Volgens mij bedoelt Chaca de Back Wrap Cross Carry – met chestbelt?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:52 schreef owlet het volgende:
Ik denk dat ik je kan volgen, Chacama, maar bedoel je hier mee:
[..]
Dat je de doek niet over je eigen schouders haalt of haal je ze eerst over je schouders naar voren, kruis je ze en gaan ze onder je armen weer terug naar achter?
eerst onder mijn armen door en dan halve knoop en over mijn schouder gekruisd over Maud heen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:52 schreef owlet het volgende:
Ik denk dat ik je kan volgen, Chacama, maar bedoel je hier mee:
[..]
Dat je de doek niet over je eigen schouders haalt of haal je ze eerst over je schouders naar voren, kruis je ze en gaan ze onder je armen weer terug naar achter?
Groen? Didymos Simon!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:16 schreef PM-girl het volgende:
Owlet, wat doe je! Een groene doek!Maar die Timbukto is ook
Leuke doek!quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:42 schreef E.T. het volgende:
ow ja.. onderschrift![]()
zodra ik 'm binnen heb zal ik 'm eerst in de wasmachine gooien en dan gaan we maar vingerhaken en er op zitten en veel dragen![]()
Ben benieuwd of het knopen net zo snel 'eigen' wordt als met de tricot
nee hoor, je kan een doek meteen gebruiken. Nieuwe stof is wat stugger dan veel gebruikte stof en door een doek veel te gebruiken wordt hij vanzelf steeds soepeler. Je kan dat proces een beetje versnellen door er op te zitten of hem te vingerhaken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:33 schreef Iksje het volgende:
[..]
Leuke doek!
Ik vraag het me ook altijd af als ik hier over geweven doeken lees... dan lees ik over haken en andere soorten knopen enzo.
Is het echt zo ingewikkeld om die doek draagbaar te krijgen?
hartstikke mooi, want ook bij een niet rekkende doek kan je die prima gebruiken en alle andere knopen zijn eigenlijk gewoon variaties hier opquote:Ik ken eigenlijk maar 1 knoop, en da's de beentjes buiten de doek bij de tricot slen.
beidequote:Maar de zomer komt eraan, ik heb een hyperdruk kind (dat ik dus af en toe op de rug wil gaan dragen om het huishouden te kunnen doen) en ze wordt gewoon zwaarder (ongeveer 8,5 kg gok ik)...
Dus ik wil ook een geweven doek. Of een mei tai. Of allebei....
Leuk Ardenlyn! Fotootje binnenkort?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:11 schreef Ardenlyn het volgende:
Draagdoek is binnen en hij is onwijs mooi!![]()
Moet nog wel soepeler worden.
Heb nog wel moeite met de beentjes buiten de doek optie maar dat had ik ook met die rekbare doek.
Ik vind het wel een stuk fijner dragen want Maarten zit lekker stevig in de doek tegen mij aan.
Als de mijne dan binnen is dan gaat hij zeker mee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:00 schreef Webkim het volgende:
Gaan er een Ellaroo en een Hopp mee naar de meeting? Dan wil ik daar graag wel ff proberen!
Omdat draagdoeken vooral via internet verkocht worden zou het een hele lange lijst worden.quote:Op zondag 27 april 2008 16:50 schreef Webkim het volgende:
Is er ooit al eens een overzichtje met verkooppunten van doeken geplaatst? Ik zit een beetje door de voorgaande topics te scrollen, maar kan niet zoiets vinden.![]()
quote:
Nu heb ik nog bevallingsverlof. En ik ben webredacteur van beroep. Per 1 juli ben ik baanloos, dus als die ene sollicitatie van jou niks wordt en de baan in regio Den Haag is...quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Webkim het volgende:
Dat kan je ook best. En doe er dan gelijk een verkooppunt bij voor de doeken die je hierboven noemt. Wat doe je eigenlijk nu dan? Behalve schapen hoeden.![]()
Oeh, dat lijkt me wel zwaar!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:46 schreef Troel het volgende:
In het fotoalbum van mijn tante kwam ik mijn tante met mijn nichtje in een draagdoek tegen
Mijn nichtje is inmiddels bijna 18
Hij is mooi!quote:
Ik ook! En de meeste hier eigenlijk wel, denk ik. Maar een kleine meet zoals dit is echt heel anders dan iets waar half OUD komt. Ik was in Zeist, een aantal maanden terug, en dat was precies zoals ik het verwachtte: leuk, maar ook een beetje eenzaam omdat je echt wel aansluiting moet gaan zoeken bij mensen die elkaar (ogenschijnlijk) allemaal kennen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:34 schreef Ardenlyn het volgende:
Ikzelf kom niet naar de meet. Ben een meet-mietje
Idd de LaRae en die moet iets nauwkeuriger geknoopt worden. Heb hem zelf nog niet lang om gehad dus ik weet niet of ik goed genoeg knoop nog.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:09 schreef PM-girl het volgende:
Ooo BE! Wat een leukerds!Een LaRae was dit toch? En moest je die nu zo precies knopen? Of kun je deze, net als de Storch, ook wat minder precies knopen zonder draagplekken te krijgen?
In juni kan ik niet alle dagen, maar ik sluit aan als het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |