstellingen zitten in het assortiment van Hoppediz. Ellaroo, BB-slen en Storchenwiege zijn beperkter qua kleuren. Het weer in Nederland is vaker koud dan heel erg warm, dus ik zou draagcomfort boven extreme luchtigheid stellen. Hoppediz en Storchenwiege dragen het comfortabelst, Ellaroo en BB-slen zijn het luchtigst maar geven het minste steun.
Aflopend opgesomd:
Dikte (en warmte) - Hoppediz, Storchenwiege, BB-slen, Ellaroo
Kleurstellingen - Hoppediz (32), BB-slen (11), Ellaroo (10), Storchenwiege (10)
Ik zou een Storchenwiege aanbevelen, en als daar geen goede kleur tussen zit uitwijken naar Hoppediz of BB-slen.
Toevallig was ik gisteren met lief aan het fantaseren dat ik best een bedrijfje in draagdoekconsultancy zou kunnen beginnen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')